Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

[quote author=mammavark link=topic=4633.msg90043#msg90043 date=1179316538]
Nou jack, meestal ben je zo snel...!

MIJN dingetje;  artvark&mammavark naar Melbourne              -daar dus!!!

(zou ook een link kunnen zijn, als ik wist hoe dat moest)

auk[/quote]

Ik had het gelukssymbool van Kallie erop gepland misschien dat het geluk brengt voor Mariette.....
ikweetniet ''mannetjes'' staan voor, ik weet het ook niet wat we meer kunnen doen dan maar blijven hopen dat ze eindelijk de stempel krijgen en verder kunnen met hun leven....

Jack :evil:

hey Mariette, ben al wel wat kwijt via MarktPlaats, maar ook een paar grotere dingen niet (zoals de boot)...

over 7 uurtjes rijden we naar Berlijn  :lol:

[quote author=Hansie link=topic=4633.msg90114#msg90114 date=1179355757]
hey Mariette, ben al wel wat kwijt via MarktPlaats, maar ook een paar grotere dingen niet (zoals de boot)...

Neem je die toch mee, schitterende vaarplekjes daar :p
over 7 uurtjes rijden we naar Berlijn  :lol:
En? Blijven jullie nog langer dan een dagje?[/quote]

En Jack, ik vatte hem hoor!

Mariette

Received this morning
I'm speachless.
[move][glow=red,2,300]Inital Entry Date 30th September 2007[/glow][/move]

Aangezien we altijd zijn uitgegaan van 30 juni, denk ik dat we het daar maar bij houden.
Ik was al blij dat we meer tijd kregen, maar Erwin is als de dood dat ze verkeerde datum hebben ingevoerd en als we dan later binnenkomen dan 30 Juni we niet meer inmogen.
Ik voel me ff doodgeslagen en heb ff niet alles meer op een rijtje.
Pppppppppfffffffffffffffff!

Mariette

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

:congrats:

Heel erg gefeliciteerd, ik geloof dat t hele forum erg met jullie meegeleefd heeft.

We moeten omrijden op weg naar Berlijn dus? We gaan over 10min weg :)  :gossip: :gossip::drive:

:congrats: :congrats: :congrats:

Lang gewacht om dit te mogen zeggen:
PROFICIAT!! GEFELICITEERD!!
Straks aan de bubbels?

groetjes,
An

[size=30pt]Mariette and family on the move!!!![/size]

Gefeliciteerd  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Tassie here they come !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Look out for the kallies.
Wat zal er een enorme last van jullie schouders zijn afgevallen. Een goed voorbeeld van dat de aanhouder wint !!
Gefeliciteerd en geniet van alles.

Groetjes Mark en Jolanda

[quote author=Hansie link=topic=4633.msg90131#msg90131 date=1179381119]
We moeten omrijden op weg naar Berlijn dus? We gaan over 10min weg :)  :gossip: :gossip::drive:
[/quote]

Veel plezier in Berlijn :grin: :up:

Whooper dooper :) Super dat het dan toch eindelijk gelukt is. Zo zie je maar weer....de aanhouder wint....

Van harte proficiat.

[move]:congrats:  :happysun:  :cheer: :balloons:  :cheer: :happysun: :congrats:[/move]

Eindelijk wordt jullie wachten beloond!!! Heel erg gefeliciteerd en heel veel geluk en plezier met alle laatste loodjes!!!!

[size=25pt]GEFELICITEERD!!!!!!![/size]

ZOOOOOOOOOO verdiend!!!! :grin: :lol: :grin:

Dikke klapzoenen van mij en Artvark!!!! (wat een last valt van onze schouders!!)

[glow=red,2,300]YesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYesYes[/glow]

wow...wat geweldig zeg!!!!!!!! Zoveel tegenslagen en uitzonderingen en en en .......... Jullie hebben hem te pakken.

Proost alvast :up:

nog even over marktplaats.......

ik zette ook altijd alles op Speurders.... misschien doe je dat ook al hoor maar sommige dingen gingen daar veel sneller.

Van harte! Laat het me weten wanneer jullie hier zijn, dan pakken we een Moo Brew op Salamanca! :up:

[size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]MARIETTE EN FAMILIE: VAN HARTE GEFELICITEERD EN SUCCES MET ALLE VERDERE VOORBEREIDINGEN!![/size][/size][/size][/size]

:congrats: :dance: :happysun: :balloons: :balloons2: :flowers: :cheers: :clap2:

Groetjes Aussiegirl

Yieeeeeeeeehaaaaaaaaa!!! Nou, van  :congrats: :dance: :congrats: :dance: :congrats:. De aanhouder wint en yiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, op naar Tassie. Eindelijk beloond en jullie verdienen het hoor. Veel plezier in Berlijn en geniet ervan.

Erna

[size=14pt]Speciaal voor jullie  :plane: ik naar NL en weer terug zodat ik zeker ben dat het vliegruim naar Australia vrij is voor jullie..... :smile: :smile:[/size]

[size=18pt]Well done hearties.....met grote complimenten..[/size]

:music: :congrats: :cake2: :congrats: :cake2: :congrats:

Jack :evil:

keep in touch Mariette...

Back