HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Juist ja! Dat is het!! (ik zat al dit forum uit te spitten). Leuke blog ook, Ik heb zojuist je laatste post ook gelezen. leuk geschreven, erg aanstekelijk. Die foto's vragen om meer natuurlijk. Wederom een leuk muziekje, word je wel vrolijk van!

I looooove Fridays, vrijdags is mijn tuinochtend en boodschappen en dan ben ik zo gaar dat ik niet kook en pizza bestel en dan gaan we lekker in kleermakerszit en ongegeneerd niet aan tafel eten, want tafel dekken en afruimen heb ik op vrijdags ook geen zin in,vrijdag is easy going mamadag.

en het leuke van vrijdag is, dat het altijd morgen zaterdag is.:D

Zo Lizzy, ben je me gewoon voor op de vrijdag. Maar je hebt ook een beetje een oneerlijk advantage natuurlijk met al die tijdzones ;)

Zo nog even op zoek naar een snijringetje (maar die is meer voor het GVD topic) Een boete aanvechten (maar ook die is voor het GVD topic)

Zo mijn spulletjes bij elkaar zoeken om vanmiddag/avond te gaan boarden in de koelkast van Landgraaf aka Snowworld!

Verder nog maar is even wat prutsen aan motor nr. 2 en wat uitzoekwerk (leuk!) voor de trip in december.

Muziekje dan maar? (brengt herinneringen terug aan Darwin, hoorde het plaatje daar zittend op een terrasje aan Mitchell street :) )

Wat heb je voor een motor?
Ik heb Yamaha Virago 1100 gereden (open uitlaat, lekker knallen in de tunnel) en staat nog op youtube :) type maar eens in 'lizzy virago' ghe ghe, zie je me in Almere rijden , ging er voor t eerst mee weg met net mijn rijbewijs super voorzichtig en dat had ik moet blijvene doen maar toen kreeg ik een Kawasaki Vulcan 1500 en die heb ik aan diggelen gereden en mezelf ook, :-(
Maar misschien heb jij een buikschuiver en vind je choppers boeeeeeeeeeee:rolleyes:

Je voelde hem al aankomen ;)

Nee, Ik ben niet echt een Chopper man, maar kijk even hier #101 Dan zie je mijn zelf gebouwde 1978-er Kawasaki. Moet zeggen dat het een motor is die ergens geparkeerd meerdere 'kampen' weet te verbinden zeg maar. Zowel de zwarte Harley motormuizen als de buikschuiver jongens vinden het meestal wel wat ;)

Ben nu motor #2 aan het bouwen. Wordt een superlichtgewichtminimalistisch jaren 60/70 racertje met moderne invloeden :confused: (volg je me nog ;) ) Er staat wel een foto van in de 'mock-up' fase aan het beging van het Bikers topicje.

Filmpje :D Lekker Hollands grijs weer... En foei, vol over de putdeksels. Stoute Lizzy! Maar ondanks/dankzij alle bemoedigende woorden van je vriend/man rij je gewoon hartsikke soepel toch?
Nu geen motormuizin meer?

Ik kom net terug van een triple J (aussie radiostation) party in Melbourne. Een surpriseparty voor een luisteraar die terugkwam van 2 jaar seychellen. Thema was "under the sea". Wat gaaf mensen! Na jaren luisteren in NL over het internet en denken "kon ik maar naar die leuke feesten want ik hou van Triple J", was ik er nu zelf bij. Daarna rooftopbar om te genieten van het uitzicht over het CBD om af te sluiten met wat muziek op het Melbourne festival aan de Yarra. Life is good people.

Muziekje dan maar? (brengt herinneringen terug aan Darwin, hoorde het plaatje daar zittend op een terrasje aan Mitchell street :) )

Hèèèhèèè... Noou begint-ie het eindelijk te snappen. Now we're talking dude. That rocks!
Keikapot na een dag keihard ploeteren, maar Afterbang helpt me zo weer op de been.

Leuk filmpje van die Virago. Wij rijden een Honda Deauville, maar ik vind hem een beetje saai worden. Zit eraan te denken om hem in te ruilen voor een Vmax. What do you think?

Juistja! Ik zag ze ook van BJ 1986 er zijn, dus dan heb je een oldtimer (en geen MRB). Ik moet me er nog wel verder op oriënteren, maar waarschijnlijk gaat het wel zoiets worden.

So hey, alweer vrijdag! De hele voorkant van het huis en zijkant staat nu in de verf en ziet er fraai uit! Lekker fris en netjes. Smoelt goed. Achterkant is ook aardig ver op weg. Laatste aflakken wordt voorjaar.

Zaterdag een stukje rennen in de Poort6 loop hier in Gorinchem samen met een vriendin. Die me er ongetwijfeld uit gaat lopen. Goed voor mijn ego building zeg maar... ;)

Nog een maandje en dan met 'Big Bird' naar Sydney!!! De komende weekendjes dus naast nog wat klusjes OOK lekker voorbereiden op de trip! Heb er zin in! En waar ik vooral weer naar uitkijk zijn de heldere nachten, zo helder dat je de sterrenhemel ziet zoals hij bedoelt is, met de Milky Way dwars door het midden.... zwijmel. Kijken of we daar nog eens wat betere plaatjes van kunnen schieten. M'n nieuwe camera en wat geduld gaan hier vast bij helpen!

Toepasselijk muziekje dan maar. Stelletje Sydneysiders en vooral herkenbaar voor de wat jongere xpditers zeg maar (ik bedoel van rond de 40 ;) ) die op dinsdag naar Hilversum 3 luisterden, Vara's verukkelijke 15 :up:

It's PARTY TIME!!!!!!!!!!!!! OK, morgen dan... Vandaag nog 1000 en 1 dingen die ik moet voorbereiden voor mijn grote verjaardagsfeest. Tijd om de keuken in te duiken voor heerlijke knapperige kakkerlakken, okselhaar, apenhersenen, rattenpoep en meer van dat soort delicatessen... Inderdaad, ik heb een Halloween themed feestje!!

Mijn beste vriendin op visite. Net lekker pizza op en daarna chocolade fondue en vanavond naar de film. We gaan naar A Few Best Men.. Gaat over een bachelor party in de Austalische Outback! Ik hoefde niet meer verder te kijken naar andere films, haha.

Heb gisteravond Oranges and Sunshine gekeken, ook heel mooi :) (nou ja, de film dan he.. het verhaal zelf is diep en diep triest..)

Back