Lastavaza Skippie's: terug in NL

Kon het ook niet laten en moest even de link openen.
Thanks, kan morgen er weer opuit op zoek naar een nieuwe pc screen.

:grin: :up:

Jack :evil:

Onze foto kan vast niet zoveel schade hebben aangericht na al die troep die je beeldscherm al te verduren heeft gehad ( zie Jack's end ) :p :grin:

Tja kent ok nie helpen dat we zo'n verdomt knap stel zijn :roll:

Dacht eerst dat de foto geknipt was en gejat was van de foto hieronder....

muppet-show.jpg

:smile: :wink:

Jack :evil:

Dat ligt er maar net aan Lucy, of er veel kinderen bij ons in het vliegtuig zaten :p
[/quote]

Je hoeft alleen maar die foto te laten zien, die kinderen zijn dan allemaal heeeeel snel het vliegtuig uitgesprongen :smile:

Pfoe wat heb je het moeilijk als je niet kan kiezen, maar wel de planner bent. :wink:
Zo gaat het bij mij met avondeten ( zo veel keus!! ) drankje op een terrasje ( fris, sap, alchohol,thee? ) wat te doen in het weekend en nu met de emigratieplanning kom ik mezelf weer tegen:

Welke verhuizer te kiezen? Welke accomodatie, via welke site?Iemand nog tips, bij welke site ik moet zijn ?Booking.com ( duur! ), via realestate.com.au (holiday rentals ), Stayz? ( sommige woningen zien er niet zo super uit en van de revieuws kun je ook niet op aan )
Ik wil de eerste weken wel in een fijne schone accomodatie zitten om goed te kunnen aclimatiseren.

P.s Rim vindt alles goed..... dus daar heb ik ook niks aan :p

Is een cabin bij http://www.big4.com.au/ iets? Staan goed aangeschreven, kan prijzig zijn, maar bij deze organisatie zou ik er zelf wel van uit gaan dat het schoon is.

Herkenbaar probleem trouwens. Ik heb ook liever 1 soort wasmiddel om uit te kiezen dan 14.

hyheyhey,

waarom doen jullie niet net als wij? eerste week in een hostel (of cabin zoals hierboven genoemd bij big 4 ofzo, of een motel ofzo) en dan in die eerste week een huis/appartement zoeken?

Maar zoals je al zei: veel kan je niet van de fotos en reviews aan nemen die op de makelaars sites staan. Vaak veel gezichtsbedrog en je ziet ook niet wat er voor op de straat gebeurd of wat je buren voor mensen zijn.

Maar misschien hebben wij tzt een dermate groot huis :lol: (ahum) en kan je bij ons in de guest suite logeren :grin: :grin:

hyheyhey,
Maar zoals je al zei: veel kan je niet van de fotos en reviews aan nemen die op de makelaars sites staan. Vaak veel gezichtsbedrog en je ziet ook niet wat er voor op de straat gebeurd of wat je buren voor mensen zijn.
2 weken voordat we aankwamen hebben we tante en nicht op een huurhuis afgestuurd bij hun om de hoek.
Met zwembad en het zag er leuk uit op de foto's............
In het echt vielen de keukenkastjes bijna naar beneden, was de tuin een en al onkruid, hingen de lamellen op half 11 en het zwembad was ook niet veel soeps.

We hebben dus eerst maar 3 weken bij ze gelogeerd :grin:

Bart

Juist daarom Bart, zo'n voorbeeld als bij jullie heb ik vaker gehoord.

Big4 heb ik ook bekeken, duur!!! En ik vindt het echt niet erg om wat meer te betalen als je er dan ook echt iets leuks/schoons voor krijgt en dat vind ik niet het geval bij de cabins bij big4.

Ik moet nog ff zien, maar als iemand anders nog meer site's kent en goede ervaringen mee heeft, dan hoor ik het graag.

Enne Stefmar, kan ik jullie niet vragen om ff te gaan kijken als ik iets leuks gevonden heb?! :|Jullie hebben toch niet veel om handen ( helaas voor je...)

No probblem at all. No worries mate!

Sounds like a real Aussie bloke already mate :wink:
Thanks,dan kan het zijn dat ik je binnekort ff vraag om eens ergens op inspectie te gaan....
Enne.... nu ik je toch spreek :p vraag eens aan je meisie of ze mijn laatste mailtje ff leest en een berichtje terug wil sturen. Duurt altijd zo lang bij haar!( maakt niet uit wat het antwoord is, als ze me maar niet vergeet) :wink:

Stefmar, kan ik jullie niet vragen om ff te gaan kijken als ik iets leuks gevonden heb?! :|Jullie hebben toch niet veel om handen ( helaas voor je...)
No probblem at all. No worries mate!

Is niet meer nodig Stefan! We hebben iets geboekt!Het zag er zo goed uit dat ik dacht dat het geen nut heeft om te vragen of jullie er mogen kijken. Het is n.l brand new. My link
We hebben toch via Stayz geboekt.( Ydewit, ik heb dus toch naar je geluisterd :wink: )
Dit appartement had ik nog niet gezien, in de keren dat ik op die site was geweest, en in eens was ie daar! Goedkoper dan sommige oudere woningen, en dus nieuw!( nou ja, dan is ie tegen die tijd natuurlijk zeker een half jaar oud ) <_< Maar wij zitten de eerste 3 weken dus wel goed lijkt me.

Klein nadeeltje... we zitten iets verder van Stefan en Marijn vandaan dan we in 1e instantie wilden, en dus ook iets verder van de bewoonde wereld waar we van alles willen ontdekken en moeten regelen, want we zitten op Bribie island. Maar goed het is vlg mij maar 45 min rijden naar de omgeving Maroochydore?Dus das peanuts.

Wauw Skippie, dat ziet er erg goed uit! Ben je de eerste 3 weken al zeker van een goed plekje.

:up:

Back