LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Ik denk dat dit zo ongeveer de laatste post in onze LaStaVa gaat worden. Follin heeft eindelijk werk! Ze is aangenomen dij de department or child protection en kan morgen al beginnen :)

Alle puzzeltjes zijn nu op zijn plaats gevallen. Mijn vriendin heeft werk, ik ga mijn eigen toko runnen, koophuis en kinderen komen in de loop der jaren wel en rinde van het jaar naar NL op vakantie om kerst en oud & nieuw te vieren. (dat zal wel f lastig zijn om vrienden en familie weer te zien en dan weer achter te laten)

Ik denk dat dit zo ongeveer de laatste post in onze LaStaVa gaat worden. Follin heeft eindelijk werk! Ze is aangenomen dij de department or child protection en kan morgen al beginnen :)

Alle puzzeltjes zijn nu op zijn plaats gevallen. Mijn vriendin heeft werk, ik ga mijn eigen toko runnen, koophuis en kinderen komen in de loop der jaren wel en rinde van het jaar naar NL op vakantie om kerst en oud & nieuw te vieren. (dat zal wel f lastig zijn om vrienden en familie weer te zien en dan weer achter te laten)
EN dat is allemaal geen reden om ons niet op de hoogte te houden toch? :p

Maaruh, gefeliciteerd met de baan van Follin :p

Gefeliciteerd! Je zit lekker 'on track'.

Je zou bijna een nieuwe categorie moeten maken: Iets in de geest van "Het nieuwe bestaan" ofzo.

EN dat is allemaal geen reden om ons niet op de hoogte te houden toch? :p

Maaruh, gefeliciteerd met de baan van Follin :p

Gefeliciteerd! Je zit lekker 'on track'.

Je zou bijna een nieuwe categorie moeten maken: Iets in de geest van "Het nieuwe bestaan" ofzo.

Thanks guys.

Beetje lastig om vol te houden. We hebben ons blog. Waar ik al eigenlijk nooit op schrijf (Sorry, schande...). Om hier dan ook nog alles te posten is een beetje dubbelop. We hebben maar 1 echte update in dit topic gepost sinds we hier izjn (23 november). Daarbij begint alles nu wel een beetje normaal te worden en niet echt blogwaardig meer.

Nee, gewoon doorschrijven. Zit je ons eerst 4 jaar een beetje kop gek te zeuren. En nu je daar zit in één keer afhaken zeker?!?? Zo gaan we niet met elkaar om!

;)

We willen de nitty gritty details horen, de gekke dingetjes, de mooie dingetjes ennde stomme en vervelende dingetjes. Ik weet zeker dat je tegen allerlei zaken aan gaat lopen die leuk en nuttig zijn voor ons om te weten :)

Back