Lastavaza Skippie's: terug in NL

Tegen die tijd zijn jullie zon & zand helemaal zat. Of eh, nou ja....

hihi. wel grappig om te weten dat het bij ons afgelopen weken gewoon rond de 30 graden is (hier aan de sunshine coast) en in het zuiden, bij adelaide en Melbourne ALWEER een hittegolf is. :evil:

trouwens, morgen pakken Marijn en ik ff de tent in de auto en zullen we weer een stukje van Cooloola nat park gaan bekijken. das bij Rainbow beach zeg maar boven noosa. We doen vast het voorzonderzoek voor jullie (bloemetjes) als jullie hier op vakantie komen. En voor Ingrid en Rimko om ze te vertellen waar zij lekker kunnen gaan relaxen als ze hier wonen.

Groetjes en geniet allemaal nog van de sneeuw. Voor je het weet lig je aan het strand in januari :up:

Have a good one!

Groetjes en geniet allemaal nog van de sneeuw. Voor je het weet lig je aan het strand in januari :up:

En dan bijna verzuipen in de zee omdat je je bal niet wilt los laten he :grin:
nou zie ik iedereen denken... waar heeft die het over ghe ghe

Good weekend all!

Ja precies niet die bal los laten :wink: ,
Enne hier is het altijd rond de dertig graden, soms 1 eronder of 8 erboven blijft toch rond de dertig,
Enne Hier gebruiken we zoveel water als we kunnen en daarna vul ik me zwembadje en duik ik erin .ZO.
Ennee euuhhmm.

Ennee ik vind sneeuw ook heel mooi.
Enne waar heeft Skippie het nu weer over.
En wat ook kan zijn is voordat je het weet lig je op het strand een bal vast te houden omdat je anders verzuipt.

Weet je wat ook is,iedereen had naar Adelaide gemoeten.ja dat is echt waar.ZO.
Adelaide heeft de beste Barbies.
Nora gaat disdag??!! verder met de medicals,
Kijk dat is niet mis....
Mensen in NL zijn zielig want die hebben maar 2 dagen zon als ze geluk hebben.yeaahh.
Wij hebben er drie en dat is meer dan twee.

Zo, wilde dit even kwijt, nu jullie weer ,ZO.

Jack :evil:

Sjeeezus wat doet die mafkees in mijn onderwerp? Can someone please get him out off here?
Zit ie een beetje over het weer te lullen...tsssss Heb je niks interessants?

:wink: en :grin: ende :p

:grin: :grin:

Vandaag weer een zonnige dag.
34 graden met veel zon.
In de namiddag verwachten een beetje anders weer.
Beetje meer bewolkt met veel zon.
Ze hebben een gemakkelijk beroep hier als weerman...

Savonds misschien een bui-tje...... als de zon onder gaat.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

't zalt gaan JACK!!!

Hier effe opsommen :
druilerig vies weer, koud, natte sneeuw en heel af en toe al we geluk hebben een klein straaltje zon... :loudcry:

Wanna swop??????? :thinking:

Ah Nesje, niet zo boos tegen onze Jack, hij kan het ook niet helpen :grin:
Ik heb hem er zelf toe gezet.... best wel irritant he :p , maar wacht maar tot het regen seizoen bij hem begint en onze lente!

Wil niet te ver gaan maarre dit is het wetseason/ regen seizoen..... :smile:

Hé Skippie's,

Beter laat dan nooit, mmaaruh, gefeliciteerd met jullie boeking!!! :up:
Can I please come with you guys? Please?

pffff, hier alweer een zonnige dag..... das\al dag 5 op een rij :lol: ennuh geen crocs of stingers in de zee dus daar kan gewoon in gezwommen worden!!!!! (met of zonder bal)

hoe staat het verder met de kriebels nu jullie een ticket hebben??

Hé Skippie's,

Beter laat dan nooit, mmaaruh, gefeliciteerd met jullie boeking!!! :up:
Can I please come with you guys? Please?

Tuurlijk! Lijkt me kei gezellig Marie, dan stoppen we jullie in zo'n vacuumzak, dan past het vast wel :wink:

pffff, hier alweer een zonnige dag..... das\al dag 5 op een rij :lol: ennuh geen crocs of stingers in de zee dus daar kan gewoon in gezwommen worden!!!!! (met of zonder bal)

hoe staat het verder met de kriebels nu jullie een ticket hebben??
Kriijg de kriebels van dit klote weer wat we hier hebben , dus ik kan niet wachten om te gaan! Zeker met al die mooi weer verhalen van jullie....
Op zich heb ik niet meer kriebels omdat we nu weten wanneer we gaan, geen zenuwen ofzo, heb er alleen nog meer zin in ! En 7 maanden duurt nog veels te lang....

Nou die kriebels van hun werken heeeeeeel aanstekelijk :wink:
Ben blij dat het nog steeds effect heeft Kath! Je huisje helemaal aan kant? p.s sorry, we hebben niet meer over je gedroomd :grin:

:loudcry:

Thnx for asking! Heb vrijdag als een dolle mina voordeur, binnendeuren, alle betreffende kozijnen en de trap geschuurd en zaterdag, op de trap na, alles geschilderd. Gaat er allemaal weer fris en fruitig uitzien. Ben nu (ja onder de baas z'n tijd) een overzicht aan het maken :computer: van alle klusje nog die gedaan moeten worden. Toch nog een hele lijst, maar gaat goedkomen.

Oef, klote werkjes he. Maar als ik lees hoe snel dat jij alles hebt geschuurd en gelakt, dan ben jij over een maandje al klaar!Niet normaal... de dolle mina's konden een voorbeeld aan jou nemen :wink:
Voelt wel heel goed als je straks ermee klaar bent, en tussendoor meteen alles wat niet mee gaat naar Oz aan de kant zetten voor de vlooienmarkt of goed doel. Ben je lekker ruimte aan het kweken. En weer goed voor de toekomstige kopers....

whahahaa geweldige foto hebben jullie nu! :rotflmao:

Kan op het moment gewoon niet stilzitten wanneer ik thuis ben. Gisterenavond ook weer bezig geweest met kwast en plamuur. Moet gewoon iets nuttigs doen. :rolleyes: Hebben jullie dat ook nu met de voorbereidingen? Dat je lijsten aan het maken ben, aan het sorteren, etc.? Ben al dingen op marktplaats aan het zetten... het kan maar weg zijn en wat geld opgeleverd hebben. :up:

Welke foto heb je gezien Kathren? De wallaby close-up(hij was zo lief!!)?Of Rim in zijn Willie de bij shirtje?Want ik ben aan het klooien geweest met een nieuwe avatar maar telkens komt ie onduidelijk over, en ik ben echt geen computernerd :computer:

Dat heb ik ook, als ik aan het poetsen ben dan gaat er altijd wel weer iets in de doos voor vlooienmarkt/marktplaats of wordt het weggelegd voor mee te nemen.
Je bent goed bezig Kath!

Ik bedoel de Wallaby, hij is zo leuk!

Zo te horen zijn jullie ook goed bezig :up:

Als je weet dat ik vorig jaar april ben verhuisd en ik 2,5 paardentrailer (2-paards) vol had met spullen dan begrijp je dat ik nogal wat uitzoekwerk heb.

Vorige week woensdag was er een vriendin bij mij langsgeweest en die wil mijn kamerkast wel overnemen. Dus dat is al 1 grote item minder ;) Had met Koninginnedag op de rommelmarkt willen gaan staan, maar dan hebben we een optreden in Zwolle, dus dat gaat niet lukken. :(

gisteren kwam iemand wat speelgoed van marktplaats ophalen (alle kleine beetjes helpen)
Wij hebben vandaag de twee schuren uitgemest, de auto staat vol met spullen voor de goede doelen winkel en er staat buiten onder de overkapping een hele berg die naar de vuilnisstort gaat !
Heerlijk gevoel !
Maar toch nog zat wat ik tegen die tijd alsnog door moet nemen...
Mijn gevoel zegt ook steeds weg is maar weg !
Ik weet hoe jullie je voellen dames !
Groetjes Nora

Hé Skippie,
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan huilende baby's in het vliegtuig?
baby.gif

In dat geval bied ik alvast mijn welgemeende excuses aan...
smiley.gif

Back