Iemand ervaring met SPH?

Die bovenste kende ik nog niet, thanx!!! Heb al voortaan de BBC wat vaker opstaan, en probeer ondertitelingen bij films te negeren... ;)
 
....dow... lees nu pas met aandacht de aasw lijst van wat je moet opsturen, en daarin staat toch heel duidelijk dat je idd de studiegids zelf mag vertalen.... :oops:
Dus mij wacht die monsterklus nog.... naast wat oefenen voor de IELTS ;) Ben benieuwd als jij hem hebt gedaan wat je ervaring was! Heb nu via marktplaats goedkoop een oefenboekje gevonden, waarbij het allemaal bedrieglijk simpel oogt....
Grrrrr...... Stagnatie door Avans. Die willen mijn vertaling niet zomaar afstempelen, willen dat eerst de examencommissie ernaar kijkt.
F@ck a d@ck, wat weten die nou nog van de studie van 15 jaar geleden!!! Inmiddels is de hele opleiding veranderd. En nou is die commissie nog eens niet bereikbaar ook, vanwege vakantie. Ps weer terug als het nieuwe schooljaar begint, eind augustus... Aaaarrrrggghh!!! Ik snap heus wel dat ze niet blindelings afstempelen, maar een examencommissie... Kom op zeg...
Pfff, laat los en heb vertrouwen.... Eerst maar eens op vacance, en France... Practising IELTS along the swimmingpool.
 
Wat vervelend zeg! Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit frustrerend is. Zit je lekker dingen te regelen, ben je afhankelijk van zo'n commissie die natuurlijk zomers niet werkt... Inderdaad, laat het los, ga lekker op vakantie en probeer vast wat dingen te regelen waar je wel invloed op hebt.
Ik had bij het bedrijfsbureau van mijn hogeschool hele meewerkende mensen, maar de leiddinggevende ging zich er uiteindelijk mee bemoeien en toen wilde zij er ook eerst naar kijken. Een week later maar eens gebeld toen ik nog niets had gehoord. Ik heb haar uiteindelijk uitgelegd wat een helse klus het is om alles te verzamelen en hoe frustrerend het is als je dan na al die uren werk moet wachten op een handtekening of stempel van iemand, die blijkbaar niet begrijpt hoe belangrijk dit allemaal is. De hogeschool leidt mij op tot hulpverlener, maar zelf zijn ze niet echt behulpzaam... diezelfde middag lag alles voor me klaar met stempel, handetekening en al.
Succes met alles en geniet van je vakantie!
 
Wat vervelend zeg! Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit frustrerend is. Zit je lekker dingen te regelen, ben je afhankelijk van zo'n commissie die natuurlijk zomers niet werkt... Inderdaad, laat het los, ga lekker op vakantie en probeer vast wat dingen te regelen waar je wel invloed op hebt.
Ik had bij het bedrijfsbureau van mijn hogeschool hele meewerkende mensen, maar de leiddinggevende ging zich er uiteindelijk mee bemoeien en toen wilde zij er ook eerst naar kijken. Een week later maar eens gebeld toen ik nog niets had gehoord. Ik heb haar uiteindelijk uitgelegd wat een helse klus het is om alles te verzamelen en hoe frustrerend het is als je dan na al die uren werk moet wachten op een handtekening of stempel van iemand, die blijkbaar niet begrijpt hoe belangrijk dit allemaal is. De hogeschool leidt mij op tot hulpverlener, maar zelf zijn ze niet echt behulpzaam... diezelfde middag lag alles voor me klaar met stempel, handetekening en al.
Succes met alles en geniet van je vakantie!
Kijk, daar hebben we wat aan. Die laatste opmerking hou ik even als troefkaart achter de hand. Thanks Sjar!
 
Ik begin ook in zo'n discussie verzand te raken..... Alsof je niets beters te doen hebt.
Tandenknarsend erg hè ! :rolleyes: Ik moet nu weer wachten tot de school weer start. En eigenlijk weet ik nu al dat het weer een rondje frust gaat worden, want de meeste docenten van 15 jaar geleden zijn met pensioen (zij nog wel ja!) en de opleiding is inmiddels mega veranderd. Dus wie zal nu moeten beoordelen of wat ik geschreven heb, ook daadwerkelijk klopt?
Pfffff adem in ..... adem uit..... adem in ..... adem uit.....
 
Persoonlijk zou ik langs proberen te gaan naar diegene die het beoordeeld. Dan kun je ter plekke dingetjes aanpassen als het moet. Als die persoon het er nu niet mee eens is, krijg je het terug, dan moet je weer iets aanpassen, weer opsturen etc.

Plus dan kan je gepassioneerd vertellen over waar je het voor nodig hebt en is hij/ze wellicht wat makkelijker.
 
Persoonlijk zou ik langs proberen te gaan naar diegene die het beoordeeld. Dan kun je ter plekke dingetjes aanpassen als het moet. Als die persoon het er nu niet mee eens is, krijg je het terug, dan moet je weer iets aanpassen, weer opsturen etc.

Plus dan kan je gepassioneerd vertellen over waar je het voor nodig hebt en is hij/ze wellicht wat makkelijker.
Goeie!
 
Plus dan kan je gepassioneerd vertellen over waar je het voor nodig hebt en is hij/ze wellicht wat makkelijker.
haha, ben al beter geworden in het schrijven van zielige mailtjes, dus deze zal ik ook eens proberen :)
Btw; dit houd je ook allemaal lekker wakker tijdens een nachtdienstje :D
 
Wij zijn ook bezig met de hele papierwinkel. Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die wellicht een goede resume hebben in de hoek van Social Worker. Gewoon qua opbouw etc. Dan heb je in elk geval wat een idee, hoe dit er uit ziet. Alvast erg bedankt.
 
Wij zijn ook bezig met de hele papierwinkel. Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die wellicht een goede resume hebben in de hoek van Social Worker. Gewoon qua opbouw etc. Dan heb je in elk geval wat een idee, hoe dit er uit ziet. Alvast erg bedankt.

Ik kan je de mijne mailen maar die is specifiek voor psychiatrisch verpleegkundige...
 
Halo Kims,

Bedankt voor je reactie. Oh dat zou geweldig zijn. Dan heb ik in ieder geval een beginnetje.
Mijn email adres heb ik je even ge-PM't
Alvast erg bedankt voor je resume.
 
Mochten er nog mensen zijn die een Social Worker Resume hebben dan hou ik mij nog steeds van harte aanbevolen.
:)
 
Nee, ik heb nog niet aan mijn CV gewerkt (voor Australie dan). Wil eerst even de assessment afwachten voordat ik daar aan begin. En ik zit denk ik pas op de helft van de wachttijd.... Ik heb wel gezien dat op vacature sites in Australia aardig wat voorbeelden staan van CV's en sollicitatiebrieven. Misschien kun je daar kijken of er wat tussenzit?
 
Voor mij hetzelfde; zelfs nog bezig met mijn assessment inelkaar te knutselen! Ergens hier op de site staan 2 mooie voorbeelden van standaard CV's. Heb zelf al eens gegoogled op "resume social work australia" en kwam toen meer gerichte voorbeelden tegen, ook henadig voor de terminologie!
 
Ja ik vond inderdaad al wel wat voorbeelden. Maar nog best lastig om zinnen te creëren welke in onze situatie (werk van mijn vrouw) de lading dekken mbt de werkzaamheden welke ze heeft gedaan. Nou we blijven speuren. En mochten er mensen hun brief willen delen, dan zou dat erg mooi zijn.
 
Mochten er nog mensen zijn die een Social Worker Resume hebben dan hou ik mij nog steeds van harte aanbevolen.
:)
Ik heb een Nederlandse CV die gericht is op mijn Social Work en een Australische Resume die meer algemeen is omdat ik hier op dit moment geen Social Work baan zoek. Maar denk dat je de lay-out van de en mooi met de inhoud van de andere kan combineren ;)
 
Ja ik vond inderdaad al wel wat voorbeelden. Maar nog best lastig om zinnen te creëren welke in onze situatie (werk van mijn vrouw) de lading dekken mbt de werkzaamheden welke ze heeft gedaan. Nou we blijven speuren. En mochten er mensen hun brief willen delen, dan zou dat erg mooi zijn.
Ik ben er even wat terughoudend mee. Wil je wel helpen, maar moet eerst nog eens zien of mijn versie erdoor gaat komen bij de AASW.
Ook erg persoonsgebonden natuurlijk.
Gewoon zelf mee aan de slag gaan, dan kom je er vanzelf steeds meer in te zitten, en kun je het ook beter verdedigen.
Succes,
 
Back
Top