[quote author=Syl link=topic=98.msg22888#msg22888 date=1123140413]
Ik ben ook "gezegend" met twee middel namen maar die worden hier echt zo goed als nooit gebruikt hoor. Hoef je ook bijna nooit in te vullen. Een tweede initiaal hebben ze op officiele documenten nog wel vaak een plaatsje voor maar een derde?? Ik kan hem nooit kwijt in ieder geval....Dus je hoeft je in principe alleen maar druk te maken om je (officiele) roep naam.
Syl
[/quote]
Ja -ho- stop -
olice: hier wil ik toch even op reageren want ik heb er dus wel erg veel last van !
Ik heet Ingrid (roepnaam) maar mijn doopnamen zijn Margaretha Paulina Martina. Ik word dus steeds Margaretha i.p.v. Ingrid genoemd :x grrrr !
Ik neem de telefoon aan met Ingrid en men vraagt dus doodleuk naar Margaretha !
Ik krijg post uit NL geadresseerd naar Ingrid en moest hemel en aarde gewegen dat ik toch alsjeblieft de doos met inhoud mede mocht nemen. "Ja, maar er staat toch echt Margaretha P.M de Boe en niet Ingrid in uw paspoort " AAAAARGH! zucht !
Zo ook met alle officiele stukken. Ik moest en zou per se op mijn QLD rijbewijs M.P.M. zetten en niet Ingrid. Maar er stond 'Ingrid' op mijn huurovereenkomst dus toen moest ik onverrichterzake naar huis en mijn huisbaas een nieuw contract laten opmaken met daarin mijn 'echte' naam Margaretha i.p.v. Ingrid ! Grrrr !
En ga zo maar door ! Het verschijnsel roepnaam kent men niet en ik ben al erg vaak gevraagd waarom ik mijzelf Ingrid noem ?!!! Grrr ! :nana:
Ik vind het echt niet leuk meer ! Bah ! Nou dat ben ik dan hierbij ook weer effe kwijt !
ops!:
Maar om weer even terug naar het onderwerp te gaan: Ingrid spreekt men hier wel goed uit ja ! Zodra men snapt dat ik echt zo heet... :roll:
grts,
Margaretha Paulina Martina aka Ingrid :evil: