Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

vandaag 2 goeie bezichtigingen gehad.

En wat denk je, 1 koppel waarvan de vrouw een Australische was :lol:

De makelaar vond het een hele gezellig bezichtiging, ja en ik word heel gezellig als ze een bod doen :roll: :happysun:

Vrijdag nog een openhuis avond waar beiden waarschijnlijk nog een keer komen kijken.

HOOP :happy:

Nu nog even een paar dagen aftellen en dan hopelijk..  :happysun: feestje vieren! Zou wel fijn zijn als er nu eindelijk ook even iets goeds tussen door komt! We zullen  :up:

Spannend Lizzy, we houden de moed erin hoor!
Hopelijk verkoop je je huis binnen een weekie!!

Dat zou toch mooi zijn he!!!!
Bedankt voor jullie duimen, zie je het begint wellicht al te werken!!!!! :up:

[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139398#msg139398 date=1243707534]
vandaag 2 goeie bezichtigingen gehad.

En wat denk je, 1 koppel waarvan de vrouw een Australische was :lol:

De makelaar vond het een hele gezellig bezichtiging, ja en ik word heel gezellig als ze een bod doen :roll: :happysun:

Vrijdag nog een openhuis avond waar beiden waarschijnlijk nog een keer komen kijken.

HOOP :happy:
[/quote]

Dat kan alleen maar een goed teken zijn!

:dance:trallalala.,kreeg net telefoon vd makelaar; de kijkers van afgelopen zaterdag komen donderdagmiddag al weer voor een 2e keer kijken, nog voor de openhuis avond dus.

dat zou zomaar eens positief kunnen zijn  :up:

en nu ga ik bij het medicals topic ook nog wat positiefs vermelden, :up:

[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139537#msg139537 date=1243945959]
:dance:trallalala.,kreeg net telefoon vd makelaar; de kijkers van afgelopen zaterdag komen donderdagmiddag al weer voor een 2e keer kijken, nog voor de openhuis avond dus.

[/quote]

Geweldig ,  :up: hoop dat je de positieve lijn kunt doorzetten in een snelle verkoop van jullie hut. :wink:

Gr.Markus

[quote author=Markus link=topic=9968.msg139540#msg139540 date=1243947284]
[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139537#msg139537 date=1243945959]

[/quote]

Geweldig ,  :up: hoop dat je de positieve lijn kunt doorzetten in een snelle verkoop van jullie hut. :wink:

Gr.Markus
[/quote]

:flying:yezzzzzzz. ik hoop het ook, duim ook voor jou meteen een stukkie door!!!!!!

[quote author=Scamp link=topic=9968.msg139633#msg139633 date=1244029640]
Wij hebben inmiddels ook een bod gekregen, 10% onder de vraagprijs.
We'll keep you in touch.
[/quote]

oei??????

Het eerste bod lag 30% ( nee , ik maak geen grapjes ) onder de vraagprijs. We betalen 500 euro per maand aan hypotheek, en het huis kan voor 1000 euro verhuurd worden, dus sja... makkelijke keuze lijkt me. Ik moet zeggen onze makelaar is niet de allerbeste ( dat is nog zwak uitgedrukt ), ik moet hem overal bij baby-sitten. En ik krijg hem al een week niet aan de lijn ( kun je voorstellen wat kijkers ervan denken.. die denken "oh, dan ga ik toch gewoon naar een ander" ). We willen hem cancellen maar dan moeten we hem wel eerst aan de lijn krijgen. De vorige makelaar ging ook al failliet, dus echt goede ervaringen hebben we niet met makelaars in de omgeving.

jeetje, dat is ff vervelend zo een makelaar!!!!
Nou dat is niet mijn ervaring hoor, onze makelaar heeft heel veel contact met ons, zowel telefonisch als via mail en aangezien ons huis al een jaar te koop staat zijn het al bijna vrienden geworden  :lol: :lol: :lol:

Dat het crisis is kan hij ook niks aan doen, correctie, dat de mensen denken dat het crisis is.

nou ik zou me niet druk maken als ik jou was als je zo een verhuur kan hebben, gegeven moment trekt het hier ook weer aan en je reserveert gewoon dat geld om je overwaarde mee te verzachten toch???

yup, we hebben ons er al bij neergelegd dat we het gaan verhuren.
We zijn de buitenkant nu aan het vernieuwen ( onderhoudsvrij ) , iets wat we eigenlijk de kopers hadden willen laten doen, maargoed, als we het geld er toch insteken kunnen we het huis net zo goed zelf houden omdat het nog makkelijk 10 jaar meekan zonder renovaties. ( alles is nieuw : CV / tapijt overal / electriciteit / dak etc.. ).  Komt allemaal goed :) En die 500 euro per maand zouden nog wel eens erg goed van pas kunnen komen :)

[quote author=Scamp link=topic=9968.msg139661#msg139661 date=1244057845]
We zijn de buitenkant nu aan het vernieuwen ( onderhoudsvrij ) , iets wat we eigenlijk de kopers hadden willen laten doen, maargoed, als we het geld er toch insteken kunnen we het huis net zo goed zelf houden omdat het nog makkelijk 10 jaar meekan zonder renovaties. ( alles is nieuw : CV / tapijt overal / electriciteit / dak etc.. ).  Komt allemaal goed :) En die 500 euro per maand zouden nog wel eens erg goed van pas kunnen komen :)
[/quote]

en...die 500 euro is lekkah 1000 dollar!!!!

[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139667#msg139667 date=1244061881]
[quote author=Scamp link=topic=9968.msg139661#msg139661 date=1244057845]
[/quote]

en...die 500 euro is lekkah 1000 dollar!!!!
[/quote]

nou, zoals het nu gaat is het meer 750 dollar.
De Euro / AUD koers is in 5 maanden bijna 20% gezakt.
Dit is trouwens *niet* goed voor Australie, want Australie is een export-land, en hoe hoger de AUD, hoe slechter de export etc...

Maargoed.. ze zullen bij de RBA wel weten wat ze doen, ik verwacht een complete collapse van de Australische economie rond Februari 2010.

Back