LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Maak alvast een lijstje van dingen die jullie heeeeeel graag willen zien, dan zal ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn :)

Ik wil niet weten wat jullie allemaal willen zien... Het gaat nu even om FOL en zijn FOL-in :)
Gwen is volgend jaar aan de beurt en Hardcore mag hier op vakantie komen (wel even boeken van te voren) LOL

Ach,... we voelen ons zo betrokken dat we hem gewoon een handje helpen.
That's what friends are for.

Hoe weten ze nou wat ze willen zien, ze zijn er nog nooit geweest.. Wij geven gewoon tips :rolleyes:

@Afterbang: Dat behoort wel tot de mogelijkheden... Ik heb die mooie vliegennetjes nog altijd in de auto voor noodgevallen... Ze landen inderdaad midden in het vliegenseizoen!!!

@Hardcore & Gwen: Wat zijn jullie toch behulpzaam :) Maar als ze zelf geen idee hebben, dan heb ik nog wel wat goede tripjes in mijn hoofd zitten. Zal beginnen met ze op een boot te gooien naar Rotto en de walvissen te zien

@ Sacha: Volgende week hebben we weer even tijd om elkaar te zien zodat we een lijstje op kunnen stellen. Nu zijn we alleen maar van afspraak naar afspraak aan het rennen haha! Je gooit ons toch niet te hard op die boot he!

@ Gwen & Hardcore: thnx voor de suggesties, leuke tips zijn altijd welkom :)

Ik ben nu druk aan het solliciteren maar wat is dat moeilijk! Ik krijg maar steeds geen reacies en het is ook erg lastig om iets te vinden. Heeft iemand tips voor me?

Groetjes van Fol-in die stiekem even schrijft

Ook nog even een korte update over ons verblijf na Sacha. Nadat die eerste dus was afgevallen en we die tweede hadden besproken ging het weer mis! Toen we de betaling wilde gaan doen kregen we te horen dat het toch niet zou kunnen omdat ze dan het huisje plat gingen gooien.... Pff

Nu een derde optie gevonden in Lynwood. Praktisch alles rond, maar we durven nu niet te vroeg te juichen haha

Wanneer je sollicitatie brieven schrijft, zet er dan alvast een australisch adres boven, dat helpt enorm. Heel veel brieven met een buitenlands adres worden automatisch opzij gelegd. Je mag ons adres en eventueel ook telefoonnummer gebruiken :)

Wanneer je sollicitatie brieven schrijft, zet er dan alvast een australisch adres boven, dat helpt enorm. Heel veel brieven met een buitenlands adres worden automatisch opzij gelegd. Je mag ons adres en eventueel ook telefoonnummer gebruiken :)
Slim zeg!
En erg aardig natuurlijk;)
Gaan wij ook ons voordeel mee doen (ooit)
@FOL: keertje achteraan bellen werkt meestal ook in je voordeel.

@FOL: keertje achteraan bellen werkt meestal ook in je voordeel.
Heb ik ook een paar keer geprobeerd, na een application niet al te lang geleden.
Keer of 8 gebeld; bericht en tel. no. achter gelaten.
Keer of tig gemaild, naar verschillende emailadressen van HR.
NOOIT, maar dan ook NOOIT ook maar een reactie gehad.
Waarschijnlijk waren ze meer ge-interesseerd om iemand uit hun thuisland te halen.
Ik kreeg het idee dat de ad "Just for show" was. >:D

Bart

Al is het wellicht iets Australischer om zo vaag te doen, heb een jaartje of twee terug ook hier in NL zoiets meegemaakt. En nog wel bij een 'wereldspeler' (T-Systems, de IT tak van T-Mobile en Deutsche Telekom) Ook sollicitatie gestuurd via hun systeem op de website, ook tig keer nagebeld en gedaan, op een gegeven moment gaven ze ook wel toe dat ze niet zo vlot reageerden en na nog wat belletjes was er zoveel tijd verstreken dat de functie niet meer bestond na re-organisatie. Al die tijd stond de job nog wel online. Vaag....en heel vervelend voor je zelf(vertrouwen)

Thanks voor de tips. Ik zal eens proberen om jou adres te gebruiken Sacha. Kan me inderdaad voorstellen dat ze dan de brief eerder zullen lezen. Super fijn hoor!

In NL belde ik altijd vooraf al om me op de kaart te zetten. Dat zorgde ervoor dat ze mijn brief uit de grote stapel haalde, die ze anders niet eens zouden inkijken. In Australie vind ik dat toch wat lastiger merk ik.

Is iemand ook bekent met andere zoeksites ( social work) buiten seek en indeed etc?

Groetjes Fol-in

Back