Zwerver
Moderator
Ja, ik had er nog even over nagedacht om je dat te vragen, maar dat is zeg maar 2 uur op en 2 uur neer om een trailer op te halen...We zitten dan weer net te ver om even auto ruil te doen helaas…
Ja, ik had er nog even over nagedacht om je dat te vragen, maar dat is zeg maar 2 uur op en 2 uur neer om een trailer op te halen...We zitten dan weer net te ver om even auto ruil te doen helaas…
ShockingRight, ik ben helemaal shocked. Er wordt gewoon iets eerder geleverd hier in QLD dan wat ze gezegd hebben. De trailer is klaar
Heet water. Gas of electrisch? (ik gok dat je gas doet)
Joolca is een veel gezien merk met goede recensies, niet te koop bij BCF, maar gok dat als je aan het kamperen slaat je echt nog wel een bestemming vindt voor die voucher.
Joolca HOTTAP reviews
Joolca HOTTAP (Gas Continuous Hot Water System): 4.5 out of 5 stars from 536 genuine reviews on Australia's largest opinion site ProductReview.com.au.www.productreview.com.au
De goede oude solar shower Gok dat met een familie van 4, Zwerver op zoek is naar iets meer. Maar de ROI op een Solar Shower is bruut goed. En je kunt hem ook vullen met water wat je op de stove even opgewarmd hebt.Het ligt eraan waarvoor je heet water wilt. Wij hebben waterzak op het dak voor een douche. Wordt behoorlijk heet maar dop lekt weleens en ik zag pas dit systeem: https://yakima.com/products/roadshower Voor de afwas koken we gewoon een pannetje water.
Ken het gevoel. Ben ook paranoïde.Grom... Wanneer is canvas droog?
Uitleg: Ik moet de campertrailer afbreken, want woensdag moet die mee naar de 4WD bouwtoko om wat dingetjes toe te voegen (o.a. een extra Anderson plug). Maar dauw enzo gedurende de dag... en nu is het alweer 16 graden, dus dat levert dan weer dauw op t.o.v. de 23 graden gedurende de dag. En ik ben paranoïde dat het canvas gaat schimmelen....
Ah, je hebt een trailer?! Welke is het geworden?Wat zijn jullie ervaringen met portable koelkasten, behalve dat ze veel te duur zijn?
Aan de ene kant las ik dat Engel je van het is, aan de andere kant mensen die ook daar weer problemen mee hebben en dan is het kassa. Sommige zweren bij Waeco anderen branden het af. Sommige vinden de Kings juist prima omdat daar een Danfoss (secop) compressor op zit.
Die Kings spreekt wel aan. Prachtige prijs. 2 jaar garantie...hmm omdat het crap is? Veel negatieve reviews op productreview, maar wat heeft dan wel een okay review met meer dan 3 reviews? niks echt...
Best Portable Fridges / Freezers in 2024 as reviewed by Australian consumers
The 20 best Portable Fridges / Freezers in 2024 ranked based on 1,871 reviews - Find consumer reviews on ProductReview.com.au, Australia's No.1 Opinion Site.www.productreview.com.au
Vraag me ook af of 90L geen overkill is...hah. Zelfs offgrid gaan zou ik prima om de 3 dagen boodschappen doen. Echt ver weg van een fatsoenlijke plaats doen we toch niet met 2 jonge kids.