Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Ik geloof daar ook in.

Mariëtte, het MOET nu wel goedkomen. Goed dat je een contactpersoon hebt waar je alles heen kon sturen (was bij ons ook zo) en toen was het in een paar maanden geregeld. Dus eh, thumbs up.

Erna

Hoi Mariette

Te gek van jullie huis. We blijven duimen voor je Visa. Er in blijven geloven en het komt vast allemaal goed.

Groet Erna

Er is een klein oponthoudje, de aspirant kopers wilden toch nog even om de tafel, om wat zorgen weg te nemen, dus dat hebben we gedaan.
Nu maar weer afwachten.
Mocht het toch achteraf niet doorgaan, er staan al weer vier bezichtigingen in de wachtkamer.
Moet ik alleen weer zoveel poetsen. :-D

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4633.msg75822#msg75822 date=1164524850]
Er is een klein oponthoudje, de aspirant kopers wilden toch nog even om de tafel, om wat zorgen weg te nemen, dus dat hebben we gedaan.
Nu maar weer afwachten.
Mocht het toch achteraf niet doorgaan, er staan al weer vier bezichtigingen in de wachtkamer.
Moet ik alleen weer zoveel poetsen. :-D

Mariette
[/quote]

erg he dat gepoets..hahahah dat vond ik ook het minst leuke aan de verkoop (buiten het wachten op kopers om).

Gelukkig staan er nog wat mensen in de wachtkamer :up:

Hai Kallie/Mariette,

Nadat je mij bij het feest van de WCs had gered, vond ik toch dat ik eens je verhaal eens moest lezen. Wat een gedoe zeg!!! Ik duim mee met de anderen..... :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
Het gaat gewoon goedkomen met al die mensen die hun duimen in de lucht houden voor je!
Nieuw jaar, nieuwe kansen?, of gaat het misschien nog wel sneller en helpt iemand in kerststemming je gewoon aan een sticker in jullie paspoorten? Je weet het niet, blijven hopen en het komt goed, het moet!

Inacar

Hi Inacar,

Waar heb jij die cursus snellezen gevolgd. Als dat in Perth is kom ik snel even over, daar kan ik nog wel wat mee :-D

Mariette

Ja, weer een updateje :smile:

Rene (18) heeft inmiddels zijn eerste rijlessen gehad.
Huis is verkocht, getekend en wel zij hebben nog hun drie dagen bedenktijd maar de kopers hadden zich al bedacht en alles is uitgesproken.
Gisteren is de taxateur al voor hun geweest.
Dus ik vermoed dat dat nu toch wel snor zit.

CV van Erwin veraustraliseert en gemaild naar contactpersoon in Tassie in de hoop daarmee positief commentaar te ontlokken om naar de DIMA toe te sturen.
Dat het dan toch wel in het GROOTSTE belang van Australie is dat ze ons zo spoedig mogelijk binnen laten. :lol:

Maar nog niets van DIMA zelf gehoord, en daar word ik nu zo langzamerhand wel een beetje gek van.
Maar we houden vol, want daar aan de horizon zie ik toch wel een paar mooie stickertjes glanzen om in onze paspoorten te plakken. :grin:

Mariette

"Veraustraliseerd" hihi,wat een leuk woord!!
En je weet het Mariette,de aanhouder wint!!! :mrgreen:

Clair.

Hoi Marriet,
Hoelang hebben jullie nog voordat je huis opgeleverd moet worden? Het wordt nu wel heel spannend allemaal......  (ik wou nog zo'n leuke smilie invoegen, die met die duim, maar hoe doe je dat???)
Jeannette

Als je een reply maakt zie je boven het rechthoekige
typgedeelte de smileys. Achter het rijtje met smileys staat
nog het woordje [more]. Als je die aanklikt
krijg je in een apart scherm nog meer smileys. Leef jezelf
uit  :lol: :up:

:congrats: met de verkoop van jullie huis :up:

Zal wel een opluchting zijn. En dat wachten word zeker beloond :cool: let maar op!

Liefs Eutrice

Nou, volgende updatje.

Gisteren de stickers "VERKOCHT" in de brievenbus gekregen, dus neem ik aan dat alles geregeld zal zijn bij de kopers.

En vannacht hebben wij dan eindelijk die felbegeerde mail binnen gekregen.
Helaas wel met ontvangstdatum 23 november, maar daar zijn de laatste woorden nog niet over gevallen.
Door hun lange doorlooptijd is het inmiddels toch wel 31/2 maand later dan verwacht.
Maar goed, wij hebben er nu wel een beetje vrede mee.
Hopenlijk kunnen we dan toch normaal met ons vijven in 1 keer naar Oz vertrekken.
In plaats van allemaal omstebeurten te moeten gaan.

Wat oplevering van de woning betreft hebben we toch tot 1 juni de tijd.
En omdat we daar in de "winter" aankomen en we hier de zomervakantie mislopen kunnen we misschien daar een mooie vakantie regelen ter compensatie.

Zal uiteindelijk toch nog alles goedkomen.

Op naar de volgende mijlpaal,

Mariette

Ik snap dat je een beetje voorzichting bent , maar alles
gaat nu dan toch echt goed lopen nietwaar? Alles is
binnen èn compleet! Ik hoop voor je dat ze de datum
nog willen aanpassen, maar als dat niet het geval is.....
kijk vooruit hè meid  :up: JE KOMT ER!!!!

groetjes Miranda  :smile:

èn FIJNE FEESTDAGEN :Cooking: :drinking: :freezing: :cheers: :cheer: :balloons:

Ik hoop ook voor je dat ze die datum nog kunnen aanpassen. Anders zit je wel heel dicht in mijn buurt (27 november, hebben ze mn pakje ontvangen, maar heb nog geen bericht gehad en dat kan nog een week of 6 duren). Succes er in ieder geval allemaal mee. Ik gun het jullie na dit alles van harte!

Ja Catkin,

Het meest gangbare is nu zo'n zes weken wachtperiode, daarom snap ik het nu ook helemaal niet meer, want als ze uitgaan van 23 november zitten wij nog niet aan die zes weken, maar als ze vinden dat we nu al lang genoeg hebben gewacht zouden ze niet 23 nov aan houden.
We zien het wel. Ik hoop in ieder geval voor jou dat je ook snel wat hoort.

Helaas zal het de komende weken wel wat rustiger gaan worden want ik neem aan dat ze met de feestdagen niet doorwerken.

Mariette

Nog gefeliciteerd met de verkoop van je huis en fijn dat je de ontvangstbevestiging binnen hebt zeg!! Nog effe volhouden!!! :up:
Groetjes Francine

Back