Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Lalalala lalala lalala lalala ziet er goed uit Lady Mariette!!! Voor de zekerheid nog eventjes een slag om de arm houden... maar het zou toch raar zijn als er nu geen positief nieuws in zit! :up:

Pff... wat nou gratis bij jullie op vakantie?!! Niks daarvan eerste lekker met jullie gezin genieten, settlen en bijkomen van dit energievretende gebeuren! En dan zeker niet de mensen die jullie geeneens de caravan willen lenen over laten komen!

Nou meid kauw die nagels niet al te ver op, hou nog even de moed erin en hou vooral ons op de hoogte!

Groetjes,
Lela

He Mariette das te gek nieuws hoor. Ik weet te herinneren dat wij ook zo hebben zitten hanissen over precies hetzelfde bericht, omdat wij het ook niet konden geloven. Je krijgt gewoon ECHT je visa. Duurde volgens mij zo'n 5 weken. Zet de champagne maar vast koud, kan toch niet meer mis gaan dacht ik.
Dat wordt snel BBQ

Groetjes Erna

[quote author=kallie link=topic=4633.msg88756#msg88756 date=1178082650]
Ok deze dan,

Wat betekent nu letterlijk All medical resutls have now been cleared. In eerste instantie dacht ik gewoon behandeld en verder niets.
Maar als ik dieper nadenk cleared betekent eigenlijk opgehelderd.

[/quote]

Is dat het enige wat ze aan je vroegen of lieten weten.

Dan wil het zeggen dat je binnen 4 dagen je stempel hebt. (plus versturen van DIAC en weer versturen door je migratationbureau dat is in tot. 7 dagen)

Good on ya.........

Jack :evil:

We leven mee, heeft iemand misschien nog wat nagels over want de onze zijn opgekauwd.
Kunstnagels hebben we geprobeerd maar die smaken niet  :lol: :smile: :lol: :smile: :p

[quote author=Jack link=topic=4633.msg88777#msg88777 date=1178096628]

Is dat het enige wat ze aan je vroegen of lieten weten.

Dan wil het zeggen dat je binnen 4 dagen je stempel hebt. (plus versturen van DIAC en weer versturen door je migratationbureau dat is in tot. 7 dagen)

Good on ya.........

[/quote]

Ze hebben op 1 maart laten weten dat ik mijn medicals over moest doen en we voor 3 personen PCC's moesten inleveren en een nieuw formulier moesten invullen voor de Skill Matching Database. Die laatste twee zaten al in het dossier en ik kon ze precies vertellen waar dus kregen we een dag later al bericht dat het alleen nog ging om mijn medicals. Duurde weliswaar een tijdje, maar goed dan nu toch.

@ he Fredje, gaat goed komen nu, hoor! Duurt ongeveer een (kleine) week voor je een antwoord krijgt, maar je blaast iig weer een beetje leven in.

Lieve allemaal, het begint een beetje tot me door te dringen en de angst gaat wat afnemen.
Zat wel in de piepzak, hoor!

Mariette

Heeft iedereen last van, Kallie.
Zo zijn mensen eenmaal, duurt het eenmaal langer dan je gewend ben denk je meteen aan het slechtste wat in je opkomt.

Zie mijn MSN adres....., dat is wat je moet doen :up:

Dit lijkt me ook echt positief nieuws, maar kan me voorstellen dat je op je hoede blijft na alles wat jullie tijdens de procedure hebben meegemaakt.
Ik blijf uiteraard duimen. Binnenkort feestje en champagne!!!!

Hoi Mariëtte,

Nou, dit moet volgens mij helemaal goedkomen nu. Nog ff geduld (alsof je dat al niet genoeg hebt gehad) en dan HUP naar Oz.

Groetjes,
Erna

Ziet er goed uit!  :up:

Zet de bubbels maar vast koud, hou de ticket prijzen maar in de gaten, want voor je het weet ben je aan het feesten en kan je de tickets boeken.

En nou niet elke morgen om 5 uur de wekker zetten om te kijken om je al mail hebt.....

Chantal

Haha, nou die wekker gaat vanzelf hoor die hoef ik niet te zetten.
Het is een Biologische wekker :grin:

Ja, veel beter, dank je!
Om zes uur een keertje wakker geworden, omdat Rene (18) voor de zoveelste keer op de bank in slaap is gevallen met alle lichten en tv aan.
En Erwin daar ondertussen he;emaal laaiend van wordt.
maar ik heb me omgedraaid en ben nog ff verder gegaan.
En je ziet het het is nu al bijna half negen.
Dus, ging goed :up:

Mariette

:grin: O dat heb ik ook zo vaak dat ik midden in de nacht wakker wordt met de televisie aan :grin:

hahaha, onze zoon Sander herken ik daar ook wel in, die komt laat thuis, sluit niks af, laat alle lichten aan enz.enz. (zonder gedronken te hebben) daarom blijf ik meestal op totdat hij naar bed is.
Ook vaker hoor ik van iemand dat hij gisteren heeft gebeld en aan mijn zoon heeft gevraag het door te geven, dan vertel ik hem dat  en krijg ik te horen OEPS, daarom is zijn nieuwe bijnaam meneer oeps.
Komt ook veel omdat ze continue achter de pc zitten domme spelletjes toe doen, als ik daar wat van zeg krijg ik stom kommentaar maar het is sinds een week afgelopen, nog 'smorgens 1 uur en 'savonds een uur voor de rest geen online spelletjes meer, hij is sinds een week een stuk vooruitgegaan en we communiceren opeens veel meer.

gelukkig heeft mijn dochter (15) daar geen last van, maar die heeft andere problemen want ze is sinds twee maanden een meisje geworden, voorheen vocht ze nogal veel op school en kleedde zich in rockers kleren, nu staat ze de hele dag te kammen :)  heeft wel wat.  Ze heeft andere vriendinnen en dat zijn ook allemaal "tante annies" zo noemde ze vroeger meisjes die zich als meisjes gedroegen  :grin:

Wat een zaligheid voor je Mariette ga je nu een winterslaap houden!
Herken het ook wel midden in de nacht wakker worden en de tv nog aan en denken wat hebben die buren toch een herrie.
Maar nog geen Grant letter vanochtend bij je mail, was toch een leuk kadootje geweest.

Groetjes Erna

Hoi Mariette,

Ben een paar dagen offline geweest, ben blij om te lezen dat je eindelijk bericht gekregen hebt. 
Volgens mij is "All medical results have now been cleared" wel positief,  het kan echt niet lang meer duren!!!!!

Groetjes van een nog duimend  :up: Susan

Hoii Mariette,

Komt gewoon goed hoor  :up:
Ook jullie hebben binnekort een visum, echt wel  :cool:

Liefs Eutrice

Back