LaSTaVaZa Karolawo

Bedankt voor de leuke berichtjes!

Vandaag ons huis officieel verkocht! Nu mogen we er nog 4 maanden gratis in wonen!
Ook vandaag al de ingevulde en ondertekende documenten teruggestuurd naar M2A om ons visum officieel aan te vragen! Wat een productieve dag! :)

Nu maar duimen dat we een ijverige CO krijgen!!!
 
Vrijdag onze medische testen ondergaan. We moesten om elf uur in Brussel zijn. Om kwart over twaalf gingen we tevreden terug buiten!
We waren wel 290 euro armer, maar dat vonden we toch niet veel aangezien de mevrouw aan de telefoon zei dat het 150 euro per persoon zou zijn.
Alles ging vlot en het waren allemaal vriendelijke mensen die ons geholpen hebben.

Ook ons blanco strafregister hebben we ontvangen, dus nu is het echt afwachten!!!
Hopelijk niet lang afwachten!!! Duimen???
 
Beetje meegaan met de tijd he Jack!
Tegenwoordig moet je je EOI indienen voordat je je visum mag aanvragen en als je dan geluk hebt word je gekozen om je visum aan te vragen en dan ben je suuuuuuper blij!
Ja, klinkt misschien stom dat je dan blij bent omdat je je visum mag aanvragen, maar het is nu wel een belangrijke stap in het proces geworden!
 
Maar voordat je zover bent is inmiddels ook een heel karwei.
Ik kreeg vorige week ook nog het bericht dat de werkloosheid daar aan het stijgen is...
Not good.
 
Maar voordat je zover bent is inmiddels ook een heel karwei.
Ik kreeg vorige week ook nog het bericht dat de werkloosheid daar aan het stijgen is...
Not good.

Waar, je bedoelt hier......
Er zijn "zoals over de hele wereld" een hoop Jabronis.
Er zijn zoveel mensen die het gemakkelijker vinden om te mekkeren dan op te staan en het gewicht in handen te nemen en er iets nuttigs mee te doen.
Benzine prijzen zijn 157.8.
Volgende week stijgen de benzine prijzen....BOEHOEHOEEEE, ze stijgen naar 157.9
En iedereen begint weer een negatieve grijns op te zetten.

Elke week word ik gebeld of ik mensen wil aannemen.
Vraag die jabronis waarom, wie ben jij.
Verteld die jabroni, "Ik ben timmerman en kan geen werk vinden...ben al 15 jaar zelfstandige maar heb te weinig werk".
You say what?????!!!!!!.......... ik ben hier net 4 maanden on the Sunshine coast en ik loop mijn ass onderuit om alles gedaan te krijgen.
Heb al 6 weken niet geadverteerd en ik krijg alleen maar meer telefoontjes ...elke dag.

Niet te veel geloven wat ze schrijven of roepen.
Hard gaan en nog harder gaan en dan....nog een stapje harder gaan.
Notting wrong with this, you won't die of it.
Er is genoeg werk ...overal... als je maar wilt en weet hoe het moet.

Jack>:D
 
Vrijdag onze medische testen ondergaan. We moesten om elf uur in Brussel zijn. Om kwart over twaalf gingen we tevreden terug buiten!
We waren wel 290 euro armer, maar dat vonden we toch niet veel aangezien de mevrouw aan de telefoon zei dat het 150 euro per persoon zou zijn.
Alles ging vlot en het waren allemaal vriendelijke mensen die ons geholpen hebben.

Ook ons blanco strafregister hebben we ontvangen, dus nu is het echt afwachten!!!
Hopelijk niet lang afwachten!!! Duimen???

Duimen? SURE!!!!!!!! 24/7 :)
 
Het is ongelooflijk maaaaaar...




WIJ HEBBEN ONS VISUM!!!!!!!!:) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):):) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):):) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):):) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):):) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):):) :):):) :) :):):):) :):):):) :):):)

Gisteren kregen we om half zeven 's morgens een telefoontje van Rob met het goede nieuws.
Eerst konden we het niet geloven. We waren nog op onze medische uitslag aan het wachten want die dokter zou ons een sms sturen als hij onze gegevens volledig had. Heeft ie niet gedaan dus. We hadden zelf nog geen CO, want we hadden pas onze aanvraag op 11 oktober gedaan. Je kan je wel voorstellen dat we het niet goed konden vatten.
Vandaag is het dan toch een beetje doorgedrongen en zijn we dus op zoek naar een vlucht in februari!!!!!!!!
JOEPIEEEEEE

Bedankt aan iedereen die goed geduimd heeft voor ons!:up:
 
Back
Top