LaSTaVaZa Karolawo

Tof zeg! Gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat dit jullie overrompeld heeft en dat het uiteindelijk veel sneller is gegaan dan je had verwacht!

Alleen maar beter dus! Einde spanning.
 
So hey, jullie zijn wel het Formule 1 team van het forum. Huis kwijt en Visum binnen in no time!

Nou dat wordt even proosten morgen!
 
Wat gaaf! Gefeliciteerd! En dat na de twijfels over de wachttijd voor een 189. Ben erg blij voor jullie! En het geeft anderen weer hoop.

Groetjes!
 
Wat geweldig nieuws! Proficiat, tijd voor een feestje.
Morgen b.v.!!!!!!!!

jammer dat de Concorde niet meer bestaat, anders kon je in hetzelfde tempo door :)

Tipje van een bijna-ex zakelijk reisburo medewerkster: februari/maart wil nog weleens de maand zijn van de leuke vliegtarieven. Beschikbaarheid weet ik zo niet, maar als je flexibel kunt zijn, kom je misschien nog wat leuks tegen.

Succes met alle vorbereidingen, maar eerst: See you tomorrow!
 
Volgens mij zijn jullie ook door de geluidsbarriere gegaan...zooooo snel!!! Super gedaan guys!!!
Congrats!!!
 
Bedankt allemaal!

Natuurlijk is het ook dankzij jullie dat we nu ons visum hebben! Wat een fijne bende he! Ik verheug me erg op morgen om jullie (of een deel toch) te zien!
 
Onze vlucht is ook al geboekt! 4 februari vertrekken we vanuit Amsterdam!!!
Hebben er zin in!!!!
Leuk dat je nu alles concreet kan plannen en niet gewoon "opzoekingswerk" moet verrichten! Hoewel ons dat ook wel al een eind vooruit heeft geholpen hoor.
Leuk leuk leuk!:)X100000
 
Laten we de vierde van de maand de xpdite emigratiedag van de maand noemen!

Anyway, leuk dat jullie geboekt hebben! Over 8 weken heb je het gevoel dat er pas een week voorbij is gegaan. Veel plezier en succes met alles regelen! Tot de Adelaide forum meeting ;)
 
Back
Top