Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

HA Mariette,
Net terug van een welverdiende vakantie, en lees natuurlijk snel je lastavaza. Dat klinkt Goed!!!!
Komt het toch nog op zijn pootjes terecht.

Enne, mocht huurhuis of caravan niets worden, bij ons is plek zat, tot 1 augustus!!

auk

Eerst met zn allen samen naar Berlijn  :drive:, en nu ook al allemaal in 1 XPdite-Ronald-McDonald huis  :lol:, 't moet niet gekker worden  :gossip: :gossip:

Ben ook even offline geweest, en dan krijg je meteen goed nieuws!
Moet vaker offline zijn voor een tijdje...

Nog heel even doorduimen, kijk maar voorzichtig uit naar de champagne!

Groet,
Inacar

Blijf dan nu vooral even offline :evil:
Kan ieder moment komen met gradaties van 4 dagen naar 5 a 6 weken, zucht!

Maar ja, zucht, vanmorgen weer niets, ik kan niet verlangen van je dat je ZOOO lang offline blijft :|

Mariette

Het maakt me gek!
Ik zit te denken om maar weer een mailtje te sturen, maar ja ze zien me aankomen.
wat voor argument moet ik dan weer aanvoeren?
Trouwens, als we het niet redden en de rest moet ook allemaal de medische keuring overdoen, hoop ik dat de paneldokter toch even achter z'n oren krabt!!!!!

We zien het wel weer, wat kunnen we anders doen dan....afwachten!!!

Anders ga je toch illegaal.
Ga je als toerist en ga je ergens waar niemand je ooit nog vind wonen......

Neehhh, wacht nu nog 4 dagen and you'll see

Jack :evil:

Het wachten en niet weten waar je aan toe is hard, but hang on, kost je niks.....alleen een hoop hoofdpijn.
Eenmaal hier ben je dat zo weer kwijt

hoi mariette
het gaat de goede kant op even een tijdje niks laten horen
dus moest even terug lezen  :up:
ik hoop dat je snel het verlossende bericht krijgt wij
duimen voor jullie
groetjes auktje

Wij hebben hier ook erg lang moeten wachten op het verlossende antwoordt. En ook voor ons was het billenknijpen. Op een gegeven moment heb ik naar de CO zelf gebeld en gevraagd naar de stand van zaken. 'Hm o Boekiema... Yes here it is. Visa granted!'
Ze gaf aan dat ik wel eerder had mogen bellen... :shock:

Groetjes Lin

Hi Mariette, helemaal geen gek idee van Lin  :up:, misschien ligt er gewoon al goed nieuws op jullie te wachten?!

Groetjes,
Lela

[move]duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim[/move]

Ok dan, volgt hier mijn updatje :smile:
Ik wilde het nog niet naar buiten brengen want anders brengt het misschien ongeluk en jullie krijgen ondertussen wat van dit topic :p

Ik ben al weken aan het proberen te bellen maar dat 1300 nummer is niet te bellen vanuit Nederland, al een hele topic aan gewijd, maar zonder succes.
Gisterenmorgen Collect Call gebeld en nog een aantal helpdesks geen resultaat.
Ben ik gewoon gaan proberen, het faxnummer genomen en een paar cijfertjes gewijzigd en voila had ik ineens een CO aan de lijn.
Gaf me eerst het doorkiesnummer van onze CO, dus die heb ik ook in mijn zak, helaas kon hij me niet doorverbinden maar heeft het wel uitgezocht.
Mijn medicals zijn nu goedgekeurd en wel gewoon voor een heel jaar dus tot Maart 2008 normaal had dat in het systeem een melding naar de CO moeten geven, wat dus niet is gebeurd, als ik dus niet had gebeld hadden we tot Sint Juttumus kunnen wachten.
Maar volgens hem stond er niets meer in de weg en hij zou dit doorspelen aan CO.
Zou vandaag of uiterlijk maandag een berichtje krijgen over de mail. Wat voor bericht weet ik nog niet maar kan volgens mij niks geks meer zijn.
Dus nog fftjes en dan komen we dr aan.
Helaas vandaag niks meer gehad dus vestigen we onze hoop maar op morgen.

Jullie hoort het wel weer,
Groetjes, Mariette

Nou klinkt erg positief, nog even op een houtje bijten, maar het eindee lijkt nu toch wel in zicht!!

Succes

Wilbert

Da's supernieuws! Goed dat je er zo achteraan bent gegaan!
Nu weet je zeker dat de grootste horde (jouw medicals) is genomen - daar maakte je je toch het meeste zorgen over hè? - en dat alleen wat bureaucratie nog tussen jullie en het visum staan.
Ben blij voor jullie! :smile:

groetjes,
An

Dit zijn zeker 2  :up:  :up: waard,
Je bent zeker aan vakantie toe......in Australia??

Volgens mij komt die eraan.

Great news :up:

Jack :evil:

pfff... krijg helemaal een beetje kriebels in mijn buik! Zou het dan nu echt gaan gebeuren?! Eigenlijk is het te zot voor woorden dat je nu, omdat je zelf belt, eindelijk wat hoort! Maar well done girlie en more good news is on it's way!!

[size=15pt]Coming soon to a theatre near you:[/size]

[move] :plane: :plane: :plane: :plane: :plane: [/move]

[size=20pt]Kallies Journey to Oz[/size]

[size=16pt]5 people follow their dream
a movie about courage, perseverance and trust
and holding on tight to a dream...[/size]

:wink:

Back