LaStaVa Jeroen, Karen, Kiki en Stevie

Jeroen&Karen

Active Member
Hi allemaal,

in ons voorsteldraadje hebben we aangegeven dat we voor de 190 en 491 in NSW wilden gaan. Nu is de 491 nog steeds niet open gegaan sinds november. Er is een delay.
Met een schuin oog bleven we toch naar Queensland kijken, want dat is ook een mogelijkheid met Karens beroep. Van de week er nog goed over nagedacht en gisteren hebben we de EOI ingediend voor Queensland.
Je raadt het niet, krijgen we vanochtend reeds een uitnodiging voor State sponsorship, wow! Dus nu die documentatie opzoeken/opvragen en een commitment letter gaan schrijven. Leuk leuk leuk!

Groet Jeroen, Karen en de kids
 
Hi allemaal,

in ons voorsteldraadje hebben we aangegeven dat we voor de 190 en 491 in NSW wilden gaan. Nu is de 491 nog steeds niet open gegaan sinds november. Er is een delay.
Met een schuin oog bleven we toch naar Queensland kijken, want dat is ook een mogelijkheid met Karens beroep. Van de week er nog goed over nagedacht en gisteren hebben we de EOI ingediend voor Queensland.
Je raadt het niet, krijgen we vanochtend reeds een uitnodiging voor State sponsorship, wow! Dus nu die documentatie opzoeken/opvragen en een commitment letter gaan schrijven. Leuk leuk leuk!

Groet Jeroen, Karen en de kids
Wat een goed nieuws en dan gaat het opeens zo snel. Weet je wat je te doen staat dit weekend. Veel succes!
 
Hi allemaal,

in ons voorsteldraadje hebben we aangegeven dat we voor de 190 en 491 in NSW wilden gaan. Nu is de 491 nog steeds niet open gegaan sinds november. Er is een delay.
Met een schuin oog bleven we toch naar Queensland kijken, want dat is ook een mogelijkheid met Karens beroep. Van de week er nog goed over nagedacht en gisteren hebben we de EOI ingediend voor Queensland.
Je raadt het niet, krijgen we vanochtend reeds een uitnodiging voor State sponsorship, wow! Dus nu die documentatie opzoeken/opvragen en een commitment letter gaan schrijven. Leuk leuk leuk!

Groet Jeroen, Karen en de kids

woohooooo we zijn zo blij voor jullie!
Hopelijk gaat de rest van de aanvraag net zo snel en wie weet zitten we volgend jaar deze tijd ergens samen vliegen weg te meppen 😎

We proosten samen in mei op jullie visa grant! (Ik ben overtuigd dat jullie hem dan binnen hebben)

dikke kus vanuit Melbourne 😘
 
woohooooo we zijn zo blij voor jullie!
Hopelijk gaat de rest van de aanvraag net zo snel en wie weet zitten we volgend jaar deze tijd ergens samen vliegen weg te meppen 😎

We proosten samen in mei op jullie visa grant! (Ik ben overtuigd dat jullie hem dan binnen hebben)

dikke kus vanuit Melbourne 😘
Dat zou mooi zijn Chelsea! Tot snel! X
 
Gefeliciteerd, super goed nieuws!! Is het voor de 190 of de 491? Ik hoop de eerste voor jullie :) Spannend zeg, nu kan het voorbereiden gaan beginnen he volgens mij! Hou ons op de hoogte :cool:
 
Tijd voor een korte update, want we realiseerden ons dat we helemaal vergeten zijn om hier onze lastava verder te delen. Alles ging ook zo snel!

Nadat we eind februari de State sponsorship binnen hadden, zijn we snel aan de slag gegaan met de laatste documenten om de daadwerkelijk visumaanvraag te doen. Deze documenten hebben we op woensdag 11 maart aangeleverd. Eind maart stonden de Medicals gepland en de aanvraag voor de vog. Helaas werden beiden gecancelled door de coronamaatregelen. We wachten nu rustig af tot deze iets versoepeld worden en we ze opnieuw kunnen plannen.
Groet Jeroen en Karen
 
Ik zit natuurlijk gelijk even op jullie draadje te kijken, maar hoe is het hier? Hebben jullie al de medicals kunnen plannen? Verder nog niets gehoord?
 


OFX
Back
Top