Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomerHoe bedoel je geen sociaal leven meer in oz ? Ik heb al 3 bbq's gepland dat lukt me in een gemiddelde zomer in Nederland niet !!
Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomerHoe bedoel je geen sociaal leven meer in oz ? Ik heb al 3 bbq's gepland dat lukt me in een gemiddelde zomer in Nederland niet !!
Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomer
Komen jullie ook op de barbie bloementjes ?
Bij deze zijn jullie uitgenodigd !
Jaah gniffel gniffel. Maar euh, je bent dus cold turkey gegaan!!Zelf heb ik vrijdag mijn laatste werkdag gehad en zijn maandag vertrokken. P.S. Wat hoor ik nou.. hebben jullie geboekt
Niet zo grappig doen Kath... denk eens aan al die mensjes die mee lezen en nog in NL wonen... das toch zielig :evil:Als we geluk hebben :lol:Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomer
Adelaide.... of all places. Maar van ons mag je ook komen op de Barbie hoor.Zal wel een tripje worden hoe dan ook, want we zitten nu in NL en als alles goed gaat daarna in Adelaide.
Me to, ik vindt de sneeuw heel mooi maar ik ben nu al dagen kei verkouden door die kou.Het blijft nog raar en ongeloofelijk tot je het bewijs in je paspoort hebt denk ik !
Maar we blijven dromen en stiekum durf ik dan best al aan een bbq op de veranda in het zonnetje te denken ! (heerlijk, vooral die zon want de kou hier ben ik wel zat)
Adelaide.... of all places.Maar van ons mag je ook komen op de Barbie hoor.
[...]
Duurt niet lang meer voor jullie en voor Bloemetjes!