Lastavaza Skippie's: terug in NL

Ze zeggen/schrijven het niet Catkin maar in hun profiel staat een datum zag ik toevallig.. :up:

16-08-2010 word jullie dag.....
Gefeliciteerd Skippies.
One way ticket to Australia.
Dat moet een geweldig gevoel zijn, dat noem ik nu een goede start voor 2010.

:up: :up: :up: :up:

Jack :evil:

Nu je het zegt...
Maar goed, ik zit weer in de bilbliotheek met mn laptopje en dan ga ik overal even snel doorheen, dus dan mis ik de onderschriften...
Goed excuus toch?
Nou geniet ervan, nog die laatste tijd hier.

Heerlijk, het "grote" avontuur gaat beginnen, dit is het begin van het eind (in Nederland) alles voor het laatst doen, het grote afscheid komt nu alleen nog dichterbij. Super [sub](jaloers)[/sub] :lol: als we ooit in de buurt komen (of jullie bij ons) doen we een bakkie.

Super gevoel, he. Als je een datum hebt om naar af te tellen. :up:
Tegen dan zit ik ongeveer een maandje aan de Sunshine Coast, moest je een gids nodig hebben... :wink:

Gefeliciteerd!!!!!! Dus nog maar een paar maandjes te gaan en het is zover. Lekker hoor!

Yoehhhhhhhhhhhhhhhoe !
Gefeliciteerd !
Wacht nog even met die barbie tot wij er zijn he !

Groetjes Annemiek

Nora, dat worden dan denk ik toch 2 BBQ's hoor! :grin:

Super dat jullie nu een datum hebben skippies! :up: We zetten het in onze kalender. Dan kom je zeker de 18e aan op brisvegas airport? En waar vlieg je mee?

Groetjes en tot snel......

Oh ja, had ik al verteld dat we geboekt hebben ? :grin: :grin:

@ Stefmar,Bloemetje,Femke,etc: We gaan de 16e augustus en we komen de 17e al aan, snel he! Om 19.30, dat leek ons heel fijn want in het vliegtuig slapen we voor geen meter en dan kunnen we na aankomst lekker snel het bedje in duiken.We vliegen met Singapore airline, goede prijs,1x overstap maar,goed aangeschreven,en we konden zelf al onze stoel kiezen ( vind ik ook wel lekker, nu hebben we een 2 zits plaats aan het raam )

@ Nora: gingen jullie niet eerder? Neem jij het lekkere vers gebakken brood mee, doen wij het vlees.

@Anneke:doen we :up:

@ Yvonne: doen we :up:

Is het niet vreemd dat ik nog geen zenuwen voel? Alleen maar zin om te gaan! Of komt het omdat het nog steeds 7 maanden duurt...?

Kan iemand me zeggen of het slim is om zeker 2 weken voor vertrek vrij te nemen, of heb je aan 1 week voor vertrek genoeg tijd voor de laatste dingetjes?(hoe langer ik kan werken hoe meer inkomen ik kan mee nemen natuurlijk) We hebben nu nog 7 maanden om veel te regelen maar ik weet niet precies wat er op het laatst allemaal bij komt kijken...?

Ha Skippie,
Nee wij gaan w.s. begin September !
Het ligt er een beetje aan hoe de verkoop van ons huis gaat vlotten !
Dus tot dan boeken we nog geen tickets....dus ook nog geen datum om naar uit te kijken dat is wel jammer !

Stefmar: Als je bedoelt dat we ook bij jullie mogen komen bbq-en :up: reken dan maar op ons ! :grin:

Komen jullie daarna met z'n allen gezellig bij ons !

Hoe bedoel je geen sociaal leven meer in oz ? Ik heb al 3 bbq's gepland dat lukt me in een gemiddelde zomer in Nederland niet !! :lol:

Helemaal je eigen keuze hoe lang je nog wilt doorwerken. Zelf heb ik vrijdag mijn laatste werkdag gehad en zijn maandag vertrokken. Alle spullen waren al weg, we woonden in een tijdelijke woning met onze bagage. Was voor ons een goede keuze, maar weet niet of dat voor iedereen zo werkt.

Sacha
P.S. Wat hoor ik nou.. hebben jullie geboekt :)

Ik denk dat het heel persoonlijk is hoelang je nodig hebt voor vertrek. Zelf stop ik 10 dagen voor vertrek en ik vind het wel lekker om nog even de tijd te hebben. Nog wat leuke dingen te doen, afscheid te vieren en rustig nederland verlaten. Ikzelf merk, dat nu het vertrek dichterbij komt, werk steeds minder belangrijk wordt. De dingen die ik thuis nog wil doen vind ik belangrijker. Dat is vooral het vervelende van het werk dan. gelukkig hebben collega's er alle begrip voor (over het algemeen).
Z|oals gezegd zou ik dus wel aanraden om niet gelijk te vertrekken, maar dit hangt helemaal af wat je zelf wil.

Hoe bedoel je geen sociaal leven meer in oz ? Ik heb al 3 bbq's gepland dat lukt me in een gemiddelde zomer in Nederland niet !!
cheesy.gif
Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomer
evil.gif

Komen jullie ook op de barbie bloementjes ?
Bij deze zijn jullie uitgenodigd !

Da's lief! Als het een beetje haalbaar is komen we graag! Zal wel een tripje worden hoe dan ook, want we zitten nu in NL en als alles goed gaat daarna in Adelaide. Maar kan een goed excuus zijn om wat meer te verkennen van ons grote nieuwe land! Maar dat durf ik nog steeds niet te hard te zeggen! Het kan nog stuklopen!!!
[Edit] Ik zie net in je signature dat je gister X-Ray hebt gedaan! Alles goed gegaan hopelijk, een mooie 'schone' foto?

Ja een mooie foto, ook bij Harold ! :up:
Disdag de verdere Medicals !

Het blijft nog raar en ongeloofelijk tot je het bewijs in je paspoort hebt denk ik !
Maar we blijven dromen en stiekum durf ik dan best al aan een bbq op de veranda in het zonnetje te denken ! (heerlijk, vooral die zon want de kou hier ben ik wel zat)

Zelf heb ik vrijdag mijn laatste werkdag gehad en zijn maandag vertrokken. P.S. Wat hoor ik nou.. hebben jullie geboekt :)
Jaah gniffel gniffel. Maar euh, je bent dus cold turkey gegaan!!

Je hebt hier ook maar twee mooie dagen in de zomer
evil.gif
Als we geluk hebben :lol:
Niet zo grappig doen Kath... denk eens aan al die mensjes die mee lezen en nog in NL wonen... das toch zielig :evil:

Zal wel een tripje worden hoe dan ook, want we zitten nu in NL en als alles goed gaat daarna in Adelaide.
Adelaide.... of all places. :p Maar van ons mag je ook komen op de Barbie hoor.

Het blijft nog raar en ongeloofelijk tot je het bewijs in je paspoort hebt denk ik !
Maar we blijven dromen en stiekum durf ik dan best al aan een bbq op de veranda in het zonnetje te denken ! (heerlijk, vooral die zon want de kou hier ben ik wel zat)
Me to, ik vindt de sneeuw heel mooi maar ik ben nu al dagen kei verkouden door die kou.
Klopt, je gevoel blijft een beetje in doubt tot je het in je paspoort ziet staan. Duurt niet lang meer voor jullie en voor Bloemetjes!

Adelaide.... of all places.
tongue.gif
Maar van ons mag je ook komen op de Barbie hoor.
[...]
Duurt niet lang meer voor jullie en voor Bloemetjes!

Wacht maar, als wij een terugbarbie organiseren laten we zien waarom jullie ook naar Adelaide hadden gemoeten. Tegen die tijd zijn jullie zon & zand helemaal zat. Of eh, nou ja....
Maar ik blijf zeggen: ALS we mogen!

Back