Gwen
XPdite Sponsor
Nee.. Dat verbaasde mij ook al..En ze hebben je er niet eens gehouden???
Nee.. Dat verbaasde mij ook al..En ze hebben je er niet eens gehouden???
Verder vreselijk weinig op de planning staan.
Nou, Beterschap dan maar.Maar dan nu weer eens een ECHT vrolijk liedje van onze OZ happy campers:
Dan heb je een feest van jewelste!Heb je afgelopen week donderdag die aflevering van 'je zult het maar zijn' op BBN gezien
Geen idee meer waar hij die foto had gepost, maar volgens mij wel ja!!Nederlandse Nanny gezocht? GEVONDEN (zoiets?!!)
Halve rant halve vrolijke noot, dus maar in het vrolijke noot topic. De rant: een week voordat we weggaan voelt het alsof mijn handen eraf vriezen buiten hier in Nederland, zo koud.... Vrolijke noot: de houtkachel staat aan en dat geeft altijd zoveel sfeer en gezelligheid
hee psst weet je dat het hier van het weekend maar een graad of 8 wordt ja en dan bedoel ik overdag. was net weer aan het wennen aan het zonnetje pff
Wat leuk!!! Iets om trots op te zijn . Krijgen wij de plaatjes ook te zien?Zondag hopelijk nog mooi weer want dan heb ik een Fotoshoot, nee niet van mezelf, zo mooi ben ik niet, maar van mijn eigen gebouwde bike. Werd gevraagd of men (een bikersforum) foto's van mochten maken voor op een kalender. Dus ga hem zondag aanbieden voor de shoot. Grappig!