[quote author=Erna link=topic=4633.msg74646#msg74646 date=1162891643]
Hoi Mariëtte,
Das niet leuk nee. Jeroen en ik kregen destijds de hele aanvraag retour gestuurd omdat er om de één of andere reden geen geld van onze rekening afgeschreven kon worden. Wij vonden toen ook dat ze dat best wel met een telefoontje of e-mailtje hadden kunnen aankondigen i.p.v. de hele handel weer naar ons terug te sturen. We hebben gewoon de hele zooi nogmaals ingestuurd en alles is goedgekomen zoals je weet want we zitten inmiddels al een jaar in Albury.
Kortom, gewoon nog eens proberen en dan komt het vast allemaal goed. Niet bij de pakken gaan neerzitten hoor en gewoon doorgaan. Positief blijven.
Sterkte en groeten,
Erna
[/quote]
Hi Erna,
Hebben jullie toen een nieuwe aanvraag ingediend en op een nieuwe aknowledgement moeten wachten dus ook weer een nieuw dossiernummer? Of konden jullie refereren naar het dossiernummer van die afwijzing.
Als het namelijk bij ons weer een nieuwe aanvraag wordt moeten we weer 3 maanden wachten op een aknowledgement en zijn waarschijnlijk de VOG's en de medische keuring niet meer geldig aan het einde van de rit.
Hallo allemaal,
Ik vermelde vorige keer dat ik me een tijdje niet meer zou vertonen op het forum, maar dat lukt mij toch niet helemaal, dus zal er toch nog wel hier en daar een post te vinden zijn van ons.
Ik was gewoon verschrikkelijk teleurgesteld omdat in de brief van DIMA stond vermeld dat het feit dat onze aanvraag niet geldig is "not a subject to merits-review" is (that's a law court which specifically deals with immigration/visa related matters).
M.a.w. Wij konden hiertegen geen verweer voeren.
Ik was dus echt in de veronderstelling dat het einde verhaal was.
En dan nog eens een bezichtiging terwijl ik nou ook nog eens niet van mening ben dat dit het juiste moment is om je huis te verkopen.
Zal je net zien geen huis meer en dan ook nog eens geen visum. :-(
Bedankt voor jullie reacties, wat ben ik blij met dit forum,
Mariette