Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Hey Hans, gingen jullie nu het hele weekeinde?
Trouwens, wel lekker een weekendje samen weg!
Maar helaas, wordt problematisch, want deze en volgende week hele weekeinde zwemwedstrijden.
En het weekeinde erna hebben we net de spullen ingeladen.
Kunnen moeilijk de jongens hier in een leeg (spook)huis laten bivakkeren.
Donderdag erna hebben we de overdracht, dan hebben we ons paspoort nodig, dus opsturen kan ook niet.
Moet ik nog eventjes over gaan brainstormen.

Wie van jullie weet trouwens deze: Als wij besluiten om zelf te gaan, moeten we dan allemaal zelf ons stickertje gaan halen of kunnen we de paspoorten van de kinderen meenemen en dat voor hun doen?
Anders wordt het wel een heel dure grap, met z'n 5en ff heen en weer.

Later, Mariette

Hoi Mariette,

Ik ben heel blij :smile: om te lezen dat jullie een stapje verder zijn. 

Je kunt denk ik het beste de embassy in Berlijn bellen over de stickers.  Als je alles per post kunt doen (zoals wij deden) dan kan ik me niet voorstellen dat jullie niet de paspoorten van de kinderen kunt doen zonder hun aanwezigheid.

Groetjes,
Susan

Hey Mariette,

we zouden eerst een heel lang weekend gaan, maar omdat we toch wel een beetje willen sparen (voor down under uiteraard) gaan we uiteindelijk maar 1 nachtje. Hoewel een uitje best leuk is, denk ik ook dat je met 't stickertje in je pas toch ineens helemaal geen zin hebt om in Berlijn te lopen.

Het lijkt me dat je wel in je eentje kan gaan met 5 paspoorten, als je t opstuurt is er niemand bij. Berlijn kan ook jij overigens wel gewoon bellen  :grin:    +49-30700 129 129 (13:00-17:00 ma/do en 13:00-16:00 vr)

Hey Mariëtte,

Klinkt goed allemaal. Moet nu toch wel helemaal goedkomen lijkt me. Nog ff geduld meid en dan ....... OZ, HERE WE COME.

Erna

Jaja, ik weet dat ik ook Berlijn kan bellen.
Heb ik ook gedaan, maar was voor 1 uur (Je kunt pas na enen bellen aangaande PR) en daarna kwam er weer van alles tussen.
Gaat zoveel gebeuren nu. Ook nog bijna hele hebben en houwen te koop gezet.
Dus wordt gek gemaild door Marktplaatsklantjes. En ik moet er nog een hele hoop opzetten.
Dus, druk, druk, druk,  :grin:

Mariette

Succes met de verkoop ,Mariette
En als je ,èèn maal in Tasmanie bent ben je alle drukte helemaal vergeten, geloof mij.

Groetjes Erna

Whoehieee!!!! jaJA[size=20pt]ja[/size]
Zoals je zegt Lin, klinkt inderdaad goed!

Miranda  :grin: :grin:

Hoi Mariette,

Hoewel dit toch niet meer fout kan gaan blijft het erg spannend. Dat begrijp ik goed. We zullen nog even doorduimen, en jij moet gewoon positief blijven, dan komt het zeker goed. Succes hoor!

Wij zijn met Koninginnedag ook met z'n vijven in Berlijn geweest, gewoon een kort weekendje om toch even het succes te vieren. Paspoorten werden alleen met gegevens in het computersysteem vergeleken, en om de stickertjes in te zetten natuurlijk. Ik heb ze niet paspoorten met gezichten zien vergelijken, dus de kids hoeven niet per se mee. Wel leuk natuurlijk, en als je met de auto gaat, zijn de reiskosten niet keer vijf ...

Rob

Hi Rob omdat het voor jullie nog vrij recent is, als je eenmaal je Grant Letter hebt, hoeveel tijd moet er overheen gaan voordat je je stickertjes mag gaan halen.
Kan dat gelijk of moet je je van te voren aanmelden oid. :think: :thinking:

Hey Hansie, als het echt snel gaat en we gaan alsnog met z'n vijven kunnen we ook een sleeptouw achter jullie aanhangen en meehobbelen  :grin:
Gaan we daar nog wel eventjes borrelen.
Zijn ze trouwens wel open donderdag en/of vrijdag. (Hemelvaartsdag)

Jaja, ik weet je ik kan ook bellen naar Berlijn, maar goed, nu even niet want ze zijn er niet en dan moet ik nog twee dagen wachten op het antwoord. :prop:
En als je bedenkt wat ik allemaal nog wel niet kan doen in die twee dagen.
jeetje het lijkt wel een wervelstorm in mijn hoofd :loudcry: :blahblah: m Hubbie wordt helemaal gek van me, geloof niet dat hij dit tempo nu bij wil houden. :happy:

Vanavond gaan we eerst ff relaxen en lekker smikkelen in Heemstede met een stel vrienden, misschien kan ik het dan ff vergeten :eatdrink: :icecream:

Maandag kome ze voor een volumebepaling en over twee weekjes zijn we leeg (nee niet los)

[move][glow=red,2,300]SPANNEND ALLEMAAL[/glow][/move]

Groetjes, allemaal
En wat ben ik blij met al dat medeleven zeg, Joepie, wat is het leven toch mooi :dancing:

De Grant letter zegt daar niets over, er staat alleen in dat je NA dat de stickers zijn geplakt 5 dagen moet wachten voordat alles (administratief?) is afgerond:

[tt]IMPORTANT – Visa holders should allow at least five working days after presenting their
passport to a departmental office for the evidencing process to be completed.[/tt]

hmm, dan moet je idd de auto er echt achterbinden anders past dat nooit :)
Hemelvaartsdag zijn ze dicht, maar vrijdag zijn ze gewoon open.

Trouwens; jij verkoopt ook de duvel en zn ouwe moer op Marktplaats zeg.  :koekkoek:

Mariette,

De Gran(d)t Letter zegt inderdaad niks over een wachttijd tussen het afgeven van de letter en stickertjes plakken. Gaat allemaal elektronisch, dus de wachttijd is denk ik nul. Wij zijn de visa gaan ophalen zo'n twaalf dagen nadat we de grant letter per email ontvingen. Geen probleem dus.

Rob

[quote author=Hansie link=topic=4633.msg89650#msg89650 date=1178966354]
Trouwens; jij verkoopt ook de duvel en zn ouwe moer op Marktplaats zeg.  :koekkoek:
[/quote]

Doel je op al die spullen uit Houten? ;)

hey marriette
dit klinkt goed zelf bellen is toch de beste weg abtenaren ze bezorgen je een maagzweer
maar goed hopelijk morgen aan de bubbels  :cheers: wacht vol spanning af.
dit is alvast weer binnen hopelijk slaap je vanacht wat :sleep:
groetjes auktje en diderick :up:

Back