Annemarie
XPdite Sponsor
Hoi, zoals al eens aan iemand anders aangegeven heb ik bij stichting Valk een cursus tegen vliegangst gedaan en sindsdien gaat het echt stukken beter! Echt een aanrader. Sinds ongeveer een half jaar hebben ze ook een CD met boek, een soort thuiscursus dus, beschikbaar. Je mag hem van me lenen als je wilt, anders kun je hem bij stichting Valk in Leiden bestellen. Ik heb alles nu al verschillende keren uitgeleend en iedereen is er erg enthousiast over. Dat vliegt toch een stuk lekkerder!Ik keek dus op de juiste site's. Das mooi. Ik had ook nog bij de S.A em M.A site gekeken maar dat was hetzelfde als op vliegwinkel.nl enzo.Voor mij was Maleisie Airlines goedkoper dan Singapore, zoals gezegd hebben ze gewoon wel eens leuke aanbiedingen...
Als je even kijkt op www.cheaptickets.nl of www.vliegwinkel.nl krijg je een overzicht van de maatschappijen en prijzen. Soms hebben ze op de site van Maleisie of singapore zelf erg goede aanbiedingen, dus hou die in de gaten.
Overigens heb ik met beide (zowel singapore als maleisie) erg goede ervaringen mbt het vliegen. Beide goede beenruimte, vriendelijk personeel, prima service en veiligheid! Ik kies overigens zelf liever, met zo'n lange vlucht, voor iets meer comfort dan het aller aller goedkoopste. Een leuke deal is leuk, maar als het me een eurootje of 50 meer kost om wat betere service of meer comfort te hebben betaal ik dat er graag voor. Moet tochal zo lang zitten. Daarnaast zou ik er zelf niet zo heel snel voor kiezen met een onbekende maatschappij te vliegen, maar dat is gewoon mijn keuze en kan iedereen anders over denken.
Ben helemaal met je eens dat een bekende maatschappij iets meer geld waard is.
Ik denk dat we er wel een beetje uit zijn. (en ik heb vanmiddag een boek besteld voor/tegen :wink: vliegangst ) dus moet goed komen.
Groet, Annemarie