LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Volgens mij zijn de stappen:
* WA moet hun state sponsorship criteria bekend maken. Hopelijk staan daar geen gekke dingen in of alles moet op te schop. Dit maken ze deze maand bekend.
* Indien bekend gemaakt en positief, verwacht ik binnen enkele dagen akkoord voor state sponsorship.
* Skills assessment papieren gaan dinsdag op de bus. Alles is binnen alleen nog vertalen.
* Visumstuff is allemaal binnen, alleen nog vertalen en dat wordt ook rond dinsdag.
* Als skills assessment terug is weer een EOI indienen en een state sponsorship en dan het "oude 176" visum (190 meen ik of 189...) aanvragen indien skills assessment positief is.

Wij zijn er klaar voor, laat maar komen :up:

Ik word een beetje duizelig :confused: Je weg naar een visum lijkt meer op het pad van een dronkeman die de Aple d'Huez op fietst >:D

Maar ik bewonder je doorzettingsvermogen, je puzzel talent en had ik al gezegd dat ik je doorzettingsvermogen waardeer. (en dat van je vriendin!!!) Als jullie niet in OZ komen dan weet ik het niet meer.

10 out of 10 points for trying!!!!

Ik word een beetje duizelig :confused: Je weg naar een visum lijkt meer op het pad van een dronkeman die de Aple d'Huez op fietst >:D

TOUR DE FRANS?
frans_op_de_fiets.jpg

Maareh op zich zijn alle mogelijkheden nog niet zo ingewikkeld...althans na 2 jaar kloten :D

OK, dacht dat het vanaf 0107 verplicht was.
(moet me natuurlijk ook helemaal niet met jouw zaken bemoeien;))

Nee hoor! Als je iets denkt, moet je het gewoon neerplempen. Er is altijd winst; Of ik leer er van of jij leert er van (of beiden).

Al schrok ik wel een beetje van je bericht en ben meteen weer in het hele skillselect gedoken hehe

Grrr effe gehad weer. Sommigen (die later een SS aanvroegen) hebben al een mail gehad van WA met de vraag of ze konden aantonen dat er werk is in de regio die zij aangeven...

Waarom niet aan ons? Omdat die anderen voorrang krijgen of omdat de werkgelegenheid voor ons beroep duidelijk is? Ik hoop het laatste maar verwacht het eerste :(

Krijg bijna de neiging om contact op te nemen met WA om te vragen hoe dit zit en een statusupdate, maar dat zal wel niet helpen...

Edit: klein beetje licht... Een accountant die ook op de 2de zijn SS heeft aangevraagd heeft ook geen vragen gehad. En dat is wel een erg gewild beroep. Misschien dat ze toch alleen de veaag stellen bij enkele beroepen.

.

Yeuy de aanvullende criteria zien er niet onoverkombaar uit. We moeten vragen beantwoorden als "Toon aan dat er drie vacatures zijn in de regional WA", "Toon aan dat je onderzoek hebt gedaan naar de diverse gebieden", etc.

Dan moeten ze ons wel naar deze info vragen... We wachten nog op mail :/

.

Zo, papieren van skills assessment de deur uit.

En WA toch maar een mailtje gestuurd...

* WA moet hun state sponsorship criteria bekend maken. Hopelijk staan daar geen gekke dingen in of alles moet op te schop. Dit maken ze deze maand bekend.
* Skills assessment papieren gaan dinsdag op de bus. Alles is binnen alleen nog vertalen.
* Visumstuff is allemaal binnen, alleen nog vertalen en dat wordt ook rond dinsdag.

* Indien bekend gemaakt en positief, verwacht ik binnen enkele dagen akkoord voor state sponsorship. <-- duurt toch wat langer...

* provisional visum aanvragen zodra SS akkoord is.

* Als skills assessment terug is weer een EOI indienen en een state sponsorship en dan het "oude 176" visum (190 meen ik) aanvragen indien skills assessment positief is.

Pfff spannend hoor. Had iemand nog ergens een zakje geduld op voorraad? Wij hebben destijds wat over kunnen nemen van Familie S..... We duimen nog even door!

Nieuws uit WA. Omdat we voor regional gaan, willen ze bewijs dat er ten minste 3 banen open staan voor de regio Peel (o.a. Mandurah). Ik hard verwacht dat dat eenvoudig zou zijn, maar dat viel dus tegen.

Even de hulp inschakelen van het publiek ;) wie kan ons helpen met 3 vacatures voor social work (termen als social work, soial worker, caseworker en volgens mij youth worker) in de regio peel? :)

Nieuws uit WA. Omdat we voor regional gaan, willen ze bewijs dat er ten minste 3 banen open staan voor de regio Peel (o.a. Mandurah). Ik hard verwacht dat dat eenvoudig zou zijn, maar dat viel dus tegen.

Even de hulp inschakelen van het publiek ;) wie kan ons helpen met 3 vacatures voor social work (termen als social work, soial worker, caseworker en volgens mij youth worker) in de regio peel? :)
Je kunt deze; http://www.communitydigital.com.au/olive/ode/MandurahCoastalTimes/ even doornemen.
Misschien dat er iets voor je in staat?

Bart

• Like
Reactions: FOL
Back