Word je lekker warm van...Ja hoor, loop al met radiatoren te sjouwen
Gefeliciteerd!Wij gaan blij zijn dat we ons visum hebben!!!!!!! (zie mijn lastavaza)
Als dat geen vrolijke noot is op vrijdag!
oooo op je tweede werkdag en dan al op het forum?Gefeliciteerd!
Zelf ben ik gewoon aan het werk. Alhoewel gewoon, tweede werkdag bij mijn nieuwe baas
Wat denk jij. Er staat Manager Country Site Support & Partner Connectivity op mijn kaartje Dus ik heb geen mensen die me in de nek hijgenoooo op je tweede werkdag en dan al op het forum?
en dat nog in nederlandWat denk jij. Er staat Manager Country Site Support & Partner Connectivity op mijn kaartje Dus ik heb geen mensen die me in de nek hijgen
lolen dat nog in nederland
waarom heeft dat niet gewoon 'chef boerderij ondersteuning met vrouw'
Kijk,... dan heb je alle reden voor eenZ Ik ben voorlopig wel even happy hier @ nieuwe job
Dat is dan weer het enige nadeel wat ik tot nu toe kan vindenKijk,... dan heb je alle reden voor eenvrijdagmiddaggoed gevoel.
Hoe smaakt de koffie daar?
Dude, wat voor beest van een camera heb je gekocht...Hmmm, Yuud help me out
5x 16gb SD kaart in slot 1 (RAW foto's van ong. 20 mb per foto)
1x 32gb SD kaart in slot 2 (is automatische backup in de camera, JPG ong. 7mb per foto)
60 gb vrij op iPad als backup buiten de camera, elke avond ff kaartje erin en overpompen maar.
Dan kan ik zo'n 4000 foto's vooruit voor ik vastloop. Nog niet helemaal ideaal als ik wat Timelapse dingetjes ga doen. Mischien nog een apart kaartje voor Time Lapse... Maar ga hier ff mee beginnen denk ik Ze verkopen in Canberra ook vast SD kaartjes
Leuk hoor die hoge resoluties van tegenwoordig, maar om met Sabrina uit Melbz te spreken, creeert een hoop 1st world problems
Dude, wat voor beest van een camera heb je gekocht...
Dude, wat voor beest van een camera heb je gekocht...
Ja dat moest je nu juist raden
dat sloeg zeker op jezelf & ega?"I wanna be next to you"