Ok dan, volgt hier mijn updatje :smile:
Ik wilde het nog niet naar buiten brengen want anders brengt het misschien ongeluk en jullie krijgen ondertussen wat van dit topic
Ik ben al weken aan het proberen te bellen maar dat 1300 nummer is niet te bellen vanuit Nederland, al een hele topic aan gewijd, maar zonder succes.
Gisterenmorgen Collect Call gebeld en nog een aantal helpdesks geen resultaat.
Ben ik gewoon gaan proberen, het faxnummer genomen en een paar cijfertjes gewijzigd en voila had ik ineens een CO aan de lijn.
Gaf me eerst het doorkiesnummer van onze CO, dus die heb ik ook in mijn zak, helaas kon hij me niet doorverbinden maar heeft het wel uitgezocht.
Mijn medicals zijn nu goedgekeurd en wel gewoon voor een heel jaar dus tot Maart 2008 normaal had dat in het systeem een melding naar de CO moeten geven, wat dus niet is gebeurd, als ik dus niet had gebeld hadden we tot Sint Juttumus kunnen wachten.
Maar volgens hem stond er niets meer in de weg en hij zou dit doorspelen aan CO.
Zou vandaag of uiterlijk maandag een berichtje krijgen over de mail. Wat voor bericht weet ik nog niet maar kan volgens mij niks geks meer zijn.
Dus nog fftjes en dan komen we dr aan.
Helaas vandaag niks meer gehad dus vestigen we onze hoop maar op morgen.
Jullie hoort het wel weer,
Groetjes, Mariette