[quote author=Bartman link=topic=4633.msg88712#msg88712 date=1178021124]
"Oh, je gaat emigreren naar Australie. Nou dan hebben we alvast een mooi verblijfadresje daar, als we kontakt blijven houden."
[/quote]
vooral dat
als we contact blijven houden is wel erg zeg; dat klinkt een beetje alsof ze aan het afwegen zijn of de energie en tijd die ze moeten investeren om het contact met jou te behouden evenveel waard is als een gratis verblijfplaats in Oz. Er óók nog eens vanuit gaande dat ze uberhaupt bij jou kunnen verblijven
Mooie vrienden / kennissen zijn dat
[quote author=Mireille en Eric link=topic=4633.msg88713#msg88713 date=1178021869]
Hier In België kreeg ik van een zogenaamde 'vriendin', die mij trouwens al 2 jaar niet meer schrijft of belt, de volgende reactie toen ik haar toevallig tegenkwam : Oh, je gaat emigreren naar Australië, waw, tof zeg, nu ken ik je terug'.... :lol:
[/quote]
En die is van precies hetzelfde kaliber (eigenlijk wel een slagje erger); hebben jullie soms gezamelijke 'vrienden'?
Stelletje profiteurs
Ik mag hopen dat ze het grappig bedoelden
[quote author=Jan and Erna link=topic=4633.msg88726#msg88726 date=1178052929]
Veel reactie's zijn heel herkenbaar denk dat mensen gewoon jaloers zij dat jij zo'n stap durft te wagen en zij niet.
[/quote]
Oh, dat denk ik zeker
Laatst (nouja, 25 aug 2006) stond er een artikeltje in de Metro dat zeker 94% van de Nederlanders denkt over vakantie of emigreren, terwijl 80% een ander leven zou willen. Ik denk dat wij de 1% (of minder?) zijn die het ook daadwerkelijk doen.
Conclusie: 79% tot 93% van de Nederlanders is jaloers op ons