Henriette's lastavaza mbt Brisfever

Nou, hè, hè, dat heeft lang geduurd. Nu het visum nog maar dat gaat vast helemaal goedkomen nu. Good luck.

Erna

YES, YES, YES,
Eindelijk, Jet lang gewacht,..........

Wat ben ik blij voor je, wat heb je daar lang op moeten wachten.
Nou, geniet er maar lekker van en hopen op een snel voorspoedig resultaat.

Mijn ontvelde duimen gaan nog een keer aan de slag.

A big hug,

Mariette

DDDDDAAAAAAAAATTTTTTTTTTT ZZZZZZAAAAAAAALLLLLLL TTTTTTTTTIIIIIIIIJJJJJJJJDDDDD WWWWWOOOOOOOOORRRRDDDDDEEEENNNNNNN! die case officer. Medicals had je volgens mij al gedaan toch?! VOG?! Nu nog een Visum. Zal niet te lang meer duren hopelijk.

IK HEB EEN CASE OFFICER VANAF VANDAAG!!!!!!!!!! WHOOHOO!
    :-D :-D about bloody time!!!!! Dat het nu allemaal maar in een razend tempo mag verlopen!!!!

Groetjes
Syl

p.s. beetje naar je zin in je nieuwe huis??? ziet er leuk uit op de foto's :up:

Ja, hartstikke gefeliciteerd!
Ik meende dat jij jouw applicatie begin april had ingestuurd?

Als alles compleet is, moet alleen de melding nog komen dat je naar Berlijn mag afreizen....

Succes en tot ziens!

Bart

[quote author=Bartman link=topic=4063.msg73081#msg73081 date=1160903417]
Als alles compleet is, moet alleen de melding nog komen dat je naar Berlijn mag afreizen....
[/quote]

nou dat hoop in niet voor haar: ze is al in Brisvegas.

@ Henriette: gefeliciteerd: weer een klein stapje dichterbij!

Hé Henriette - gefeliciteerd! Hopelijk gaat het nu allemaal snel en kun je binnenkort tenminste ook normaal betaald krijgen bij je werk.  De laatste loodjes!

Succes, liefs, Charlotte

Nou , snel gaat het zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afgelopen vrijdag had ik naar DIMA gebeld en zo kwam ik erachter dat ik een CO had.
Ik heb een paar dagen niet op de mail gekeken en nu kwam ik er gisteravond achter dat deze zelfde CO (let wel: dit is de super CO!!!!) vrijdag middag al een pre-grant letter heeft gemaild!!!!!!!!!!!!

Nou, dat heeft niet veel leestijd gekost, ha ha!!!!
Dus vandaag heb ik vlucht naar NZ geboekt en gegevens doorgemaild naar CO. Hopelijk heb ik het allemaal goed begrepen, maar zal wel......
Volgende week donderdag is het zover, en ik kom zondag 5 november terug met (hopelijk) visum in paspoort!

Hee, is dat effe goed nieuws or what??????????? (en Miranda heeft een CO ook!!!!!)

Ben effe perplex van deze snelle actie!

[quote author=henriette link=topic=4063.msg73247#msg73247 date=1161161366]
terug met (hopelijk) visum in paspoort!
[/quote]

Hopelijk? Pre Grant letter!!! Dat betekent volgens mij gewoon: JE HEBT HEM!

:dance: :congrats:

En mag je hem in je paspoort laten zetten in Nieuw Zeeland? Kan volgens mij niet meer mis  :up:

Helemaal te gek!!!
:congrats: Henriette!!

Dat moet een heerlijk gevoel zijn :up:
We gaan er een op je drinken :cheers:

Liefs Eutrice

Ook namens mij en Marcel hardstikke gefeliciteerd!! Wat ik alleen niet snap is het volgende: wij hebben al een hele tijd een CO en onze VOG liggen er ook al meer als een maand. Nu hebben we contact gehad met de assistente van onze case officer waarom het zolang duurt (omdat iedereen hier zo snel na de vog een pre-grant letter krijgt). Nu heeft ze geantwoord dat ze een dubbel check aan t doen zijn op ons gedrag?!? Als je een VOG hebt, hoeven ze toen geen dubbelcheck te doen? Waar vraag je anders een VOG voor aan? Waste of money!!
Sorry, misschien off topic, maar ja wij zijn nu al ruim 7 maanden aan het wachten en er is telkens iets waardoor het vertraging oploopt, dus ik ben blij dat het bij anderen wel snel gaat, gewoon echt balen dat het bij ons niet zo is!!
Misschien zien we er niet zo onschuldig uit als we denken??  :|
Henriette geniet ervan!!
groetjes angelique

Back