Hoi allemaal!
Nou vandaag is het stuk wat op intranet is geplaatst echt door iedereen gelezen. En wat een leuke reacties allemaal!
Het was een prettig te lezen verslag en er moesten er zeker meer volgen... Nou ja dat gaan we dan maar proberen.
Ik kon niet meer inloggen op het werk toen ik binnen kwam, niet genoeg IP adressen, en van liever lee werd iedereen eruit geknikkerd.
Dus we hebben lekker met een bakkie koffie zitten kletsen met mensen die me "even op kwamen zoeken" :grin:
Was gezellie!
Wat vooral de boventoon voerde was: Hoe moet dat nou als jij weg bent?
Nu gewoon.... zelf uitzoeken een optie?
"ja maar, jij bent hét gezicht hier! Jij bént de PV, Jij weet altijd de oplossing" Ik vond het wel grappig om te horen eigenlijk.
De andere bestuursleden van de PV zijn al wat aan het organiseren, en dat is natuurlijk ergens kanen.
Vanavond moest ik notuleren op een overleg met de schoolbesturen en op het laatst: tot ziens Franciska!
uhm... nou misschien niet?
De kinnen vielen ook hier weer op de borst en zorgen werden uitgesproken hoe het dan weer verder moest..., grappig hoe mensen pas laten merken dat ze je waarderen als je weggaat.
Al die veren in mijn reet maken wel dat ik nu wat onconfortabel zit eigenlijk. :grin:
Verder heeft George het TE KOOP/VERKOCHT bord uit de berm gehaald en zijn we druk aan de verkoop.
Het loopt niet hard, maar we raken zo wel weer wat spullen kwijt.
Het wordt tijd om een schifting te maken wat we mee willen nemen en hoeveel dat zal zijn.
Vandaag ook een mailtje uit Berlijn dat de stukken in behandeling zijn genomen met een case number erbij. Binnenkort krijgen we bericht wie de case officer is en dergelijke. Ben benieuwd of ik het allemaal goed heb gedaan
Ik denk dan wel, zal heus wel ergens iets verkeerd zijn gedaan.
Nieuwe VOG is in ieder geval vrijdag aangevraagd, daar gaan ze zeker om vragen.
Heb expresse de verlopen erbij gedaan om te kijken hoe lang het duurt voor ze dat zien.
George is ondertussen ook druk naar huizen aan het kijken.
Aan de ene kant wilden we nog niet kopen, maar met de huidige koers is het misschien wel verstandig. We hebben zelf "inleggeld" dus weinig hypotheek nodig. Er is al genoeg moois gezien in ieder geval, alleen op plaatsen die we niet kennen, zoals Sunshine en Sunbury.
We moeten ons er echt eerst even in verdiepen en overleggen met de achterban.
Heidi: Ik neem aan dat je met de moeder van die Lisa hebt gesproken over haar "speelgedrag" ?
Nodig haar anders eens uit zodat ze het ziet en haar dochter erop aan kan spreken.
Vind het een beetje te gek eerlijk gezegd. ze misdraagt zich en ze daagt andere kinderen uit tot dingen waarvan ze weet dat het niet oké is.
KEVIN verdient alvast een pluimpje! Hopelijk houdt hij het vol zeg.
Sacha: die spin! :grin: Ik zie het helemaal voor me! hahaha
Ik kan er zooooo van balen als ze die bezichtigingen niet gewoon meteen doorgeven!
Ik wist bij ons op donderdag al dat er maandagmiddag 2 bezichtingen waren en toen ik vrijdagmiddag belde naar de makelaar was het: we wilden net bellen... duh!
Dat was in de week dat het te koop kwam en we moesten echt nog GIGA veel doen!
Dat is daarna niet meer voorgekomen. Er moest gewoon direct doorgegeven worden als er mensen op de planning stonden, want wij werken ook full time en het is geen klein spul om spik en span te maken. Gelukkig snapten ze dat later wel. Hopelijk kan het overnemen met jullie hypotheek ook, dat zou mooi zijn!
Succes met de bezichtigingen! We duimen mee dat het wat wordt.
Ja afscheid.... het is nu een beetje gek aan het worden met de groet: " tot ziens" hahaha
Hoezo? Kom je koffie drinken in Australië dan?
Mijn collega's zijn wel serieus van plan me op te komen zoeken. Dat mag, als ik er plaats voor heb.
En waar ik de vorige keer steeds stik nerveus werd van de opmerkingen merk ik dat ik nu heel kalm blijf en vrolijk!
Goed teken toch
Ook de journalist van de krant waar wij veel contact mee hebben op de afdeling weet het inmiddels. Die zag er wel een artikeltje in.
In december is het weer komkommertijd, dus wie weet komen we nog wel in het Brabants Dagblad haha. We'll see!
Nogmaals Heidi: jammer te vroeg gejuicht om Kevins slaappatroon..
Volhouden, komt vast wel goed.
Beterschap met de kleine Jeremy, hopelijk knapt hij snel op.
Jolanda: Wat leuk! Veel plezier met je rondreis
Leuk om ook verslagen van de andere kant te lezen.
Is het niet warm om zwarte gordijnen op te hangen vraag ik me af?
Wees niet te benauwd om een foto te posten hoor!
Ben niet zo'n beetje nieuwsgierig!
Weltrusten allemaal!
Morgen weer vroeg op om troubleshooter te gaan spelen op 't werk.
Groetjes
Franciska