HIer een hallo uit Auckland. Ik ben vanacht aangekomen na een prima, snelle vlucht (net iets meer dan 2,5 uurtjes).
En Pacific blue (virgin) heeft me toch een beenruimte! Ik vond het eigenlijk echt super, viel me niets tegen.
Overnacht in een lodge vlakbij Airport en vandaag ben ik met de bus naar het centrum gegaan om na te vragen hoe lang het duurt voordat ik mijn visum kan krijgen etc. Ik dacht, misschien lukt het nog voor het weekend! Maar ze hebben helaas tot nu toe nog niets doorgemaild vanuit Adelaide, dus weet niet of het lukt. Ga zo na de lunch nog even proberen en anders wordt het volgende week. Dus ik loop hier te sjouwen met mijn rugzak, maar gelukkig is het frisjes, dus geen gezweet zoals in Brisbane.
Als het volgende week wordt dan ga ik denk ik dit weekend naar Waiheke Island en dan kom ik hier zondagavond terug of zo. Als het daar vol zit (je weet maar nooit) huur ik een auto en ga ik gewoon op pad. Dat vind ik eigenlijk ook wel tof. Er zijn een paar plekken die ik wel graag zou willen zien. Coromandel, Cape Reinga en misschien wel weer de Tongariro Crossing lopen. En ik wil de bay of Plenty ook graag "doen". Je ziet, ik heb weer te kort geboekt!!!!
Nou, effe afwachten dus, misschien later meer. Overigens heb ik mijn weblog (http://jetdownunder.spaces.live.com) gisteren nog even weer bijgewerkt met (nog een) autopech verhaal.
Tot gauw (met visum in paspoort)
henriette