Henriette's lastavaza mbt Brisfever

[size=20pt][glow=red,2,300]YES YES YES YES YES!!!
GEFELICITEERD JET!!!![/glow][/size]

Groetjes,
Lela
 
Jet,

Zondag zijn ze dicht hoor! :-D

Just kidding maar we volgen je op de voet :evil:

Geniet maar dubbel op dat reisje en zeker erna :up:

Mariette
 
Hé Henriëtte,

Het lange wachten is dan toch eindelijk beloond. Van harte gefeliciteerd en veel plezier in NZ.


Groetjes,
Erna
 
HIer een hallo uit Auckland. Ik ben vanacht aangekomen na een prima, snelle vlucht (net iets meer dan 2,5 uurtjes).
En Pacific blue (virgin) heeft me toch een beenruimte! Ik vond het eigenlijk echt super, viel me niets tegen.

Overnacht in een lodge vlakbij Airport en vandaag ben ik met de bus naar het centrum gegaan om na te vragen hoe lang het duurt voordat ik mijn visum kan krijgen etc. Ik dacht, misschien lukt het nog voor het weekend! Maar ze hebben helaas tot nu toe nog niets doorgemaild vanuit Adelaide, dus weet niet of het lukt. Ga zo na de lunch nog even proberen en anders wordt het volgende week. Dus ik loop hier te sjouwen met mijn rugzak, maar gelukkig is het frisjes, dus geen gezweet zoals in Brisbane.

Als het volgende week wordt dan ga ik denk ik dit weekend naar Waiheke Island en dan kom ik hier zondagavond terug of zo. Als het daar vol zit (je weet maar nooit) huur ik een auto en ga ik gewoon op pad. Dat vind ik eigenlijk ook wel tof. Er zijn een paar plekken die ik wel graag zou willen zien. Coromandel, Cape Reinga en misschien wel weer de Tongariro Crossing lopen. En ik wil de bay of Plenty ook graag "doen". Je ziet, ik heb weer te kort geboekt!!!!

Nou, effe afwachten dus, misschien later meer. Overigens heb ik mijn weblog (http://jetdownunder.spaces.live.com) gisteren nog even weer bijgewerkt met (nog een) autopech verhaal.

Tot gauw (met visum in paspoort)

henriette
 
Je zit bij mij in de buurt, gezellig. Ik woon in de Bay of Plenty, zonnetje begint eindelijk weer te komen. Harstikke mooi hier, Papamoa, Tauranga.

Geniet van je reis en succes met je trip naar Australie!
Groetjes,
Danny-Eva :)
 
Hi Matey,

Hoe voelt dat nu, zo niet of nauwelijks voorbereid op reis gaan.
Ik twijfel er niet aan of je hebt voor jezelf een speedroute uitgestippeld, om toch maar weer zoveel mogelijk gezien te hebben.

En btw ons heeft 13 nooit ongeluk gebracht. (laat ik dat ff afkloppen!)

Veel plezier zowel deze week als daarna en geniet van dat stickertje.

Jet
 
Hoi Henriette,

Super nieuws over je visum  :up: 

Geniet van je tijd in Nieuw Zeeland, hopelijk heb je heel snel je visum.

Groetjes,
Susan
 
Het visum had ik dus al vlak nadat ik had gepost in mijn paspoort!! Jawel!
Heb een foto gemaakt die ik later zal posten op mijn weblog.

Ik heb direct een autootje gehuurd en ben de stad uit gereden naar Bay of Island. Toen naar Cape Reinga geweest en vandaag zit ik in een prachtig hostel in ???????? Weet niet meer hoe het heet, ergens in de buurt van Rawena.

Ha ha, mariette, ik heb inderdaad een speedplan uitgestippeld, want ik wil ook nog naar Tongariro, bay of Plenty, Rotorua en Coromandel! Het is hier zoooooooooooooooo prachtig, sta na elke bocht versteld.

Nou, officieel nu dus de groeten van een permanent Australisch resident!
 
[size=30pt]GEFELICITEERD[/size]

:cheer: :balloons: :cheer: :balloons: :cheer: :balloons: :cheer: :balloons:
 
Super, eindelijk je visum!  :up:  Nu kan je legal centjes verdienen.  :)

Veel succes verder met je nieuwe leven in Australie, keep us posted!

Groetjes,
Susan
 
Officieel ben je natuurlijk pas PR wanneer je weer door de douane hier geweest bent .. (= je visum gevalideerd is'..

Maar alle gekheid op een stokkie: GEFELICITEERD HOOR!!! Nu even lekker genieten van je vakantie in NZ!
 
[quote author=henriette link=topic=4063.msg74092#msg74092 date=1162099584]
Het visum had ik dus al vlak nadat ik had gepost in mijn paspoort!
[/quote]

Na zoveel stress lijkt het grote moment een beetje geruisloos voorbij te gaan,
maar van mij ook nog een welgemeend gefeliciteerd!

:happysun:
 
Heerlijk hoor :up:
Ga er maar lekker van genieten :lol:

Wij hebben hem ook over een paar dagen die sticker :wink:
Dat zal een mooie dag worden :)

Liefs Eutrice
 
Back
Top