Lastavaza Skippie's: terug in NL

Dat gaan we nu wel proberen ja, maar we hebben nog niet geboekt. Eigenlijk kwamen we uit op een week eerder, want dan loopt onze huur af. Maar toen zagen we op de online bookingsite van SA dat het vanaf 16
augustus iets van 800 euro goedkoper is voor ons vieren. Snap ik meteen hoe jij op die datum bent gekomen.

Ik las dat jij zin had belastingmensen de nek om te draaien (meer dan anders bedoel ik)? Wij moeten nog kijken wat je moet regelen met de blauwe-enveloppen-brigade. Heb je nog tips?

O, en Kathren: your time will come too...

Ik wil ook op 16 augustus!!!!! :loudcry:
Kan nog steeds Kath.... you just need those good ones for your horsies, who knows!

Maar toen zagen we op de online bookingsite van SA dat het vanaf 16
augustus iets van 800 euro goedkoper is voor ons vieren. Snap ik meteen hoe jij op die datum bent gekomen.

Ik las dat jij zin had belastingmensen de nek om te draaien (meer dan anders bedoel ik)? Wij moeten nog kijken wat je moet regelen met de blauwe-enveloppen-brigade. Heb je nog tips?
Thats right, scheelt toch weer wat knaken.Zou wel grappig zijn, 2 Xpditers op het zelfde moment.

Nou de belastingsdienst zijn een stelletje sukkels wat betreft een eigen zaak, en dan geen eigen huis (meer) hebben. :lookatit: Dan betaal je dus zo ontzettend veel, en onze boekhouder had daar niet aan gedacht :angry1: Dus eigenlijk schiet ik nog liever onze boekhouder af dan de belasting. :redcard: De boekie had dit kunnen zien aankomen omdat dat de reden is dat de maat van Rimko uit de VOF is gestapt destijds.Hij kon het gewoon niet meer opbrengen. En onze boekie loopt achter( is nu bij 2008), vandaar dat we nu weten dat er nog heel wat centjes voor we gaan, betaald moeten worden. :bangingdoor: :wall:
En dan heb ik het nog niet eens over de kosten die nog komen als je het (hoeheetdatookalweer) emigratie biljet moet invullen.....

O, dat is wel klotenieuws ja, dat je opeens meer mag overmaken naar het Rijk dan je dacht, gedver. Dat is niet wat je van plan was met je spaargeld!
We vliegen (als we nog kunnen boeken maar dat gaan we gauw doen) met SA via Singapore. Dus ik ga ervan uit dat het tot daar hetzelfde vliegtuig is en daarna apart verder, jullie naar Brissie, wij naar Adelheid.
Kunnen we gezellig nog even samen nagelbijten van de stress!

We vliegen idd ook met SA.Ben benieuwd als je boekt, zou wel grappig zijn, twee stellen die huilend het zelfde vliegtuig in stappen.
Waar ligt Adelheid? :grin: :grin: je ziet, ik kan nog steeds lachen ondanks de belastings tegenvaller. Je doet er toch niks aan, dus voila

:grin: :grin: :dancing: :lol1: :lol1:
Ik lach met je mee.

<_< <_<..............

Need a gun??.

Jack >:D

G%^verd(mme......
Zit effe voor 2 daagjes vanuit een cel te schrijven.
Blijkbaar mag je geen gun via de post opsturen,
Of zaten er te weinig postzegels op?.

Ach, in ieder geval ze hebben airconditioning hier.

Is dit lachje beter ha :smile: ha....

Jack :evil:

Waar ligt Adelheid?
Adelaide, capital of South Australia, was named after Queen Adelaide, a German princess. She was the wife of William IV, the English king who reigned from 1830 until he died in 1837.
Adelaide's full name was Adelheid Amalie Luise Theresa Carolin of Saxe-Meiningen. After she married the heir to the British throne in July 1818, she changed the spelling of her name, anglicising it from Adelheid to Adelaide.

Zie je nog erg op tegen de vlucht? Je was met boeken bezig tegen vliegangst toch? Helpen die?

En ik maar denken dat ie een typfout maakte... komt ie met zo'n serieus stukje over Adelaid :p

Ik heb het vliegangst boek nog niet gelezen, is nog te ver weg dus ik denk er niet aan. Tegen die tijd gaat ie misschien open en zoiezo gaat er een rustgevend pilletje mee/ in.( zal ik ook wel nodig hebben met het afscheid op Schiphol )

OK, dan kijk ik die dag uit naar een stoere vent met een Willie de Bij t-shirt en een nerveus zombie
grin.gif

Hé Skippie,
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan huilende baby's in het vliegtuig?
baby.gif

In dat geval bied ik alvast mijn welgemeende excuses aan...
smiley.gif

Ach, dan hebben we in ieder geval weer een rustige vlucht tussen Singapore en Brissie..... :grin: :up:

Kon het ook niet laten en moest even de link openen.
Thanks, kan morgen er weer opuit op zoek naar een nieuwe pc screen.

:grin: :up:

Jack :evil:

:grin: :lol:
Is goed zeg !
Zien we jullie vast terug op tv bij het programma bordersecurity, als ze jullie er zo niet uitpikken weet ik het niet meer !

Back