Hi Erna en Catkin,
Het dossier is vanmorgen om 10.35 Australische tijd weer bij DIMA afgegeven.
Dus nu maar weer hopen, ik heb het meerdere malen gecontroleerd en daarna aan onze sponsor doorgemaild wat ik allemaal heb veranderd en bijgesloten.
En als ik dat zo teruglees geloof ik wel dat het helemaal compleet is.
Van de LCU heb ik ook al twee maal bericht gekregen dat de identiteitspapieren van Bart(14) niet in orde waren, dus ben ik twee keer teruggeweest naar de radioloog omdat zij alles weer opnieuw moest tekenen, verklaringen moest afgeven, etc. maar ik geloof dat dat nu ook in orde is.
ik heb in ieder geval een mailtje terugontvangen van de LCU dat ze nu bezig zijn met zijn medical assessment.
(Zou ik hieruit mogen concluderen dat de andere dus al gedaan zijn en zijn goedbevonden???
)
Wat betreft ons huis, feliciteren is wel ok, hoor!
We moeten er toch eens aan geloven en wie droomt daar nu niet van binnen twee weken je huis verkocht hebben.
Overigens moet de koopovereenkomst nog wel getekend worden.
Hallo Jeannette,
Ik dacht inderdaad dat jouw Sjaak een collega was van mijn man, maar de Sjaak die hij kent is 19 dus dat zal dan wel een andere zijn. :-D
En aangezien wij ook naar Tasmanie willen.
Wij hebben alles zelf gedaan ik heb wel een aantal malen informatie ingewonnen bij Paul Hiltemann, je kunt daar je volledige aanvraag door hem laten behandelen maar ook gedeeltelijk.
Als er een mogelijkheid is dat je niet zou worden toegelaten of het gaat nu eenmaal niet zo gladjes als wanneer je jonger bent (en voldoende punten kunt krijgen op je skills en je leeftijd) is het wel aan te raden om naar een bureau te gaan.
Zoals ik net al vermeldde weten wij nog niet of wij ook echt een visum krijgen maar als je laat begint met de verkoop zal je net zien raak je het met geen mogelijkheid kwijt.
Onze kinderen zijn op een week na 18, 14 en 5 allemaal jongens.
Mensen in de bouw hebben ze heel hard nodig en het is echt de moeite waard, Sinds wij in Januari zijn geweest is het niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
Succes met het vinden van een oplossing, er zal er zeker een zijn. En als je vragen hebt roep ze maar hoor!
Groetjes, Mariette