[quote author=tum link=topic=98.msg25531#msg25531 date=1125041658]
goh Bear niet te negatief jongen, je gaat bij voorbaat al van het slechte van de mens uit. Die alimentatie betreft dan alleen je partner, en inderdaad daar kies je voor. Dat pak papier valt erg mee en mijn vriend en ik hebben alletwee voogdij. Ja, uit elkaar gaan is altijd pijnlijk, maar het hangt ook af van de situatie en de partners of je dit over je kinderen uitvecht. Ik heb hier een prima voorbeeld aan aan mijn ouders, die gescheiden zijn, maar dit NIET gedaan hebben. Ze komen ook samen op verjaardagen etc. etc. Dus misschien een uitzondering, maar wel mijn voorbeeld wat ik overigens nooit na hoop te leven.
[/quote]
Oeps sorry.... Was niet de bedoeling om gelijk je nek haren over eind te zetten.... of interpreteer ik je post nou verkeerd :|
Maar toch wil ik eventjes heel voorzichtig reageren als het mag :evil:
Ik ben niet negatief... ik pas gewoon een soort van anticiperen toe. Alles is zo makkelijk gedaan onder het mom van een roze bril. Maar als er dan iets gebeurd is er stront aan de knikker.....
Waar jij een positief voorbeeld hebt. Heb ik helaas een negatief voorbeeld. Een collega van mijn heeft al 2 jaar zijn kinderen niet gezien. Het blijft toch wel een feit... Dat moeders gewoon meer recht hebben... Of dat ook terecht is dat is discutabel en het is hier de verkeerde plek om daar op in te gaan. Mijn mening is gewoon dat je als vader heel erg moet blijven op letten en anticiperen :roll: Kijk maar eens naar de fathers-4-justice....
Hoe zeggen ze dat ook al weer "een gewaarschuwd mens telt voor twee"
Maar goed"no hard feelings I hope" :wink: