Goed plan!! Let wel op, ik ben ooit in juni in the top end geweest en toen stond een deel nog onder water....just saying...bring a boat
Hoe ga je reizen? Met een 4x4? Dat maakt de trip (zeker in WA) we heel veel interessanter.
Goed plan!! Let wel op, ik ben ooit in juni in the top end geweest en toen stond een deel nog onder water....just saying...bring a boat
Uiteraard is het plan per 4x4 te reizen! 2WD kom je net niet op de mooie plekjes, verwachten we. WA, Gulf of Carpentaria en Cape York zijn dan slecht bereikbaar. Laatste keer mochten we met onze gehuurde Britz camper alleen op sealed roads rijden, en dat beperkte ons al flink in bijv. Kakadu.
Wij huurden altijd bij TravelCar.com.au. Dan mag je je gehuurde LandCruiser overal mee naar toe nemen. En als je hem ophaalt zeggen ze ook: "...get away from the bitumen, get stuck somewhere, have fun!..."
Bedankt voor de tip: mijn broer gaat komend najaar een maandje rondreizen door Queensland en NSW, heb hem gelijk de link doorgestuurd. Zelf gaan we volgend jaar uiteraard gewoon een tweedehands Landcruiser kopen. (En ja, we zijn heel jaloers dat hij eerder in Oz rondrijdt dan wij)
De link werkt niet bij mij..Wij huurden altijd bij TravelCar.com.au.
En als de link niet werkt kan er ook gewoon even getyped worden. Niet zo'n hele lange of ingewikkelde URL...
Ja nu doet ie t wel... Apart.. maar desalniettemin zeer bedankt
Niet nog 5 maanden hoeven wachten!wat wil je nog meer
Rupsje nooit genoegNiet nog 5 maanden hoeven wachten!