Rainy Saturday, ook hier @Red dust.
Ik denk een mooi kans om even wat bezoekjes/vakanties te gaan plannen. We hebben vrienden uit Tassie over in August, mijn moeder in October, en dan vrienden uit NL in January. Dus even wat dingen bedenken en plannen, zeker January, dat is natuurlijk een drukke maand voor campsites en dergelijke maar ook October, nog net even walvisjes kijken vanuit Hervey Bay en bezoekje K'gari (Fraser Island)
Walvisjes zijn geboekt voor Oct. (of in ieder geval de boot, de walvissen, dat is altijd de vraag maar ze zijn er altijd wel, in meer of mindere mate in Hervey Bay )ben ik ook mee bezig, familie komt over in october dus heel wat bnb's en tripjes te plannen.
Walvisjes zijn geboekt voor Oct. (of in ieder geval de boot, de walvissen, dat is altijd de vraag maar ze zijn er altijd wel, in meer of mindere mate in Hervey Bay )
K'gari even campsites bekeken en welke al druk zijn in January.
Familie over, gezellig @Tim911 Zijn ze al eerder geweest?
Ik ervaar dat niet zo eigenlijk maar dat ben ik, anecdotal evidence van 1 persoon. En als je buiten School Holidays gaat dan is het helemaal geen issue. Maar dat is wellicht lastig voor jullie?. Wat ik persoonlijk wel altijd een nadeel vind ( ik weet niet of jullie dat ook zo ervaren) maar veel campsites in NP's zijn altijd volgeboekt, en als je dan opduikt dat er bijna niemand is. Ik denk dat veel mensen ze ver van te voren alvast maar boeken omdat ze zo goedkoop zijn en dan besluiten om niet te gaan.
Ik ervaar dat niet zo eigenlijk maar dat ben ik, anecdotal evidence van 1 persoon. En als je buiten School Holidays gaat dan is het helemaal geen issue. Maar dat is wellicht lastig voor jullie?
Leuk dat ze nu een echt huis kunnen zien
Hebben ze iets om voor terug te komenHet is fijn dat we ze in een echt huis kunnen verwelkomen, alleen jammer dat het zwembad pas in december opgeleverd wordt.
Kijk anders eens naar Hipcamps. Dat zijn campsites op private properties en ze zitten regelmatig vlakbij national parks, dus kun je het NP wel bezoeken maar slaap je er niet. Volop Hipcamps in VIC and NSW, dus vermoedelijk ook wel in QLD.Ja we zitten inderdaad altijd met die school holidays, daarbuiten zal het ongetwijfeld beter en minder druk zijn.
Het is fijn dat we ze in een echt huis kunnen verwelkomen, alleen jammer dat het zwembad pas in december opgeleverd wordt.
Kijk anders eens naar Hipcamps. Dat zijn campsites op private properties en ze zitten regelmatig vlakbij national parks, dus kun je het NP wel bezoeken maar slaap je er niet. Volop Hipcamps in VIC and NSW, dus vermoedelijk ook wel in QLD.
Wikicamps is een database met allerlei campsites. Hipcamp is meer een AirBnB site voor kamperen volgens mij?Dank je wel voor de tip. We gebruiken zelf WikiCamps dat is volgens mij zo'n beetje hetzelfde als Hipcamps. Je kunt overal op filteren, wel of geen honden mee, betaald of gratis etc.
@Red dust bezoeken jullie NP's met jullie hond?