Sorry Mariette, nog even in jullie topic een antwoord aan de family Dammer:
[quote author=family dammer link=topic=4633.msg88642#msg88642 date=1177925403]
diana gaat vandaag niet naar de koninginne markt omdat ze dat "ben je nog niet weg" helemaal beu is, je kan geen meter lopen of er staat weer zo een zeur voor je, ik weet dat het belangstelling is maar wij hadden gehoopt in maart te vertrekken en hebben nog steeds niks gehoord van onze case officer.
[/quote]
Precies hetzelfde hier, net alsof je dit idee opvat en 2 dagen later weg bent! Ik vind het overigens ook wel een beetje een hele domme vraag: "Ben nog niet weg?". Ik antwoord tegenwoordig:
[size=11pt]"Jawel hoor, maar jij praat nu tegen mijn hologram!" [/size] :evil:
Nee natuurlijk ben ik nog niet weg, anders zou je toch niet tegen mij kunnen praten!!! :wall:
En wat dacht je dan van "Het duurt wel lang he?", "Hebben jullie al werk?", "Oh naar Australie, wat doet je man dan voor werk (ach ja, alleen mannen kunnen een visum krijgen he!), "Ja, Australie, de nicht van de dochter van de buurvrouw van mijn vriendin haar neef, is ook naar Australie, lekker weer daar (DUH!) etc etc etc...
Denk maar zo, mensen worden onrustig van het idee dat er echt mensen zijn die huis en haard verkopen om "zomaar" te verkassen... Meestal denken mensen dat alleen, en nu worden ze geconfronteerd met het feit dat het ook echt kan (als je de tijd/doekoe/doorzettingsvermogen hebt!)
Hou je taai en laat Diana zich vooral niet gek maken
@ Mariette: Nog even nog even nog even nog even nog even en ...
lane:
Groetjes,
Lela