LaStaVa BartJeannou

Gefeliciteerd!!!!!!!
Wel grappig want wij hadden een beetje een nek aan nek race met jullie:)
Ik zal echt nooit meer t moment vergeten dat Rob ons in alle vroegte belde met the good news!
Succes met jullie voorbereidingen!

Gefeliciteerd!!!!!!!
Wel grappig want wij hadden een beetje een nek aan nek race met jullie:)
Ik zal echt nooit meer t moment vergeten dat Rob ons in alle vroegte belde met the good news!
Succes met jullie voorbereidingen!

We werden om 7:59 gebeld met een anoniem nummer, toen had ik wel een donkerbruin vermoeden dat het Rob zou kunnen zijn. Na het goede nieuws hebben we wel een klein vreugdedansje gedaan!

And the story continues, vrijdag komt de makelaar! Het zal mij benieuwen hoeveel er door het putje gaat! In augustus 2010 gekocht, dus hopelijk valt de schade mee!

Gefeliciteerd! Succes met de verkoop van het huis! Ik heb een appartement van 1 oktober 2010, dus mocht ik uiteindelijk vertrekken ben ik ook wel benieuwd hoe het financieel qua verkoop gaat!
Ik hoop voor jullie dat het idd meevalt. Geniet iig van het gevoel dat je je droom achterna gaat..

2010 kopen. Beter dan in 2007 kopen (net voor de bubble barstte ;) )

Oh ja, wij hebben in 2007 gekocht...

Hopelijk is je put een putje ;)

Makelaar is geweest, verkoop lijkt nu voorlopig geen optie aangezien er dan teveel geld bij moet. Nu de mogelijkheden van verhuur aan het bekijken. Je moet er wat voor overhebben, zo'n emigratie!!

Back