Lastavaza Skippie's: terug in NL

Voor mij was Maleisie Airlines goedkoper dan Singapore, zoals gezegd hebben ze gewoon wel eens leuke aanbiedingen...
Als je even kijkt op www.cheaptickets.nl of www.vliegwinkel.nl krijg je een overzicht van de maatschappijen en prijzen. Soms hebben ze op de site van Maleisie of singapore zelf erg goede aanbiedingen, dus hou die in de gaten.
Overigens heb ik met beide (zowel singapore als maleisie) erg goede ervaringen mbt het vliegen. Beide goede beenruimte, vriendelijk personeel, prima service en veiligheid! Ik kies overigens zelf liever, met zo'n lange vlucht, voor iets meer comfort dan het aller aller goedkoopste. Een leuke deal is leuk, maar als het me een eurootje of 50 meer kost om wat betere service of meer comfort te hebben betaal ik dat er graag voor. Moet tochal zo lang zitten. Daarnaast zou ik er zelf niet zo heel snel voor kiezen met een onbekende maatschappij te vliegen, maar dat is gewoon mijn keuze en kan iedereen anders over denken.
Ik keek dus op de juiste site's. Das mooi. Ik had ook nog bij de S.A em M.A site gekeken maar dat was hetzelfde als op vliegwinkel.nl enzo.
Ben helemaal met je eens dat een bekende maatschappij iets meer geld waard is.

Ik denk dat we er wel een beetje uit zijn. (en ik heb vanmiddag een boek besteld voor/tegen :wink: vliegangst ) dus moet goed komen.
Hoi, zoals al eens aan iemand anders aangegeven heb ik bij stichting Valk een cursus tegen vliegangst gedaan en sindsdien gaat het echt stukken beter! Echt een aanrader. Sinds ongeveer een half jaar hebben ze ook een CD met boek, een soort thuiscursus dus, beschikbaar. Je mag hem van me lenen als je wilt, anders kun je hem bij stichting Valk in Leiden bestellen. Ik heb alles nu al verschillende keren uitgeleend en iedereen is er erg enthousiast over. Dat vliegt toch een stuk lekkerder!

Groet, Annemarie

Hoi, zoals al eens aan iemand anders aangegeven heb ik bij stichting Valk een cursus tegen vliegangst gedaan en sindsdien gaat het echt stukken beter! Echt een aanrader. Sinds ongeveer een half jaar hebben ze ook een CD met boek, een soort thuiscursus dus, beschikbaar. Je mag hem van me lenen als je wilt, anders kun je hem bij stichting Valk in Leiden bestellen. Ik heb alles nu al verschillende keren uitgeleend en iedereen is er erg enthousiast over. Dat vliegt toch een stuk lekkerder!

Groet, Annemarie

Hoi Annemarie, ik lees nu pas je berichtje. Heel lief van je, en ik kom misschien terug op je aanbod, maar ik ga me nu eerst maar even verdiepen in het boek wat ik net gekocht heb. Het is niet van stichting Valk maar er komt wel van alles aan bod. Mocht dit niet genoeg effect hebben, dan stuur ik je een Pm-etje.

meen dat ik je mag feliciteren aan het topic titel te zien....

:up: :up: :up: Gefelelciteerd met je visum :up: :up: :up:

Jack :evil:

Zo, wakker Jack? :grin: En ik dacht nog wel dat ze voor liepen op ons, daar aan de andere kant van de wereld :p

Maar thanks Jack, thanks very much mate :up:

Hoi Skippie,

Ik vlieg hoofdzakelijk met Emirates gevlogen, (Düsseldorf-Brisbane en Brisbane-Auckland) en ik heb er nooit iets op aan kunnen merken. Steve is laatst met Etihad naar Ierland gevlogen en hij zei dat het vliegveld in Abu Dhabi vervelend is, en dat het ín het vliegtuig bij Emirates allemaal wat mooier is, verder maakte het weinig uit. En 'mooi' of 'leuk' is toch niet echt waar je een vlucht op uitkiest, toch, tenzij het alternatief precies hetzelfde kost en precies hetzelfde doet.

Van Brisbane ben ik in één ruk naar Dubai gevlogen, en van daar naar Düsseldorf. Dat was prima te doen. Bij Emirates online geboekt en het schema gekozen dat ik het meest plezierig vond.

Wat er met de prijzen gebeurt, is altijd gokken. We vliegen normaliter business class, maar de prijzen zijn zó omhoog gegaan (althans, op de vlucht Brisbane-Auckland) dat het gekkenwerk wordt.

Ik kan me echter voorstellen dat je liever wat meer uitgeeft en minder hoeft te stressen, het lijkt me bepaald geen lolletje om zo in de penarie te zitten!

Groetjes,

Ireen

Zo, wakker Jack? :grin: En ik dacht nog wel dat ze voor liepen op ons, daar aan de andere kant van de wereld :p

Maar thanks Jack, thanks very much mate :up:

Sorry mate,
Lees al een tijdje mee met dit topic en meen dat ik jullie al had gefeliciteerd
Terug zoekend in de pagina's kon ik niks terug vinden.
In ieder geval zijn de felicitaties van harte toegewenst.

:up: :up:

Cheers,

Jack :evil:

Hoi Skippie,

Ik vlieg hoofdzakelijk met Emirates gevlogen, (Düsseldorf-Brisbane en Brisbane-Auckland) en ik heb er nooit iets op aan kunnen merken. Steve is laatst met Etihad naar Ierland gevlogen en hij zei dat het vliegveld in Abu Dhabi vervelend is, en dat het ín het vliegtuig bij Emirates allemaal wat mooier is, verder maakte het weinig uit. En 'mooi' of 'leuk' is toch niet echt waar je een vlucht op uitkiest, toch, tenzij het alternatief precies hetzelfde kost en precies hetzelfde doet.

Van Brisbane ben ik in één ruk naar Dubai gevlogen, en van daar naar Düsseldorf. Dat was prima te doen. Bij Emirates online geboekt en het schema gekozen dat ik het meest plezierig vond.

Wat er met de prijzen gebeurt, is altijd gokken. We vliegen normaliter business class, maar de prijzen zijn zó omhoog gegaan (althans, op de vlucht Brisbane-Auckland) dat het gekkenwerk wordt.

Ik kan me echter voorstellen dat je liever wat meer uitgeeft en minder hoeft te stressen, het lijkt me bepaald geen lolletje om zo in de penarie te zitten!

Groetjes,

Ireen

Oh dat lijkt me relaxt om business class te vliegen! Maar ja, dat zit er niet in voor ons.
Weet je, Emirates had tot nu toe niet de beste/goedkoopste tickets, maar ergens zou ik niet graag met hun vliegen , alleen al omdat je dan in Dubai land. Ik vind het zo'n afschuwelijk nep land, daar wil ik liever niet komen,het is totaal niet mijn ding, dat geld smijterij wat daar gebeurd.
Maar ik vind het fijn om je ervaringen te horen! Wie weet als uiteindelijk het goedkoopst met Emirates is...

Sorry mate,
Lees al een tijdje mee met dit topic en meen dat ik jullie al had gefeliciteerd
Terug zoekend in de pagina's kon ik niks terug vinden.
In ieder geval zijn de felicitaties van harte toegewenst.
Als je niks had gezegd Jack had ik het niet geweten, want ik meende ook dat ik je duimpjes al lang voorbij had zien komen :up:

Ja, ik snap je wel een beetje, maar mensen moeten toch érgens blijven hè. Ach ja, het is ook niet mijn eerste keuze als land an sich, maar dat is niet de kwestie wanneer ik vlieg, dus daar kan ik me makkelijk overheen zetten. Je komt nog niet eens van het vliegveld af, en het is er enorm druk, met alle mogelijke nationaliteiten.

Nep of niet, Emirates heeft een goeie reputatie en als het een fijn vluchtschema is, en je het een keer landen en opstijgen bespaart... :rolleyes:

for info:
Emirates (en Qatar) hebben plannen om vanaf komende zomer (NL) vanaf Amsterdam te vliegen. Scheelt weer een stop.

Ohw wat lijkt me dat al leuk om je al met je vliegticket bezig te kunnen houden :| Stond vanmorgen onder de douche mezelf voor te stellen hoe het op het vliegveld zou gaan voor vertrek. Wie ik er heel graag bij zou willen hebben, etc. Maar ja weet nog niets... maar dat komt voor mij ook wel :smile:

Skip, have fun en maak ons maar lekker met jullie voorbereidingen!

Hee Kat, jij bent misschien nog wel eerder weg joh!Of zelfde dag, gezellig samen vliegen :smile: Wacht maar af, zo meteen ziet iemand die leuke perdtjes van je en ben je vrij om te gaan.
Maar dat afscheid op het vliegveld, daar zie ik echt niet naar uit, lijkt me verschrikkelijk.... maar ja hoort erbij he.

Maar dat afscheid op het vliegveld, daar zie ik echt niet naar uit, lijkt me verschrikkelijk.... maar ja hoort erbij he.
Hey Ingrid,

Das een half uur idd ff KLO*E maar zodra je door de douane bent valt alles van je af. Dan loop je daar met zijn 2en en dan begint het pas echt, je nieuwe leven in Australie!

Niet te veel zorgen maken over het vliegen joh. Wij zijn met Malaysia Air gevlogen en echt, de tijd vloog voorbij. Tegenwoordig heeft volgens mij iedere maatschappij wel van die persoonlijke schempjes om spelletjes op te spelen of alle films te kijken op het moment die je zelf uit kiest. Maar zoals al gezegd, liever 50 euro meer betalen en wat comfi zitten dan jezelf voor de kop slaan omdat je dat niet gedaan hebt. (of omdat er een vlieg op je neus zit :wink: )

Hebben jullie toevallig al een plaatsje gereserveerd voor een Windsurf plank, Giek, 2 zeilen en een mast? :wink: ik ben er namelijk achter dat je hier in Maroochydore een perfecte baai hebt liggen om te windsurfen

Groetjes

Stefan en Marijn.

Hey Ingrid,
Das een half uur idd ff KLO*E maar zodra je door de douane bent valt alles van je af. Dan loop je daar met zijn 2en en dan begint het pas echt, je nieuwe leven in Australie!
Niet te veel zorgen maken over het vliegen joh. Wij zijn met Malaysia Air gevlogen en echt, de tijd vloog voorbij. Tegenwoordig heeft volgens mij iedere maatschappij wel van die persoonlijke schempjes om spelletjes op te spelen of alle films te kijken op het moment die je zelf uit kiest.
Maar zoals al gezegd, liever 50 euro meer betalen en wat comfi zitten dan jezelf voor de kop slaan omdat je dat niet gedaan hebt. (of omdat er een vlieg op je neus zit :wink: )
Hebben jullie toevallig al een plaatsje gereserveerd voor een Windsurf plank, Giek, 2 zeilen en een mast? :wink: ik ben er namelijk achter dat je hier in Maroochydore een perfecte baai hebt liggen om te windsurfen

Groetjes

Stefan en Marijn.

Klopt, die prive beelschermen zijn wel heeel erg fijn, daar kom ik de tijd goed mee door.En anders heb ik nog boeken en tijdschriften bij.
En zo gauw we geland zijn zien we 2 vrolijke gezichten , dus dan is al het leed weer gauw geleden :wink:
Hee reserveer maar snel een plaatsje voor ons, want wij willen heel graag leren surfen!Gaaf :surfer:

We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebbeWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !n geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboektWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt ! ! we hebben geboekt !We hebben geboektWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !! we hebben geboekt ! we hebben geboekt ! :cheer: :cheer: :eek:lif001: :eek:lif001:

Zo. Dus dat. ^_^

ehh.. hebben julie nu al geboekt??? ;)

Hahaha! Nee, super joh! Nu heb je echt een datum wanneer je vertrekt! Julie hoeven geen huizen te verkopen ofzo? Of andere zaken nog af te handelen?

Succes met de laatste (Waarschijnlijk drukke) maanden in Nederland! Nu nog even een laatste elfstendentocht mee maken en de laatste winter in NL is helemaal compleet!! (En het WK winnen natuurlijk...haha)

Groeten,

Leon en Chantal

Hee Skippies!!
Waar vliegen jullie mee?
Jammer dat jullie pas gaan als ik weer terug ben, maar de keer erop dat ik in Australië ben kom ik op de thee!

We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebbeWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !n geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !We hebben geboekt! we hebben geboektWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt ! ! we hebben geboekt !We hebben geboektWe hebben geboekt! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !! we hebben geboekt ! we hebben geboekt !

Wat probeer je ons nou te vertellen Skip?
Maar effe zonder dollen: Tof! Gefeliciteerd! Spannend (aaaaaaaaahhhh!).
Wanneer gaan jullie nu precies in augustus? Kunnen we helpen aftellen!

Zo volgens mij hebben jullie geboekt...
Haha lekker gevoel he! Nu kan het aftellen beginnen :grin: Wedstrijdje wie het eerste bij de 0 is? :lol:
Wanneer in augustus vertrekken jullie. Geniet van deze nieuwe stap! Nu heb je een datum om je op te richten.

Back