Hmm, we zijn wat verder in de exacte regionen gedoken. Best wel een k...klus, omdat je niet goed visueel kan krijgen wat de diverse postcode gebieden zijn. Ik heb eerder echter verkeerd gelezen en de beperking met een regional provisional visum ziet er toch wel fors uit.
Er zijn wel wat locaties die interessant zijn, niet te ver weg van de bewoonde wereld. Mandurah, byford... Misschien is het ook gewoon het idee dat we wat meer verplichtingen en minder vrijheid hebben in combinatie met dat het nu toch wel "echter" begint te worden dan een paar maanden geleden. Of zijn we aan het haasten omdat we graag de volgende stap willen zetten en maken we daarom een verkeerde beslissing? Wie zal het zeggen... Een goed eerste jaar is een belangrijkste basis voor de rest van de reis. Even laten bezinken!
De 'enige' reële vragen zijn: Kan mijn vriendin wel werk vinden in een regionaal gebied? En is het internet er wel voldoende voor mijn beroep
Voor de rest vinden wij het juist wel fijn om in een niet te grote stad te wonen. We wonen nu in een dorp van 25k inwoners en vinden dat al meer dan groot zat.