George Franciska
XPdite Sponsor
Jeetje Heidi!
Het begint op The Bold and the Beautiful te lijken bij je ouders zeg! :shock:
Hopelijk kan je er afstand van nemen en het je niet te veel aantrekken?
Je hebt je eigen gezin om je druk om te maken hoor, die volwassen ouders van je zijn gewoon volslagen de weg kwijt naar mijn mening.
Ik kan alleen maar zeggen: AFSTAND nemen, want staks kom jij met je boodschap en dan heb je het helemaal gevreten.
Je had het echt al moeten vertellen ookal zijn de plannen nog niet concreet.
Ja, verder hebben we alles aardig op de rit staan.
De honden is denk ik alleen extra lastig door het ras en omdat het er twee zijn.
Het is maar goed dat we gespaard hebben.
Gisteren kwam iemand kijken voor de tv kast, die ze niet kocht want hij paste niet qua maat, maar de hondjes?
Ze was helemaal weg van ze hahaha
Uhm... neeeeee! Die zijn hun gewicht inmiddels in goud waard! en niet te koop!
Sacha: heerlijk om te lezen die verhalen en inderdaad merk ik dat je de woordkeuze heel secuur doet!
Was het forum in het engels dan? Kan ik me niet herinneren, ik denk dat je dat zelf in kan stellen.
De spellingscontrole is nog steeds in het engels in ieder geval.
Mijn training was eigenlijk top!
Het was helemaal mijn dag, want het ging vooral over hoe goed je iedereen kent (secretaris van de personeelsvereniging, ik dus, kent iedereen natuurlijk!) feedback en tips geven en plus en min punten benoemen van de Unit en organisatie.
Als HSP persoontje (www.hooggevoelig.nl) kan ik dat best goed, al is het op "gevoel" :grin:
Ik werd nog eens extra uitgelicht omdat we over iedereen iets moesten vertellen en mijn coordinator kreeg de beurt om iets over mij te vertellen zowel privé als werk.
Ik was dus Franciska, heb 2 "pitbulls" en ga in december naar Australië verhuizen.
"Op het werk is ze de ondersteuner voor het beleidsteam, doet heel veel voor iedereen wat ze goed doet en kan, krijgt altijd alles af en ze is de spin in het web en zonder haar kunnen we eigenlijk niets....." AUW!! :shock: is dat een veer? van mijn nurkse coordinator?
Meer wilde hij niet vertellen want dat was voor zijn afscheidsspeach
Ik een kaart heb klaar liggen voor mijn moederrrrrr....
Ik de boodschap al op heb geschreven, maar nog even na zit te denken hoe ik dit smart af kan sluiten.
Ik wil het initiatief houden namelijk :evil:
Cisje veel geleerd heeft na haar opbrandertje 2 jaar geleden :evil:
Het begint op The Bold and the Beautiful te lijken bij je ouders zeg! :shock:
Hopelijk kan je er afstand van nemen en het je niet te veel aantrekken?
Je hebt je eigen gezin om je druk om te maken hoor, die volwassen ouders van je zijn gewoon volslagen de weg kwijt naar mijn mening.
Ik kan alleen maar zeggen: AFSTAND nemen, want staks kom jij met je boodschap en dan heb je het helemaal gevreten.
Je had het echt al moeten vertellen ookal zijn de plannen nog niet concreet.
Ja, verder hebben we alles aardig op de rit staan.
De honden is denk ik alleen extra lastig door het ras en omdat het er twee zijn.
Het is maar goed dat we gespaard hebben.
Gisteren kwam iemand kijken voor de tv kast, die ze niet kocht want hij paste niet qua maat, maar de hondjes?
Ze was helemaal weg van ze hahaha
Uhm... neeeeee! Die zijn hun gewicht inmiddels in goud waard! en niet te koop!
Sacha: heerlijk om te lezen die verhalen en inderdaad merk ik dat je de woordkeuze heel secuur doet!
Was het forum in het engels dan? Kan ik me niet herinneren, ik denk dat je dat zelf in kan stellen.
De spellingscontrole is nog steeds in het engels in ieder geval.
Mijn training was eigenlijk top!
Het was helemaal mijn dag, want het ging vooral over hoe goed je iedereen kent (secretaris van de personeelsvereniging, ik dus, kent iedereen natuurlijk!) feedback en tips geven en plus en min punten benoemen van de Unit en organisatie.
Als HSP persoontje (www.hooggevoelig.nl) kan ik dat best goed, al is het op "gevoel" :grin:
Ik werd nog eens extra uitgelicht omdat we over iedereen iets moesten vertellen en mijn coordinator kreeg de beurt om iets over mij te vertellen zowel privé als werk.
Ik was dus Franciska, heb 2 "pitbulls" en ga in december naar Australië verhuizen.
"Op het werk is ze de ondersteuner voor het beleidsteam, doet heel veel voor iedereen wat ze goed doet en kan, krijgt altijd alles af en ze is de spin in het web en zonder haar kunnen we eigenlijk niets....." AUW!! :shock: is dat een veer? van mijn nurkse coordinator?
Meer wilde hij niet vertellen want dat was voor zijn afscheidsspeach
Ik een kaart heb klaar liggen voor mijn moederrrrrr....
Ik de boodschap al op heb geschreven, maar nog even na zit te denken hoe ik dit smart af kan sluiten.
Ik wil het initiatief houden namelijk :evil:
Cisje veel geleerd heeft na haar opbrandertje 2 jaar geleden :evil: