Ja hoor! Het is weer vrijdag! Het regent, dus schilderen zit er niet in (zei hij blij
) Wat gaan we dan doen? Nou binnen een klein beetje opruimen dan maar! En het moet nog wel ff opdrogen, wil nog wel een stukkie hardlopen voor body en mind zeg maar
Verder even aanklooien in de garage ter 'ontspanning ende vermaeck' Beetje opruimen ook en het blok uit de Honda halen zodat het gereviseerd kan worden en ik het frame verder af kan lassen.
Ook het Forum uitje verder regelen! En nog wat andere onzin op het Forum gooien en eens kijken of ik mijn ouwe trouwe Nikon nog eens op kan poetsen, wilde eigenlijk een nieuwe camera kopen voor de vakantie maar de nieuwe Nikon D600 is toch ff wat duurder uitgevallen dan gehoopt
Muziekje dan maar? (oh ja, de muziekjes, had ik met mezelf afgesproken om dit tot de validatietrip te doen, dus nog even geduld en jullie zijn van mijn muziek terror af
)
Eén van Australisch meet bekende/gedraaide zangeressen. Meestal op platen van anderen (vooral David Guetta e.a.) Maar ik ga toch voor haar eigen werk of het spul voor Zero 7. Hier dan maar een combi van haar eigen werk met een lekker Dubstep sausje