Hoi allemaal (en Teuni!),
Nou, heb inderdaad afgelopen maandag mijn allerlaatste werkdag gehad.
(ookal deed ik daarvoor ook al niet zoveel meer :wink
Nu dus alvast acclimatiseren in dit hete weer.......pfuh, gister had ik er best last van, want ben niet helemaal lekker. En weet ook al hoe dat komt: heb gisteren in dat hete weer best een zware roeitraining gedaan!! Ha ha, wie doet dat nou! en nu ben ik niet helemaal lekker........eigen schuld, dikke bult! Gaat wel weer over...........Verder voel ik me prima!
Maandag moet ik nog naar kantoor om de auto in te leveren :cry:. Dat zal wel even tegenvallen zo zonder auto.....
En dan halverwege augustus is er nog een afscheidje georganiseerd.
Ondertussen ben ik alweer bij de uitzendbureaus langs geweest voor een baantje tot 10 september van max 3 dagen per week. Tja, ik dacht: beetje opvang van verlies aan inkomen kan ik wel gebruiken aangezien ik natuurlijk ook niet veel heb gespaard voor mijn eerste weken daar! Maar of dat gaat lukken is maar de vraag, valt tegen tot nu toe. Allemaal 15 jarigen die voor 3 euro per uur natuurlijk ergens schoonmaken of zo. Ik geloof niet dat ik het de moeite waard vind om voor dat bedrag met hun te concurreren, ha ha. Nou , misschien komt er toch nog iets langs, wie weet. En eigenlijk is de hele maand vrij natuurlijk ook wel heeeeeeeeeeeeeel lekker.......
Het checken van de email elke dag is heel frustrerend en ik wordt er een beetje zenuwachtig van. Er gebeurt uberhaupt niets, ook niet bij mensen van British Expat forum. Ik zou zo graag MET visum naar Oz vertrekken ipv de NZ optie. Gaan doe ik natuurlijk sowieso, en dan maak ik er maar een leuke vakantie van, maar toch.......hopelijk komt ie nog op tijd.
Mijn auto is helemaal in orde, joepie! Mijn vrienden die hem nu nog hebben, hebben hem opnieuw mechanisch nagekeken en zijn nog steeds tevreden. Nu gingen ze nog even de achterkant helemaal schoon maken, 1 of meerdere stoelen er weer in achterin (niet te veel, want er moet nog verhuist worden natuurlijk!) en dan is ie weer helemaal klaar. Nog even ter herinnering:
Verder contacten aan het leggen ivm woonruimte en volgens mij gaat dat heel snel lukken als ik daar ben. Ik wil natuurlijk graag eerst het huis en de huisgenoten zien voordat ik mij voor langere tijd vastleg, dus het blijft bij contacten leggen en hopelijk dan bij een aantal plekken kunnen komen kijken.
Ik ben ook op jacht naar mijn oude baantje bij Palace Backpackers als travel agent voor een paar dagen per week voor de eerste periode. Mijn opvolgster is daar net inmiddels weer weggegaan, maar kan ik nog gebruiken als kruiwagentje. Ze wist mij te vertellen dat ze dringend mensen nodig hebben, dus mijn cv is die kant weer op! Hopelijk wordt dat wat, dan ben ik voor de eerste tijd even onder de pannen.
Nou, en hier alles opzeggen. Huur, gas/water/licht, telefoons, adsl etc etc. Zo´n heel lijstje afwerken he? Met de verkoop van de spullen vlot het niet zo, maar ach, eigenlijk is het ook niet echt wat meer, op de wasmachine , koelkast etc. na. Dat gaat vast nog wel lukken...........hopelijk de nieuwe huurder die volgende week misschien wel bekend is.
19 augustus is het afscheidsfeestje bij mijn ouders in de tuin......nou........en dan schiet het al weer aardig op!
Tot zover maar weer even: en blijf duimen dat ze bij DIMIA doorkomen met die visa!
Henriette