LaSTaVaZa Karolawo

Onze vlucht is ook al geboekt! 4 februari vertrekken we vanuit Amsterdam!!!
Hebben er zin in!!!!
Leuk dat je nu alles concreet kan plannen en niet gewoon "opzoekingswerk" moet verrichten! Hoewel ons dat ook wel al een eind vooruit heeft geholpen hoor.
Leuk leuk leuk!:)X100000


Super!!! Ook jullie mogen gaan aftellen.
Heerlijk hè? Alles wat je nu doet, gaat naar dat ene doel.
Succes met alle voorbereidingen. :)
 
Even een emotioneel dipje vandaag. Meeste familie weet onze vertrekdatum nu en dat komt blijkbaar hard aan. Volgens mij dachten ze dat we toch nooit zouden gaan.
Ook op school is het vermeld en de juffen willen graag een afscheidfeestje en kregen al tranen in hun ogen. Wout is ook echt een 'speciaal manneke' en de juffen houden erg van hem.
Ik word er zo verdrietig van als ik aan al die afscheidsmomenten denk. Heb er geen zin in, maar weet dat het niet anders kan.
Mijn mama is vandaag naar de dokter, want ze zou depressief zijn en nam al tabletten daarvoor omdat ze maar niet over de dood van haar ouders komt. Tjonge, dan voel je je wel egoïstisch.
Ik schrok me dat ik zelf zo hard kon zijn over het achterlaten van mijn familie, omdat we toch niet zo een goede of speciale band hebben, maar als je dan iedereen ziet huilen,...:(
 
Mijn mama is vandaag naar de dokter, want ze zou depressief zijn en nam al tabletten daarvoor omdat ze maar niet over de dood van haar ouders komt. Tjonge, dan voel je je wel egoïstisch.
Ik schrok me dat ik zelf zo hard kon zijn over het achterlaten van mijn familie, omdat we toch niet zo een goede of speciale band hebben, maar als je dan iedereen ziet huilen,...:(

Niet opgeven Karoline, goede band of niet zo, rustig blijven en vooral veel praten met je ma......heel veel.

Cheers,

Jack>:D
 
Ineens wordt duidelijk dat je voor veel mensen toch heel belangrijk bent, ook al wordt dat niet altijd uitgesproken.
Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje en werd "overdonderd" door de soms heftige emoties. Iets waar je echt mee om moet leren gaan (en wat nog steeds niet altijd lukt).
Laat de emoties maar toe, het hoort er (klinkt cliché) echt bij.
Blijven praten, samen lachen, samen huilen.....en vooral met je moeder inderdaad.

Sterkte!!!
 
Edireliro, net wat je zegt! Ik wist ook niet dat we zo geliefd waren bij onze familie en vrienden. We hebben ook de beslissing gemaakt met het idee dat er niemand naar ons zou kraaien als we weg zouden zijn en dan nu al die tranen en emoties.
Heb al eens met mijn mama gepraat na Jack zijn advies! Ik voel me er wel beter bij, maar weet niet of het voor mama geholpen heeft. We doen ons best!
 
We hebben een tijdelijk verblijf geboekt in Seaford! Voor 6 weken zullen we er verblijven in een gemeubeld huis.
IMG_0533s.jpg

IMG_0551s.jpg

Voorlopig zullen we de avond dat we landen gewoon een taxi(busje) nemen en ons naar het huis laten brengen. Op een kleine 40 minuten zouden we er moeten zijn. Als we een hotel zouden nemen, zou het ook een kwartier of meer rijden zijn en dan nog inchecken enzo en hotel kost toch wel veel. Tja, hopelijk nemen we de juiste beslissing.
 
Tuurlijk! Klinkt helemaal OK toch?

Stukje vliegen, taxiritje en dan BEN je er ook echt, op de plek waar je de eerste weken niet meer weg hoeft. Ik zeg perfect geregeld! En een mooi plekje hoor! Zo naar de wijntjes, naar de heuveltjes en, oh ja het strand!
 
Wat ik dan wel weer grappig / opvallend vind is dat je hier best onzeker over bent en twijfelt terwijl je wel emigreert naar de andere kant van de wereld zonder er ooit geweest te zijn.. Ik kan die knoop maar niet echt doorhakken maar waar ik de eerste nacht zou slapen, zou me niet zo veel uitmaken. En zo zijn we allemaal anders :)
 
Tja, Ik wil gewoon een goede eerste indruk hebben van Australië. Zoals mijn papa het zei: je komt beter door de grote poort binnen en maakt een zo goed mogelijke start. Dan is al veel gewonnen. Ik denk dat ik het daarom zo belangrijk vind. We hebben die beslissing genomen en willen dan ook dat dit lukt voor ons.
 
Is ook slim je bent waarschijnlijk al moe genoeg van vlucht, afscheid etc dan kunnen die paar eerste dagen in een fijne omgeving n groot verschil maken
 
Je zit op een prima plek, leuk huisje, en je zult zien dat het heerlijk is om daar straks 's ochtends (soort van) wakker te worden en dan rustig door je huis te kunnen rommelen. Klaar met de reis. Ik denk dat dat fijner is dan in een hotelkamer wakker worden en weer in moeten pakken om door te reizen. Wandel je na het ontbijt even door naar het strand, en dan zie je daarna wel weer verder :)
 
Mijn mama is ook al bijgedraaid! Ze ziet het toch zitten om eens naar Australië te komen terwijl ze eerst dacht dat ze ons nooit meer zou zien. Ze gaat sparen voor een ticket, maar eerst een proefvlucht maken (goedkoop vluchtje naar Polen) want ze denkt dat ze niet durft vliegen, dus wou ze het eerst eens proberen voor ze zo een duur ticket koopt!
:)
 
Ik lees nu pas bij... Nog gefeliciteerd met je visum!! Geweldig nieuws! Mooi ook dat je moeder is bijgedraaid en dat ze langs gaat komen. Succes met de laatste regeldingen(en emoties), voor je het weet zit je er. Lekker dat het huisje voor de eerste zes weken geboekt is!
 
Nog even snel een update, want naast Fol en Folin staan wij toch ook bekend als snel en we gaan er nog een schepje bovenop doen: we gaan vroeger vertrekken naar Australië!
Ronnie heeft werk gevonden! Zijn eerste intervieuw was meteen raak! Hij kan bij een bank beginnen en de startdatum was initieel 11 februari. Ze willen voor de juiste persoon wel wat moeite doen zeiden ze en de startdatum opschuiven naar 25 februari. How cool is that!!??
Dus hebben we toch maar onze vliegtickets omgeboekt naar 24 januari. (tja, er moest een 4 in voorkomen he, anders hoorden we niet meer bij het clubje)
Ook ons tijdelijk verblijf in Australië en ons hotel in Schiphol is omgeboekt.
De mensen die onze meubels willen kopen waren er ook heel gelukkig mee. Onze familie vond het ook geen probleem. Gaat eigenlijk ook maar over 10 dagen. Mijn mama vond het zelfs beter. Zo kan ze sneller naar het volgende proces in de verwerking.
Nu nog de (veeeeeeeel te drukke) feestdagen doorkomen en dan kunnen we aan ons leven in Oz beginnen! Joepie!
 
OMG!!!! Gefeliciteerd met de baan!

Goed dat je er een 4 in hebt gelaten ja, anders zouden we geen tweeling meer zijn :rolleyes::p
Wat gaat de woon locatie worden nu?
 
Back
Top