Je naam in het Engels!! :D

[quote author=hawk link=topic=98.msg24704#msg24704 date=1124570048]
Goodmorning Ladies and Gentleman, I am your busdriver for the trip to Amsterdam, the Zaanse Schans and Kinderdijk. My name is Dick Kok.  [/quote]
Prachtig! :up:
:rotflmao: :lol1:

Moest ooit eens wat versturen voor werk aan Richard Head....en aangezien Richard hier erg vaak afgekort wordt tot Dick (geen idee waarom), gaat hij nu door het leven als Dick Head :-( :)

Syl

[quote author=Syl link=topic=98.msg24720#msg24720 date=1124581794]
Moest ooit eens wat versturen voor werk aan Richard Head....en aangezien Richard hier erg vaak afgekort wordt tot Dick (geen idee waarom), gaat hij nu door het leven als Dick Head :-( :)

Syl
[/quote]

:-D :lmao:
oh boy

Volgens Rob wordt mijn achternaam ook een probleem - is namelijk Dumais. Normaal gesproken spreek je dit uit op z'n frans, maar volgens Rob gaan ze er vast en zeker 'Dumb Ass' van maken?!?!  :| :|

Zoals al eerder werd verteld in dit topic kan Annemiek dus wel Anemic worden (iemand met bloedarmoede) en volgens Ineke wordt 'de Werd' Weird. Anemic Weird :) Kan m'n lol nog op daar. Ik verander het wel naar Anna, maar mijn achternaam blijft moeilijk, want die kun je niet zomaar veranderen. Of is dat in Australie makkelijker?

Hi Annemiek.

Ga je toch lekker trouwe met Mark, leen je zijn naam    :serenade:
probleem voorbij, of hij moet ook een hele aparte achternaam
hebben,dan zou ik alle twee maar een nieuwe nemen.
Mischien krijg je, two for the price of one!!!!!     :lol1:

Gr Ineke   :wink:

Dan heet ik Anna Kjoefus (fonetisch), maar ik weet niet of ik met Mark zou trouwen alleen maar voor de achternaam. Voor mij hoeft trouwen niet zo nodig ;) In Nederland is dat een enorme papieren rompslomp als je kinderen krijgt en je bent niet getrouwd. Is dat in Australie eigenlijk ook zo? Als dat ook zo is, en er mochten ooit nog eens kinderen komen, kunnen we altijd nog trouwen :p

een enorme papieren rompslomp als je kinderen krijg

Hoi daar,

Ik vond dit best wel meevallen hoor, 1 x naar het gemeentehuis voor 'aangfite ongeboren kind', daarna nog wat opsturen naar het kantongerecht. Na 11 jaar vonden we trouwen niet meer zo'n optie alleen omdat we een kindje kregen.  :)

Groetjes Miranda

[quote author=tum link=topic=98.msg25204#msg25204 date=1124866144]
een enorme papieren rompslomp als je kinderen krijg
Ik vond dit best wel meevallen hoor, 1 x naar het gemeentehuis voor 'aangfite ongeboren kind', daarna nog wat opsturen naar het kantongerecht. Na 11 jaar vonden we trouwen niet meer zo'n optie alleen omdat we een kindje kregen.  :)
[/quote]
Valt idd wel mee voor de mama's.... Maar ga maar is proberen om als getrouwden papa voogdij over je kinderen te krijgen na een scheiding praktisch onmogelijk. Laat staan als je nooit getrouwd bent dan sta je helemaal kansloos!! Enigste voordeel is dan dat je geen verantwoording heb ook geen alimentatie :up:  Dus om dat van tevoren te regelen moet je idd door een pak papier heen. Hoeft niet als je getrouwd ben.
Spreek gelukkig niet uit ervaring  :up:  :-D

Mijn naam, nou dat wordt zei.

Annemarie Neumann

Blijft gewoon, en dat schrijven ze dan toch
Anne Marie Newman voordat je het weet.
Anders kunnen ze het ook nooit uitspreken  :-D

Als ik trouw heet ik Roedolf. Moet dus voorbereidt
zijn op Reindeer grappen  :evil:

Geen dubbele naam heeft dan misschien ook zijn voordelen.
Ander zou ik Roedolf-Neumann heten, en dat is de naam van mijn oom!
:-D

Dus om dat van tevoren te regelen moet je idd door een pak papier heen.

Sorry even  :eek:fftopic:, maar kon het niet laten:

goh Bear niet te negatief jongen, je gaat bij voorbaat al van het slechte van de mens uit. Die alimentatie betreft dan alleen je partner, en inderdaad daar kies je voor. Dat pak papier valt erg mee en mijn vriend en ik hebben alletwee voogdij. Ja, uit elkaar gaan is altijd pijnlijk, maar het hangt ook af van de situatie en de partners of je dit over je kinderen uitvecht. Ik heb hier een prima voorbeeld aan aan mijn ouders, die gescheiden zijn, maar dit NIET gedaan hebben. Ze komen ook samen op verjaardagen etc. etc. Dus misschien een uitzondering, maar wel mijn voorbeeld wat ik overigens nooit na hoop te leven.

Doei Miranda

[quote author=tum link=topic=98.msg25531#msg25531 date=1125041658]
goh Bear niet te negatief jongen, je gaat bij voorbaat al van het slechte van de mens uit. Die alimentatie betreft dan alleen je partner, en inderdaad daar kies je voor. Dat pak papier valt erg mee en mijn vriend en ik hebben alletwee voogdij. Ja, uit elkaar gaan is altijd pijnlijk, maar het hangt ook af van de situatie en de partners of je dit over je kinderen uitvecht. Ik heb hier een prima voorbeeld aan aan mijn ouders, die gescheiden zijn, maar dit NIET gedaan hebben. Ze komen ook samen op verjaardagen etc. etc. Dus misschien een uitzondering, maar wel mijn voorbeeld wat ik overigens nooit na hoop te leven.
[/quote]
Oeps sorry.... Was niet de bedoeling om gelijk je nek haren over eind te zetten.... of interpreteer ik je post nou verkeerd :|

Maar toch wil ik eventjes heel voorzichtig reageren als het mag :evil:
Ik ben niet negatief... ik pas gewoon een soort van anticiperen toe. Alles is zo makkelijk gedaan onder het mom van een roze bril. Maar als er dan iets gebeurd is er stront aan de knikker.....
Waar jij een positief voorbeeld hebt. Heb ik helaas een negatief voorbeeld. Een collega van mijn heeft al 2 jaar zijn kinderen niet gezien. Het blijft toch wel een feit... Dat moeders gewoon meer recht hebben... Of dat ook terecht is dat is discutabel en het is hier de verkeerde plek om daar op in te gaan. Mijn mening is gewoon dat je als vader heel erg moet blijven op letten en anticiperen :roll: Kijk maar eens naar de fathers-4-justice....
Hoe zeggen ze dat ook al weer "een gewaarschuwd mens telt voor twee"
Maar goed"no hard feelings I hope"  :wink: :up:

[quote author=Bear link=topic=98.msg25602#msg25602 date=1125063764]
...Kijk maar eens naar de fathers-4-justice...[/quote]
Sorry, kon het niet laten: ;)
foksuk050117.jpg

Hoi Bear,

Effe het laatste Off Topicje van mij hier hoor,

:) :) :) :) :) :) no hard feelings :) :) :) :) tuurlijk niet,

maaaaaaar, je zegt zelf dat je best direct kan zijn, dus dacht ik (en kan je best tegen denk ik), doe ik nu ook even terug.

Groetjes terug en kl*te voor je collega

Miranda  :up:

hai

wij zijn zo wijs geweest om onze 3 kids makkelijke namen te geven die iedeen kan uitspreken.
we wisten van de voren al dat we toch niet in nederland bleven wonen dus was het voor de kids wel zo makkelijk  zodat de namen niet veranderen in rare frutsels en onuitspreekbaar voor andere.

Ze zijn er zelf ook wel blij mee nu we in Oz wonen want hun naam wordt hier hetzelfde uitgesproken als in Holland.

groetjes Sas

Back