HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Zo daar zijn we weer. Nog steeds een beetje kuchend en puffend maar fris genoeg om de kwas en schuurmachine weer vast te houden! Verder vreselijk weinig op de planning staan. Beetje meer van het zelfde ;)

Maar dan nu weer eens een ECHT vrolijk liedje van onze OZ happy campers:

Halve rant halve vrolijke noot, dus maar in het vrolijke noot topic. De rant: een week voordat we weggaan voelt het alsof mijn handen eraf vriezen buiten hier in Nederland, zo koud.... Vrolijke noot: de houtkachel staat aan en dat geeft altijd zoveel sfeer en gezelligheid :)

Halve rant halve vrolijke noot, dus maar in het vrolijke noot topic. De rant: een week voordat we weggaan voelt het alsof mijn handen eraf vriezen buiten hier in Nederland, zo koud.... Vrolijke noot: de houtkachel staat aan en dat geeft altijd zoveel sfeer en gezelligheid :)

Canberra Promotion Modus aan:

Fijn dat het in ACT af en toe lekker afkoelt, heb je reden om de open haard aan te steken

Canberra Promotion Modus uit:

Gvd wat is het al pleuris weer!

Inderdaad, komop nog effe. Een anderhalve maand mooi weer :D

Edit: nee, doe toch maar baggerweer. Dan is her verschil nog duidelijker :)

Bloody hell o_O

Hier weer ziekjes, wordt het een beetje zat. Ben eigenlijk nooit ziek en nu weer snotverkouden :mad:
Vandaag gewoon werken, woensdag vrij geweest en geklust.

Nou voor Sacha dan wat zomerse klanken! (ja ook deze komen uit OZ...)

hee psst weet je dat het hier van het weekend maar een graad of 8 wordt ja en dan bedoel ik overdag. was net weer aan het wennen aan het zonnetje pff

hee psst weet je dat het hier van het weekend maar een graad of 8 wordt ja en dan bedoel ik overdag. was net weer aan het wennen aan het zonnetje pff

Ja het is wel een horrorwinter volgens mij in Zuid Oost OZ. Skigebieden zijn ook verlengd quaopeningstijd, 2 meter snow als base en er was vd week nog 4 centimeter bijgevallen :eek:

En het is weeeeeeer Vrijdag, elke vrijdag brengt me dichter bij de winter.... Oh nee. Dit was het vrolijke noot topic!
Elke vrijdag brengt me dichter bij de Validatie Trip!!!! Nog 8 weekjes!

Zondag hopelijk nog mooi weer want dan heb ik een Fotoshoot, nee niet van mezelf, zo mooi ben ik niet, maar van mijn eigen gebouwde bike. Werd gevraagd of men (een bikersforum) foto's van mochten maken voor op een kalender. Dus ga hem zondag aanbieden voor de shoot. Grappig!

Rare vrijdag, want ik moet gewoon werken, dus ook maar een plaatje van een 'rare' Australische band:

Zondag hopelijk nog mooi weer want dan heb ik een Fotoshoot, nee niet van mezelf, zo mooi ben ik niet, maar van mijn eigen gebouwde bike. Werd gevraagd of men (een bikersforum) foto's van mochten maken voor op een kalender. Dus ga hem zondag aanbieden voor de shoot. Grappig!
Wat leuk!!! Iets om trots op te zijn :). Krijgen wij de plaatjes ook te zien?

Ik vind dit nummer zo heerlijk!! En krijg kippenvel van de clip:

Back