HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Welke gozer bedoel je? Die zanger vind ik 3x niks (kwa uiterlijk) maar die dude die de 'militair' speelt, die met dat meisje is, die is niet verkeerd!! Vind je niet Hardcore..... Haha

Aan mij heb je wat dat betreft niks hoor. De enige gozer waar ik naar kijk is die in de spiegel... :D

MJ's versie is inderdaad wat bekender. Ik ben niet zo'n MJ fan, maar naar het schijnt komt de oorspronkelijke versie inderdaad bij hem vandaan.

Anyway,.. still very strong.

Another beautiful day in Noosa QLD (Sunshine coast - Australia).
Hot as hell.....
Hell ain't a bad place to be.....

Jack>:D

Ja hoor! Het is weer vrijdag! Het regent, dus schilderen zit er niet in (zei hij blij ;) ) Wat gaan we dan doen? Nou binnen een klein beetje opruimen dan maar! En het moet nog wel ff opdrogen, wil nog wel een stukkie hardlopen voor body en mind zeg maar :p

Verder even aanklooien in de garage ter 'ontspanning ende vermaeck' Beetje opruimen ook en het blok uit de Honda halen zodat het gereviseerd kan worden en ik het frame verder af kan lassen.

Ook het Forum uitje verder regelen! En nog wat andere onzin op het Forum gooien en eens kijken of ik mijn ouwe trouwe Nikon nog eens op kan poetsen, wilde eigenlijk een nieuwe camera kopen voor de vakantie maar de nieuwe Nikon D600 is toch ff wat duurder uitgevallen dan gehoopt :eek:

Muziekje dan maar? (oh ja, de muziekjes, had ik met mezelf afgesproken om dit tot de validatietrip te doen, dus nog even geduld en jullie zijn van mijn muziek terror af :D )

Eén van Australisch meet bekende/gedraaide zangeressen. Meestal op platen van anderen (vooral David Guetta e.a.) Maar ik ga toch voor haar eigen werk of het spul voor Zero 7. Hier dan maar een combi van haar eigen werk met een lekker Dubstep sausje :cool:

Afterbang; wat heb je toch een leuke muzieksmaak! Ik heb "jouw kwaal" ook hoor. Op mijn blog doe ik bij elk bericht een Australisch liedje om de lezers wat muzikaal op te voeden. Dus bij dez ook mijn duit in het zakje. Dit is de laatste band die ik in NL zag op 23 sept in R'dam, en de eerste band hier, gister in The Corner Hotel in Richmond, Melb.
Oh, Husky, je bent voor altijd mijn emigreerbandje :D

:oops: I'm honoured.

Muziek is erg belangrijk voor me. Bij elke gemoedstoestand een muziekje, en bij elk muziekje een gemoedstoestand ;)

Maar wat een leuke vondst van jou! Die kende ik nog niet! Beetje Mumford & Sons, beetje ... (fill in folkbands) Goeie poeier hoor, gaan we opzoeken op Spotify!

Wat doe je op een regenachtige dag dan ga je naar de winkel en koopt een haarverfje en geef je je haar een leuk zomers kleurtje. Ben er helemaal blij van geworden :D

Wachten tot het verzekeringsgeld binnen is en dan n nieuwe trui voor de winter gaan shoppen. Gisteren de was gedaan en kwamen aantal shirtjes met gaatjes uit. Flink balen, zeker als je 0,0 budget hebt voor nieuwe kleren ivm sparen voor oz. Dus ik Interpolis gebeld en zoiets valt gewoon onder je inboedelverzekering! Hoe vet! Dus krijg vandaag het geld voor de shirtjes binnen, dus kan ik toch nog iets nieuws kopen.

Dus ik Interpolis gebeld en zoiets valt gewoon onder je inboedelverzekering! Hoe vet! Dus krijg vandaag het geld voor de shirtjes binnen, dus kan ik toch nog iets nieuws kopen.

dat meen je niet! En als je in de tsunami alles kwijt raakt krijg je niets want natuurramp... vage lui die verzekeringsmaatschappijen!

Reisverzekeringen zuigen aan alle kanten...

Voorbeeldje: Je bent lekker op vakantie met je camper/land cruiser. Wordt in Darwin je auto geplunderd (Kamera, videocamera, ipod enz. weg) Netjes naar de politie Proces Verbaal voor de verzekering. Het enige wat ik terug kreeg was wat geld voor de rugzak... Had ik de camper op de camping gestaan had het wel vergoed geweest... Maar ja, had met mijn stomme harses al het PV-tje bij de verzekering ingeleverd. Volgende keer geen PV en diefstal pas melden als je weet hoe en wat je verzekering dekt... Ze maken het er naar zo...

Maar vrolijk nootje, net mijn camera schoongemaakt (de connectors van de CF kaart) het lijkt er op dat het werkt. Van de week maar is een bakkie foto's schieten. Kijken of het probleem (kaartleesfouten) zich niet meer voor doet.
Kan die nog een keer mee naar OZ, en anders wordt het een nieuwe... Ook leuk :D Dus wat het ook wordt, het wordt altijd leuk!

Verzekeringen zijn inderdaad krom. Is ook met een aansprakelijkheidsverzekering. Als jij iets van iemand leent en je maakt het kapot heb je pech. Als je zegt dat je het geleend had zonder te vragen en je maakt het kapot, krijg je wel geld van de verzekering.

Ik kreeg nu geld terug omdat er waarschijnlijk iets kapots in de wasmachine zou zitten waardoor mijn kleding kapot is gegaan. Was het kapot gegaan door bv een bh sluitinkje, dan heb je weer pech.

@ Afterbang: Hoe kom je er steeds op. Symphonica in Rosso is te gewoontjes zeker? Beetje vage muziek, niet helemaal onaardig, ook niet spectaculair. Trouwens,.. druk programma heb je voor je vrije vrijdag!? Over het algemeen heb ik ook 1000 dingen die ik wil doen, kom maar aan een paar toe:oops:. (Xpdite is daar ook wel een beetje debet aan)

@ Sabrina: Die heb ik al een keer eerder voorbij zien komen... Was jij dat?

Ehh, kweenie? Volgens mij niet, maar misschien heb je mijn blog gelezen, daar heb ik m ook gelinkt.

Back