LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Een goede vlucht gewenst! Ik denk aan jullie.
Geef Sas, Dirk en de kids een dikke knuf van mij!!

Even kort want het is avond en na 2 dagen gaar/niet slapen, komt er vast niet heel veel zinnigs uit!

Eerst een verschikkelijk afscheidsmoment op schiphol waarbij dat vervelende gevoel tot in het vliegtuig bleef hangen. Na een vlucht van 20 uur met alleen maar vertraging van een half uurtje, mogen we zeker niet klagen. Waar sommige mensen al voor vertrek praktisch lagen te snurken , ging dat zonnetje niet voor ons op. Daarna waren wij helemaal klaar voor een zware -border security- controle... Hoeven we alleen ons papiertje in te leveren waarop stond dat we alleen medicijnen en snoep bij hadden. Onze koffer hoefde niet eens open. Dus ergens is ons die ervaring wel ontnomen! Haha

En daar stond Sacha al op ons te wachten! Meteen eerste momentje.. Wilde aan de verkeerde kant in de auto stappen... Weinig geslapen he!

Net lekker gegeten bij Sacha (wat kan ze goed koken! ;)) en zo lekker slapen.

Dus ergens is ons die ervaring wel ontnomen! Haha

En daar stond Sacha al op ons te wachten! Meteen eerste momentje.. Wilde aan de verkeerde kant in de auto stappen...

Gheghe!! Heh wat vervelend dat je niet in de problemen bent gekomen bij de Douane :p.
Dat aan de verkeerde kant instappen blijft nog wel een tijdje hoor!! Heel herkenbaar.

Nou,... het grote avontuur is eindelijk begonnen! Geniet ervan! Eerst lekker uitrusten en dan volle bak aan de slag, 'cause you're not on holidays mate!

En foto's maken en verhalen schrijven hè!
:up:
Enjoy.

Hmmmm.... Zal mij benieuwen of jullie vandaag weer zo juichend over mijn kookkunsten schrijven.... LOL
Ze hebben nog helemaal niets geschreven vandaag, Als ik jou was zou ik maar ff bellen of het goed gaat.
Was je al met ze langs Medicare geweest ;-)

Bart

Hahaha Daar zijn we weer Sacha! We zouden dat toch niet op het forum zeggen? ;)

Zal proberen morgen de tekst van ons blog plus foto's hierheen te kopieren. Wil nu niet echt lukken...

Anyway, belangrijkste milestone van de dag:
Ik heb na 3 dagen gewoon al een baan :D

Woohooo!

Back