LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Effe kort, sorry dat ik de rest niet kan bijlezen/reageren :)

Mijn skills assessment is online ingediend. Nu de notaris nog wat doen en interline translations en dan stuur ik al het bewijs op. Zaterdag EOI indienen, zondag de regional state sponsorship e n dan begint het wachten weer. Fijn om weer iets te kunnen doen :)

Effe kort, sorry dat ik de rest niet kan bijlezen/reageren :)

Mijn skills assessment is online ingediend. Nu de notaris nog wat doen en interline translations en dan stuur ik al het bewijs op. Zaterdag EOI indienen, zondag de regional state sponsorship e n dan begint het wachten weer. Fijn om weer iets te kunnen doen :)
Dat klinkt alsof je er weer vol voor gaat :) Goed om te lezen

• Like
Reactions: FOL
Hey das goed news. Niets voelt beter als je weer actie kan ondernemen:)
Zal voor je duimen
duimen_omhoog.jpg

• Like
Reactions: FOL
M5: Inderdaad! Lang wachten, zeker als je weet dat je nog iets moet doen, is vervelend. Maargoed in dat schuitje hebben de meesten gezeten.

Afterbang; niet te vroeg juichen ;)

Familie S: De credits van de vorige verdienen de Lamarckjes! Maar als het een en ander meer vorm begint te krijgen, dan kan er natuurlijk wel iets geregeld worden!

Nog 2 minuten en dan zou skillselect open moeten gaan. We zitten er klaar voor!

• Like
Reactions: M5
Ze zijn al 2 minuten te laat volgens de atoomklok...pffft

Ah het staat er op....nu eens proberen als het niet een overload krijgt :p
een 500 internal server error...dopies...of iets verkeerd ingesteld of teveel mensen.

Inderdaad aardig wat mensen die stipt 12 uur klaar zaten haha. We zaten net niet bij de top-500 aan ons registratienummer te zien. Maar gezien de hele wereld erop losgaat, niet slecht.

Alles is ingevuld. Morgen zelfde tijd kijken of WA hun systeem open zet om de state sponsorship aan te vragen.

Hmm, we zijn wat verder in de exacte regionen gedoken. Best wel een k...klus, omdat je niet goed visueel kan krijgen wat de diverse postcode gebieden zijn. Ik heb eerder echter verkeerd gelezen en de beperking met een regional provisional visum ziet er toch wel fors uit.

Er zijn wel wat locaties die interessant zijn, niet te ver weg van de bewoonde wereld. Mandurah, byford... Misschien is het ook gewoon het idee dat we wat meer verplichtingen en minder vrijheid hebben in combinatie met dat het nu toch wel "echter" begint te worden dan een paar maanden geleden. Of zijn we aan het haasten omdat we graag de volgende stap willen zetten en maken we daarom een verkeerde beslissing? Wie zal het zeggen... Een goed eerste jaar is een belangrijkste basis voor de rest van de reis. Even laten bezinken!

De 'enige' reële vragen zijn: Kan mijn vriendin wel werk vinden in een regionaal gebied? En is het internet er wel voldoende voor mijn beroep ;)
Voor de rest vinden wij het juist wel fijn om in een niet te grote stad te wonen. We wonen nu in een dorp van 25k inwoners en vinden dat al meer dan groot zat.

Hi FOL, voor WA kun je in de hele staat wonen/werken! De anderen hebben inderdaad een hele lijst met postcodes... Ook NT, SA, ACT en Tassie. Succes maar weer, las net op migration.wa dat zij vanaf morgen weer 'open' zijn voor sponsorship.

Back