LaStaVa BartJeannou

Hey grappig om te zien dat jullie precies in het zelfde schuitje zitten. Wij hebben vandaag net de medicals gedaan in Amsterdam en gisteren de VGO aangevraagd. Volgens mij gaan we precies gelijk op! Hebben jullie al een vertrekdatum in de planning?

Michiel, aanvankelijk wilden we begin 2014 vertrekken maar tijdens de opgelopen vertraging heb ik besloten om nog een 2e master studie te gaan doen. Hierdoor hebben we onze "richtdatum" nu op 1 juli gesteld.

Wat is jullie geplande vertrekdatum?

Hoi Bart en Jeannou, de bedoeling is augustus/september 2014 even afhankelijk hoe snel we onze Grant hebben. Maar ik verwacht in de zomervakantie volgend jaar te kunnen vertrekken naar Adelaide...:)

Visum aanvraag ingediend bij DIAC, nu wachten op de volgende instructie en te nemen stappen! Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot definitieve grant!?!

DIAC klok....

tumblr_m931r5iG5Z1qjqzr6o5_400.png

Succes met geduld hebben!

Vanmorgen van M2A een document ontvangen met praktische tips over de daadwerkelijke emigratie. We hebben er al hartelijk om kunnen lachen en met dit docuement kwam ook weer het besef dat we bezig zijn om onze droom werkelijkheid te laten worden.

Vanmorgen van M2A een document ontvangen met praktische tips over de daadwerkelijke emigratie. We hebben er al hartelijk om kunnen lachen en met dit docuement kwam ook weer het besef dat we bezig zijn om onze droom werkelijkheid te laten worden.

haha die hebben wij ook gehad, volgens mij laat dan de grant ook niet lang op zich wachten! :up:

Klinkt goed. Die hebben wij ook gehad. Stonden toch nog een paar dingen op die nieuw voor me waren, terwijl we al een andere emigratie er op hebben zitten.

Veel succes de komende tijd!

Hebben jullie ook problemen met inloggen op de site van DIAC om de status van je visum aanvraag te bekijken??

Nou, dat zou je dan toch wel gaan denken! Succes met de allerlaatste stapjes en het volgende bericht van M2A zou wel eens het grant-telefoontje kunnen zijn! Spannend!!!

Klinkt alsof jullie er bijna zijn!
Bij ons liet de grant niet lang op zich wachten, maar was het vooral de beroepserkenning die veel tijd heeft gekost. Ik hoop het voor jullie ook, want dan heb je snel zekerheid.
Veel succes nog even.

Back