Zwerver
Moderator
Lees even hun hele lavasta door en dan zal je het wel weten. Doe ons een plezier en lees eerst, zoek, lees en vraag dan pas....hebben jullie alles zelf gedaan of een bureau onder de arm genomen?
Lees even hun hele lavasta door en dan zal je het wel weten. Doe ons een plezier en lees eerst, zoek, lees en vraag dan pas....hebben jullie alles zelf gedaan of een bureau onder de arm genomen?
hebben jullie alles zelf gedaan of een bureau onder de arm genomen?
Ja, die kun je maar beter niet meenemen naar Oz...
Daar hebben ze al genoeg mee te stellen gehad.
Zal geen toespeling maken op flappie en kerst enzo, da's een beetje afgezaagd.
Gaaf om te lezen! Jullie hebben 2 super dochters. Bijzondere indruk op mij achter gelaten.
Geweldig, wat een binnenkomer voor je oudste dochter!! Kinderen zijn zo flexibel en open voor nieuwe ervaringen, als ze thuis een goede basis hebben .
Wij kijken hier ook nog steeds met verbazing naar hoe makkelijk het gaat. Zolang wij doen alsof het allemaal normaal is, is het voor hun ook normaal. En daarna is het dat voor ons ook...
Je hebt helemaal gelijk. Geweldig toch?
En ach, als we dan toch bezig zijn....de assistant principal van de primary school heeft onze jongste in contact gebracht met een meisje bij wie ze waarschijnlijk in de klas gaat komen. Wat een schot in de roos! Er zijn al enkele mailtjes gestuurd, een betere oefening is er niet voor Romy, ze houden allebei van dieren, grote trampolines , zwemmen en....ze zijn 1 dag na elkaar jarig en hebben exact dezelfde leeftijd.
Het valt allemaal op zijn plaats.
Bij jullie verder ook alles goed?
Groetjes
nippers = kindergroepen bij de surf life saving clubs. Veel strand en zee
Thx het is ook echt heel leukDa's wel heel bijzonder. Ik stel me daar echt zo' gelukzalig moment bij voor als die kindjes op het strand rond huppelen.
Ik zag er laatst een artikel over in Going Down Under magazine. Een geweldig initiatief trouwens.
Enjoy!