In mijn beleving is een course outline een beschrijving van een vak. Een transcript is een lijst van vakken die behoren tot de opleiding en welke een student moet afronden wil hij een diploma krijgen. Ik heb een lijst opgestuurd met alle vakken die ik gevolgd heb op de hogeschool om het diploma te krijgen, met daarbij het cijfer wat ik voor ieder vak heb gehaald. Daarnaast heb ik van ieder vak op die lijst een aparte beschrijving meegestuurd aan de hand van de studiegids en elke beschrijving individueel vertaald.
Ze hebben hier verder geen vragen over gesteld. Toen ik de assessment op had gestuurd, kreeg ik twee weken daarna een melding dat het was ontvangen, maar dat er iets onduidelijk was over bewijs wat ik had meegestuurd van mijn vorige opleiding. Dit kon ik heel simpel met een extra documentje inscannen en opsturen en werd geaccepteerd. Ze scannen dus eerst je hele aanmelding op "volledigheid" neem ik aan, dus ik neem ook aan dat hetgeen ik hierboven schrijf geaccepteerd is, anders hadden ze daar meteen al iets over gezegd.
Wat een werk he?? Succes met het verzamelen en vertalen van alles. Mocht je nog hulp nodig hebben....