Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

GEFELICITEERD!!!!!
Zie je nou wel!!! Alles komt helemaal goed voor jullie!!!!

Berlijn is een hele leuke stad, dus lekker met zijn tweeen, en ik heb ook een hele goede tip voor een hotel (zet ik zo op mijn eigen dingetje)
Het visum halen stelt niet zo heel veel voor; je schuift je paspoorten onder een een glazen ruit door, wacht 40 minuten, et voila!. Geeneens twee klapzoenen, bos bloemen etc etc. Nou ja.
Ze vragen dus ook niet naar je kinderen.
Natuurlijk ga je het daarna wel heel erg vieren! En ook daar hebben we na drie dagen Berlijn leuke tips voor!

Hele dikke zoen (van mij wel!)
Aukje

[glow=yellow,2,300]jebenterbijna, jebenterbijna en bijna helemaal[/glow]

retteketet sjiemboem tralala

we wachten met spanning af en leven met jullie mee, wij hebben bericht dat 9 mei de betaling is ontvangen en wachten nu ook op een grant letter

the Dammers

Jaha, mamma 4 dagen weg; kinderen aandacht tekort (vinden zij dan, ik denk dat oma en opa nu heeeeel erg aan het uitrusten zijn van aandachtsoverdose.)
Ik ga nu typen, als het mag van de jongste! :p

[quote author=Hansie link=topic=4633.msg89930#msg89930 date=1179223183]
mammavark : waar blijf je nou met je dingetje  :?
[/quote]

Ja ik vroeg me ook al af waar het dingetje nou bleef...  :unsure:

Nemo.gif

:dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:

Jack :evil:

Nou jack, meestal ben je zo snel...!

MIJN dingetje;  artvark&mammavark naar Melbourne              -daar dus!!!

(zou ook een link kunnen zijn, als ik wist hoe dat moest)

auk

zo bedoel je  :grin:

Zie hier Auk haar dingetje:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4820.0;topicseen

Groetjes,
Lela

Mariette,

Gefeliciteerd met het leuke nieuws !!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Nog eventjes en je kan deze lange wachttijd achter jullie laten.....Op naar Berlijn !!

groetjes
Inès

Wat knap Lela!!!
en nu heb ik het ook nog op mijn helemaal eigenste dingetje gezet, kijk maar op mijn wereldbolletje!!! (kun je alvast kijken hoe zo'n sticker er nu uitziet)
Wacht maar Mariette, over een week of wat staan jullie net zo blij als wij op de wallstrasse!!
auk

Wil ik ook!!!! Wat ziet dat er goed uit zeg!!!!!  :up:

Leuke blog trouwens om te lezen  :smile:

Groetjes,
Lela

ps. tja... zit niet voor niks in de IT he  :grin:, nee hoor, heel makkelijk, even je draadje in ander scherm openen, copy in de adresbalk en paste in je reply... piece of cake

[quote author=mammavark link=topic=4633.msg90050#msg90050 date=1179320476]
Wat knap Lela!!!
en nu heb ik het ook nog op mijn helemaal eigenste dingetje gezet, kijk maar op mijn wereldbolletje!!! (kun je alvast kijken hoe zo'n sticker er nu uitziet)
Wacht maar Mariette, over een week of wat staan jullie net zo blij als wij op de wallstrasse!!
auk
[/quote]

Leuk dingetje! Hebben jullie voor je kinderen allemaal een eigen paspoort?
Luca is 5 en ik bedenk me ineens, mag hij wel Oz binnen els hij alleen maar is bijgeschreven op ons paspoort?

Mariette

Hi Mariette,

Don't panic, Luca mag zeker mee naar binnen, maar is hij wel op allebei jullie paspoorten bijgeschreven? Mocht hij maar op een paspoort zijn bijgeschreven, is het niet mogelijk voor de andere ouder met hem te reizen... en dat kan heel vervelend zijn in geval van emergencies... Vandaar dat onze wuppies nu een eigen paspoort hebben...

Groetjes,
Lela

Ha mariette,
ineens ben ik een soort expert (duurt niet zo lang, ben ik bang) maar die vraag kwam bij ons ook ineens op. (in de hal van de australische ambassade, haha)
Bregje (3) is de enige zonder eigen paspoort, is wel bij beide ingeschreven. (idd ivm emergencies). Als ons paspoort verloopt moeten we het oude bij ons dragen. Wij krijgen geen nieuwe sticker.
Als Bregje een eigen paspoort krijgt, krijgt zij wel een nieuwe (eigen) sticker. Het is immers geregistreerd dat zij ook een visum heeft.
Dus Luca kan beter pas in Australië een eigen paspoort krijgen, dan gaat alles automatisch. Als je nu in paniek nog iets zou regelen, wordt het alleen (nog!!) ingewikkelder...

Ik kan bijna niet geloven dat jullie er ook binnenkort staan- we hebben zo met jullie meegeleefd! Iedere dag vroegen we aanelkaar- Hoe staat het met de Kallies?? (zucht, volgde dan meestal, gelukkig nu niet meer!!)

Was het weer lekker, in Southern cross???

groet! Aukje

Mariette,

is het nu gelukt, die 1ste instalment ?
Moet je dan nog op bevestiging wachten dat men het gekregen heeft?
Wat gebeurt er nu? (ik doe een gok: wachten?)
als er een 1ste instalment is, moet er dan nog een 2 de komen?
Ben niet zo op de hoogte van een 134 visum.

groetjes,
An

@ An: Nee alleen 1st instalment, we hebben allebei de IELTS gehaald en Rene was nog 17 toe wij de aanvraag wegdeden, heb te horen gekregen van CC maatschappij dat er gisteren wel is geincasseerd maar niet het volledig bedrag, dus dat snap ik nu niet helemaal, ga ik nog achteraan.

@ Aukje en Lela, Luca is bij ons allebei bijgeschreven, in paniek ga ik zeker niets meer veranderen, we hebben wel genoeg uitzonderingen gehad, zo.
En misschien lijkt het dat ik in paniek ben, maar wil gewoon graag alles voor zijn.
Dat is me goed gelukt mag ik wel zeggen, haha! Ben alles voor geweest :|

En het was weer heerlijk in SC alleen hadden we zo veel brood voorgeschoteld gekregen dat ik daarna bijna geen hap meer door m'n keel kon krijgen. :dizzy:

Nou, verder zijn we heel druk met pakken en verkopen. (Hansie, ben jij al het een en ander kwijt?) Alhoewel er tegenwoordig wel erg veel dummiebiedingen zijn.
Of mensen die een leuk bod uitbrengen en dan vervolgens nergens meer op reageren. En er zijn er die omdat je niet accoord gaat met hun lage bod expres een te hoog bod uitbrengen zodat niemand anders meer gaat bieden.
Als je dit bod dan weer verwijderd zetten ze hem weer.

En ik ben natuurlijk heel druk op zoek naar tickets eventueel met een trip. (Dan maar een retourtje)

Mariette

Soms heb je op marktplaats mensen die bijna hetzelfde product als jou op het internet hebben staan en dan door een ander of zelf een hoog bod doen, zodat belangstellenden dan bij hun product komen. Er zielig maar dit gebeurd regelmatig. Ik heb dit meegemaakt bij verkoop van een motor.

Je bent er nu bijna, dus die afschrijving van die CC zal vast wel goeg komen. Als je heel diep ademhaal kun je Australië al ruiken.

Succes met die zenuwslopende dagen.

Groeten Demy

Back