Hoe ik in Australie anders ben gaat eten ,...

[quote author=Kathren link=topic=10118.msg146092#msg146092 date=1251987810]
@Sacha

Dan ware de recepten uit de Allerhande precies goed voor jou?  :grin:
[/quote]

Nou daar kunnen toch nog best wel ingewikkelde recepten bij staan hoor  :lol: Weetje welke lekker is.. zou je eens moeten opzoeken: varkenshaas met gekonfijte ui.. Echt een kerstgerecht!! Je eet je vingers er bij op.

En meer dan 5 zinnen  :grin:
 
[quote author=Gwen link=topic=10118.msg146103#msg146103 date=1252002038]
[quote author=Kathren link=topic=10118.msg146092#msg146092 date=1251987810]
@Sacha

Dan ware de recepten uit de Allerhande precies goed voor jou?  :grin:
[/quote]

Nou daar kunnen toch nog best wel ingewikkelde recepten bij staan hoor  :lol: Weetje welke lekker is.. zou je eens moeten opzoeken: varkenshaas met gekonfijte ui.. Echt een kerstgerecht!! Je eet je vingers er bij op.

En meer dan 5 zinnen  :grin:
[/quote]

:grin: Heb ik al eens gemaakt voor 14 man als kerstgerecht! De schaal werd nog net niet afgelikt  :wink: Maar die is niet moeilijk hoor!
 
[quote author=Kathren link=topic=10118.msg146127#msg146127 date=1252045313]
[quote author=Gwen link=topic=10118.msg146103#msg146103 date=1252002038]
[quote author=Kathren link=topic=10118.msg146092#msg146092 date=1251987810]
@Sacha

Dan ware de recepten uit de Allerhande precies goed voor jou?  :grin:
[/quote]

Nou daar kunnen toch nog best wel ingewikkelde recepten bij staan hoor  :lol: Weetje welke lekker is.. zou je eens moeten opzoeken: varkenshaas met gekonfijte ui.. Echt een kerstgerecht!! Je eet je vingers er bij op.

En meer dan 5 zinnen  :grin:
[/quote]

:grin: Heb ik al eens gemaakt voor 14 man als kerstgerecht! De schaal werd nog net niet afgelikt  :wink: Maar die is niet moeilijk hoor!
[/quote]

Als je een beetje kan koken niet nee.. maar ik zie mijn moeder het bijv niet nadoen  :grin:
 
[quote author=Sacha link=topic=10118.msg146085#msg146085 date=1251986047]
...... ja...... daar ga ik dus mooi niet aan beginnen.....
Bij een recept van meer dan 5 zinnen stopt mijn hoofd.

Ik ga je wel bellen om weer wat af te spreken, dan kom ik lekker vlaai eten bij je (maar appelflappen mag ook hoor, die waren ook echt heel lekker!!!!)
[/quote]

is goed hoor Sascha! Ik hoor het wel  :lol:

[quote author=Eerainuh link=topic=10118.msg146115#msg146115 date=1252020943]

Dank je wel Monja! Ik ga het proberen :)


[/quote]

succes ! en niet gelijk opgeven na 1x hoor, ik heb de vlaai ook 3x moeten maken eer hij was zoals hij moet zijn...ik gebruikte de laatste keer btw wel flour for bread & pizza van lighthouse.
smakelijk alvast!

groeten MOnja
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10118.msg146115#msg146115 date=1252020943]

Dank je wel Monja! Ik ga het proberen :)


[/quote]

hee hallo, ben jij nou dat eenoog waar robijntje het over heeft irl??? :roll:
 
Nou weet ik niet wat 'irl' betekent, en ik heb in het echt wel twee ogen :-D, maar ja, m'n avatar is één oog van mij ja. Was dit een raadsel of een strikvraag? Kon ik dit goed of fout beantwoorden?
 
Ah, zo! Dank je Maluka :)

Nou Lizzy, ik weet niet of Robijntje misschien nog andere éénogen kent....?
 
[quote author=Maluka link=topic=10118.msg145896#msg145896 date=1251763745]
[quote author=mammavark link=topic=10118.msg145862#msg145862 date=1251718000]
(vast makkelijker dan een nieuwe avatar plaatsen- die van mij is kwijt!)
[/quote]

De eigenaar van de site http://lh6.ggpht.com/ laat waars. niet toe dat je plaatjes gaat leechen vanaf een andere site. Veel sites doen dit om te voorkomen dat mensen bandbreedte verbruiken van hun server, terwijl ze niet direct op die website zitten te kijken....

Daarnaast is de foto die je wilt laten zien ook wel wat te groot voor een avatar (640 x 480 pixels).
[/quote]

sorry Maluka, mis ik iets?? ik mag toch mijn eigen foto wel plaatsen? enne, zo groot was ie niet- hij werkt nl wel op facebook. Hoe weet jij eigenlijk welke foto's ik wil plaatsen???
 
Tuurlijk mag je je eigen foto plaatsen van mij...maar die server waar jij op host moet het ook ondersteunen dat je plaatjes via de site xpdite.net binnenhaalt terwijl het plaatje zelf op lh6.ggpht.com staat....maar een kleine test van mij vertelt me dat deze server daar blijkbaar geen moeite mee heeft...

De software van Facebook is anders dan de forumsoftware die op Xpdite.net draait. Totaal verschillende software...kun je dus niet met elkaar gaan vergelijken....dus kan het zomaar zijn dat Facebook ALLE afmetingen van afbeeldingen toestaat (of sterker nog, ze kopieert naar hun eigen server) en Xpdite alleen maar verwijst naar een plaatje elders.

En hoe ik weet welke foto jij wilt plaatsen? Das niet zo moeilijk...

Ik ga met mijn muis op jouw avatar staan. Rechtermuis klik en kies dan voor "Open Image in New Tab". Dan wordt dus netjes die foto opgehaald direct van die http://lh6.ggpht.com/ server. De tekst zal voor elke browser anders zijn die wordt getoond in het submenu dus pin me daar niet op vast.

nl. deze:

09-03-09+130122%5B4%5D.jpg


Grr..caching van de browser....leeching wordt dus toch niet toegestaan vanaf die server....

En mijn browser geeft dan netjes informatie weer dat jouw foto 640 x 480 pixels is....

Tja, ik kan er niets meer en niets minder van maken....
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10118.msg146270#msg146270 date=1252323791]
Ah, zo! Dank je Maluka :)

Nou Lizzy, ik weet niet of Robijntje misschien nog andere éénogen kent....?




[/quote]

nee, ze kent er maar eentje!!!!!!!!!!!!

daar schiet je ook niks mee op!!!

:grin:
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10118.msg146299#msg146299 date=1252415661]
nee, ze kent er maar eentje!!!!!!!!!!!!

daar schiet je ook niks mee op!!!

:grin:
[/quote]

Dan ben ik het dus, maar hoe blijf ik nou on topic?  :roll: Zal ik dan maar gelijk vertellen dat ik, sinds ik hier woon, meer sea food eet? En meer Australische wijn drink? :-D Welja.
 
toch even off topic;

Kathryn, jij bent wel degene die het aller aller kortst wachtte op australier-schap....  :lol: :lol:

[size=7pt](zie je kleine lettertjes)[/size]

en Maluka; bedankt! Ik geloof niet dat ik er veel van snap, maar het klopt vast!
auk
 
@Mamavark
Inderdaad snel...voelt ook echt als een luxe wanneer ik alle visum perikelen van sommige mensen lees  :| Soms zou ik willen dat ik een stukje van mijn luxe zou kunnen delen met anderen.

Weer terug on topic. Ik denk dat ik veel meer pies zou gaan eten ipv friet & snacks. Een van de eerste dingen wat ik deed wanneer ik in de UK kwam was een soggy meat pie halen bij een Chippy. Lekkerrrrrrr! Mijn belangrijkste snoep zal honey comb zijn.
 
zo heeeeeeeeeee, met deze warmte ga je ook wel anders eten, salade, ik word er zo vindingrijk in inmiddels, heerlijk met dat warme weer.
 
Zit ik hier.... :| steeds meer aan de winterkost..... IK WIL OOK SALADES ETEN OMDAT HET ZO WARM IS BUITEN :loudcry:
 
Back
Top