HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Tsja, wat zullen we dit weekend is gaan doen.... :confused:

Oh! Forum uitje!

Muziekje uit Melbourne (met toepasselijke titel) dan maar? :D

Zo weer een weekje voorbij (of bijna voor degene die wel echt werken vandaag)

Het is nog 11 daagjes werken voor we met Big Bird naar Sydney vertrekken :D Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen :up:

Dus langzaamaan toch alvast wat spulletje bij elkaar aan het zoeken. Sinds ons vorige tripje zijn we wat meer gedigitaliseerd, dus even wat laders bij elkaar rapen om de boel ook draaiend te houden als je alleen maar een auto hebt.
Pas toch een nieuwe camera gekocht om de boel nog iets beter vast te leggen. Brengt weer een nieuw (luxe) probleem met zich mee. Waar laat ik al de opnames als ze per opname soms wel 20MB groot zijn en ik er in een maand duizenden afdruk... En niet alles op alleen maar kaartjes wil laten staan (risico op diefstal, verlies enz..) Nou eens kijken of we dat luxe probleem vandaag is op kunnen lossen ;)

En Zondag mijn meisje weer oppikken op Schiphol. Dan is ze (gelukkig) weer terug van een weekje Antillen. Hoe doen jullie (die met een vriend/of vriendin overzee) toch? Is geen doen op de lange termijn hoor!

Muziekje uit Sydney dan maar? (wie goed oplet weet nu het merk van mijn nieuwe camera ;) ) Oh ja, Yuud jij bent uitgesloten :cool:

Hmmm, Yuud help me out ;)

5x 16gb SD kaart in slot 1 (RAW foto's van ong. 20 mb per foto)
1x 32gb SD kaart in slot 2 (is automatische backup in de camera, JPG ong. 7mb per foto)

60 gb vrij op iPad als backup buiten de camera, elke avond ff kaartje erin en overpompen maar.

Dan kan ik zo'n 4000 foto's vooruit voor ik vastloop. Nog niet helemaal ideaal als ik wat Timelapse dingetjes ga doen. Mischien nog een apart kaartje voor Time Lapse... Maar ga hier ff mee beginnen denk ik :) Ze verkopen in Canberra ook vast SD kaartjes :rolleyes:

Leuk hoor die hoge resoluties van tegenwoordig, maar om met Sabrina uit Melbz te spreken, creeert een hoop 1st world problems ;)

Hmmm, Yuud help me out ;)

5x 16gb SD kaart in slot 1 (RAW foto's van ong. 20 mb per foto)
1x 32gb SD kaart in slot 2 (is automatische backup in de camera, JPG ong. 7mb per foto)

60 gb vrij op iPad als backup buiten de camera, elke avond ff kaartje erin en overpompen maar.

Dan kan ik zo'n 4000 foto's vooruit voor ik vastloop. Nog niet helemaal ideaal als ik wat Timelapse dingetjes ga doen. Mischien nog een apart kaartje voor Time Lapse... Maar ga hier ff mee beginnen denk ik :) Ze verkopen in Canberra ook vast SD kaartjes :rolleyes:

Leuk hoor die hoge resoluties van tegenwoordig, maar om met Sabrina uit Melbz te spreken, creeert een hoop 1st world problems ;)
Dude, wat voor beest van een camera heb je gekocht... :p

Op vrijdagmiddag spreek je met wat vriendinnen (en hun kinderen) af en hang je met z'n allen in en om het zwembad..
Natuurlijk wel met onze Tupperware wijnglazen, want er mag geen glas bij het zwembad ;)
Wat is het leven hier toch zwaar....

Dude, wat voor beest van een camera heb je gekocht... :p
Ja dat moest je nu juist raden ;)

Liedje Sam Sparro: Black and Gold

25294_AN-D70-Camera-Strap.png

Een D7000, nu de D600 uit is zijn de prijzen voor de D7000 wat gezakt. Mooi moment om hem te kopen. Net voor de vakantie en goedkoper dan hij eerst was.

Ah, nee joh. Kan nie. Dan had je Robbie Williams moeten posten (of geldt dat alleen voor de 'Nikon 1'?).
Black&Gold, dan denk ik alleen maar aan die Australische conserven...

"I wanna be next to you"
dat sloeg zeker op jezelf & ega?;)

Back