LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Huishouddame bij familie de W. :( strijken waar Sacha het over heeft is nog het minst erge...

Oeps, ik was even niet op deze wereld. Sorry!
Wat geweldig dat je al een baan hebt. Straks ben je nog de beste strijker van het........Zuidelijk halfrond?
Staat vast goed op je CV :D

Maar zonder gekheid: ik ben dus wat te laat, maar heel veel succes, geluk en mooie dagen. Geniet ervan!

Vandaag een hoop gedaan. De dag begon vroeg want we hebben Suzanne en Danielle eerst mee naar school gebracht. Erg leuk om de school te zien, en alle kinderen waren mooi in uniform!

Meteen daarna doorgereden naar Clarkson om onze prepaid kaartjes inclusief internet aan te schaffen.

In dezelfde shopping mall zat ook onze bank waar we een account bij hebben. We zouden nu alleen de passen op hoeven te halen en alles te laten activeren. Helaas waren onze passen zoekgeraakt en zouden we een week moeten wachten! Gelukkig zijn ze allemaal erg behulpzaam en werd er overal gezocht waardoor ze op een andere locatie gevonden werden. Nu kunnen we ze morgenvroeg ophalen.

Daarna verder doorgereden naar de sollicitatie van Rick in Osbourne Park. Anita en Sacha zijn lekker doorgereden naar het strand om langs het water te wandelen en voetje te baden terwijl Rick zijn gesprek heeft.

IMG_0318.jpg

In een jasje, bloes en shirt en met een temperatuur van tussen de 30 en 35 graden was het even extra hard zweten op Rick’s eerste sollicitatiegesprek. Na anderhalf uur kletsen bleken de eigenaar/directeur en de hoofd van de SEO/online afdeling dezelfde visie en ideeën te hebben over het vakgebied en het omgaan met klanten als Rick. Een goed gesprek dus. Maar wat niemand had verwacht is dat het gesprek eindigde me “Welcome to the club, great to have you in”. Aangenomen dus op de derde dag! Wat een mooie start Wanneer ik precies ga beginnen moeten we nog beslissen. Ze waren er erg flexibel in van “morgen” tot “als je pas op 1 januari er klaar voor bent is het ook goed”. Als de datum bekend is kan het contract getekend gaan worden.

Hop weer meteen de auto in en door naar Joondalup om onze Medicare (zorgverzekering) aan te vragen en ons Australische rijbewijs aan te vragen. Hiervoor hebben we alleen nog wat meer papieren nodig dus deze vragen we over een paar weken pas aan. We hebben toch al een internationaal rijbewijs dat 3 maanden geldig is.

Vervolgens weer teruggereden naar de school van de kids en thuis even omgekleed om daarna naar Yanchep National Park te gaan. Hier kun je heerlijk genieten van de natuur, koala’s, kookabura’s en off course kangoeroes te zien!

IMG_0971.jpg

Ze zitten er hoog in de bomen verstopt…

IMG_0328.jpg

Zie je de kleine in de buidel!

IMG_0988.jpg

Samen met Suzanne (dochter Sacha!) tussen de Kangoeroes

Die Koala is geen meter bewogen sinds wij er geweest zijn, luie donder!

Maareh, alle gekheid op een stokje, Wat een start zeg!!! Super!!! Dat maakt het leven weer een stukje zekerder/aangenamer!

Ik geloof dat mijn eten niet zo goed bevallen is..... Ze gingen gisteren voor het eten even een rondje lopen en ik heb ze niet meer terug gezien... Denken jullie dat ik de politie moet bellen?

Pizzatentje opgezocht, daarna de pub in?
Nâh, gewoon vrijdag joh,... niks met je spruitjes te maken:D

Nice report, FOL!
Congratulations with your new job!

zo, ik zie wel dat ik weer hopeloos achter loop op het forum. Dit is wel heel leuk om te lezen! Zo snel al een baan en met een flexibele startdatum. Heerlijk, want dat geeft je nu de ruimte om zonder zorgen de rest van je nieuwe leven in te richten. Fijn hoor! En om even wat vakantie te houden, want na al dat geregel in Nederland en het harde werken in je eerste week hier heb je dat wel verdiend :)

Haha weer een NL uitdrukking gebruikt bedenk ik me net, you go as a spear hebben ze vast niet daar :)

Maarrehh wat vinden jullie nou van OZ? Ben ik toch wel erg benieuwd naar :)
Van het land etc. Waarschijnlijk niets dan lof aangezien alles van een leien dakje gaat (ik gooi er maar weer eens eentje in ;))

Back