Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Wat zei je ook al weer, Lela  :grin:

Uhhhhhmmm nja uh nou tja he hmmm... [size=7pt]had ik misschien niet helemaal gelijk[/size]  :oops:

Maar edoch desalniettemin tenzij eventueel dan toch, het gaat uiteindelijk echt echt echt echt echt waar lukken hoor! Ik zat gisteren nog even te bladeren in het "Tasmaanse makelaarskrantje" welke uitgedeeld werd op die avond in Amsterdam, nou meid, ik heb meerdere huizen gezien waar jullie naam op stond! :up:

Helaas gaat dan voor jullie niet zo snel als gehoopt, maar gezien de rotsblokken die jullie onderweg naar Australie hebben moeten slechten, is de verwachte aankomst datum "ietwat" vertraagd... Maar je weet het:

[size=8pt]*Lela gaat nu een cliché roepen*[/size]
[size=13pt]"Geduld is een schone zaak"[/size] (je mag me nu een virtuele oplawaai geven hoor  :lol:)

Nee, zonder grapjes nu, ik hoop dat jullie nog even vol kunnen houden en nog één keer UPS spekken om de volledig ingevulde papieren terug te sturen naar LCU...

Hang in there mate!

Groetjes,
Lela

Wat een toestand nu toch weer. Tjonge ik hoop werkelijk dat het tij voor jou snel zal keren hoor!
Veel sterkte!
Francine

Gisterenmiddag teruggebeld door Panel dokter!

Duizend maal excuses, begreep niet dat dat had kunnen gebeuren!
Was ook nog nooit gebeurd in 20 jaar tijd.

Waarom moet dat dan precies na 20 jaar goed gegaan te zijn bij ONS gebeuren :dunno:

LCU heeft (dus ook pas gisteren) de boel naar hem ingescand en toegemaild.
Hij zou het gelijk afhandelen en per Expresspost terugsturen.
(Als dat maar goed gaat, want volgens mij hadden ze ook de papieren versie teruggestuurd en krijgen we de boel straks weer terug omdat ze geen ingescande stukken willen?)
Kon ik maar achter die schermen gluren en aan de touwtjes trekken :whip:

Inmiddels ben ik naast de caravan die wij eventueel drie weken kunnen bewonen ook tegen een huurwoning aangelopen.
Wat moet ik daar nu mee?
Als we snel bericht krijgen (Grant Letter, bedoel ik natuurlijk) is die caravan een prima oplossing.
Als we bericht krijgen dat het te kort dag is (ook niet te vergeten tickets die nog wel te verkrijgen zijn voor een redelijke prijs, 5 stuks) en de rest ook de medicals over moet doen, hebben we nog zeeen van tijd en kunnen we ook over een paar maanden weg en dus die huurwoning nemen.
Daar ben ik dus nog niet helemaal uit, misschien kan ik die keuze nog een beetje rekken.
Als we dan maar eindelijk eens bericht gaan krijgen.

He Fred, misschien halen we jullie nog in, haha :lol:

Mariette

Misschien kan je de dokter als tegenprestatie voorstellen om de medicals van je gezin gratis te laten doen? Dan geeft het jullie wat meer speelruimte om alles in Nl relaxed af te handelen.
Maar een ideetje hoor.

groetjes,
An

Nou het is wel een brilliant idee, maar ik weet niet of ik heldhaftig genoeg ben om dat te vragen, hoor!
Moet ik even over gaan broeien.

Hoi Mariette,

Ik las net je ongelooflijke verhaal??? Wat onzettend balen zeg. Ik hoop dat de papieren snel ingevuld en opgestuurd zijn door die arts! Het is echt @#$%!!!

Veel succes!
Sterkte :up: Marie

Jemig hoe idioot!
Ik leef enorm met jullie mee! En ook ik [glow=purple,2,300]duim[/glow]!

Groetjes Lin

Hoe kan dat nu? Ik was ervan overtuigd dat je deze week zou horen dat alles ok was en dat Australie trots mag zijn op een paar nieuwe fantastische bewoners. Want dat jullie bijzonder zijn, dat staat vast: ik heb nog nooit zo'n doorzetters meegemaakt.

Ik duim nog extra hard, en stuur een engeltje je kant op, en naar de case officer eentje met een zweepje: kom op, schiet op, stuur dat ok!

Hang in there!

Groet,
Inacar

Ik heb meteen een heleboel engeltjes gestuurd (kunnen jullie wel gebruiken).
Zal jullie ff instralen (hahahaha net als Jomanda  :lol: )

Maar het komt echt goed, positief (proberen) blijven hoor!!!!

Liefs Eutrice

"ALS HET GOED IS" is het gisteren weer op de post gegaan.
En laat het nu alsjeblieft ons vrijbriefje voor OZ betekenen.

Helaas is het weer aangetekend verzonden in plaats van Express post.
Kon niet per Express omdat het pakje opengemaakt dient te kunnen worden en dat mag niet met een medisch dossier.
Jammer had hem graag met FEDEX gestuurd, is altijd prima gegaan.
Dus zal toch weer 6 tot 8 dagen in beslag nemen. :|
Maar goed, als het maar goed komt.

Ik heb LCU direct een mailtje terug gestuurd dat het gisteren is verstuurd en netjes gevraagd of ze een ontvangstbevestiging willen sturen en eventueel of hij al behandeld is.
Weet niet of ze het doen, maar tot op heden heb ik ieder keer netjes antwoord gekregen.

Nou weer een weekkie op mn tanden bijten en op hoop van zegen.

Voor volgende week woensdag hebben we een bezichtiging staan voor de huurwoning en hopen dan al snel bericht terug te hebben ontvangen uit OZ dat het door gaat en dat we niet voor niets vastzitten aan een huurovereenkomst van een half jaar.
Hopenlijk weten we dan ook of de huur van de caravan moeten verlengen, anders is die ook weg.
Mens, mens, wat kan je het jezelf toch moeilijk maken.
Krijg er grijze haren van en zal wel snel oud worden zo :gramps:

Mariette

[move]***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***[/move][move]***~~~***~~~***GOOD VIBES~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~**[/move][move]***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***[/move]

Ok dan, nu gaat het echt goedkomen! :up: :up:

Groetjes,
Lela

We duimen weer mee! :up: :up:
Ronde nummer ??
De laatste, deze keer winnen jullie zeker het australisch visumkampioenschap met als trofee, het stickertje!

groetjes,
An

Hoop dat je geen keuze meer hoeft te maken mbt huis of caravan.
Maar lekker op zoek kan gaan naar een huis in Tasmanie.
Overigens , Mariette je kan je haren verven dus wees niet getreurd om die 3 grijze haren.

Duim verder

Erna

[quote author=Lela link=topic=4633.msg87694#msg87694 date=1177004166]
[move]***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***[/move][move]***~~~***~~~***GOOD VIBES~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~**[/move][move]***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***~~~***[/move]

Ok dan, nu gaat het echt goedkomen! :up: :up:

Groetjes,
Lela
[/quote]

@ leuk Lela, die Good Vibes!

Hoi Mariëtte,

Spannend allemaal hè, ik vond het ook een crime,
onze medical en X-rays zijn ook aangetekend
opgestuurd net als bij jullie. Het is allemaal
goed gekomen, maar je 'ziet' inderdaad niet of
het al daadwerkelijk ter plekke is. In ons geval
was het zo, (zei ons bureau) dat het 2 weken
duurt (na ontvangst) voordat de LCU het beoordeelt
heeft en nog eens zo'n week of 2 voordat de case
officer het kan zien. Bij ons klopte dat wel zo'n
beetje. Dus..........het kan even duren.....! Op
een mailtje van ons naar de LCU hebben we zo'n
dag of 10 moeten wachten op antwoord, maar
we kregen het wel.

Succes en 'zet de champagne alvast maar koud'  :up:

groetjes Miranda

Ja wij hebben beide laatste keren 11 dagen moeten wachten op bericht, daarom heb ik gelijk dat mailtje verstuurd, zodat als ze de mail gaan beantwoorden alles al weer binnen is.

Mariette

Gelukkig is het meteen weer weggestuurd, nu weet je wel dat alles compleet is, wij duimen ook voor jullie

denk maar gewoon  "nog even"  :beach:
[move]
Familie Dammer[/move]

[quote author=family dammer link=topic=4633.msg87732#msg87732 date=1177050212]
nu weet je wel dat alles compleet is,
[/quote]

Laten we dat hopen, ik heb eigenlijk alleen nog maar vertrouwen als ik het zelf in een envelop heb gedaan of er op z'n minst bij ben geweest.

Mariette

Back