Lastavaza Skippie's: terug in NL

Ooohh, da's wel iets om naar uit te kijken. Ziet er heel mooi uit, en dat strand.... mmm, ik ga er helemaal bij wegdromen... :cool:

Wat gaan jullie na die drie weken doen dan?

Veel plezier met voorgenieten! :roll:
Jerden

Ja niet verkeerd he.Vind ik wel een prettig idee, na al die emoties na het afscheid om dan een fijn huisje te hebben waar je je lekker in kan voelen.
In die 3 weken gaan we op zoek naar vaste woonruimte,meer in the sunshinecoast, dus bij makelaars op bezoek.( en ik houd de realesstate.com.au van te voren al in de gaten)

@ Yvonne, als het nou niet zo mooi blijkt, dan kom ik dus bij jou klagen he... :wink:
@ Bloemetje, hebben jullie al je verblijfsplaats geregeld? ( ps ik heb ook een offerte opgevraagd bij Hazeleger )

@ Bloemetje, hebben jullie al je verblijfsplaats geregeld? ( ps ik heb ook een offerte opgevraagd bij Hazeleger )

Hoi Skippie,

Wij hebben wel On Arrival Accommodation aangevraagd, maar je weet niet of je dat ook krijgt (drie weken van tevoren pas) en verder hebben we nog niks. Probleem is dat het gemeubileerd moet zijn omdat onze spulletjes een kleine drie maanden gaan dobberen. En gemeubileerd is duur heb ik gezien! Nog even kijken hoe of wat dus...

Top dat jullie lekker onder dak zijn. Ach anders veranderen wij de vlucht gewoon, hebben we een mooi logeeradresje vanaf 18 aug...
grin.gif

Is niet meer nodig Stefan! We hebben iets geboekt!

Tsja, stank voor dank of niet... :wink: .

Maar ik weet het goed gemaakt. Wij komen wel ff bij jullie op bezoek want ik zag dat jullie 2 extra bedden hebben. :evil: Dus we nemen ff een carton of beer mee :cheers: en komen jullie wel ff gezelgschap houden op het strand, :surfer: :beach: in het zwembad :bath: of zoals er bij je appartement beschreven stond: Exploring historical Fort Bribie accessible by 4WD along the beach. :drive:

Super goed gedaan meid! komt helemaal goed met jullie, en zoals gezegd, Bribie is maar kort bij hoor!

Klein nadeeltje... we zitten iets verder van Stefan en Marijn vandaan dan we in 1e instantie wilden, en dus ook iets verder van de bewoonde wereld waar we van alles willen ontdekken en moeten regelen, want we zitten op Bribie island. Maar goed het is vlg mij maar 45 min rijden naar de omgeving Maroochydore?Dus das peanuts.

Ziet er zeer relax uit allemaal.
Heb je even niks te doen :smile: ga je even naar het strand je verdere tijd verwaarlozen.
En je family die besterft het van de kou met het kacheltje op hoog :grin:
Ziet er zeer leuk uit , lijkt me wel iets om even in te overleven.
Wat doen we nu met die grot in the topend, mag het "te koop" bord er terug op?.
45 minuutjes rijden is aan de deur.
Dat si voor mij een enkel rit naar mijn werk elke dag en er zullen er hier meer zijn die ietsje langer moeten rijden om ergens te komen.

De Skippies zijn weer goed bezig :up:

CHeers,

Jack :evil:

Weten jullie al hoeveel m3 jullie mee gaan nemen dan? Vind het zo moeilijk om in te schatten.
Ik vind het ook heel moeilijk Kath. Ik heb laatst eens zitten bouwen in de woonkamer, met allerlei dozen en toen hadden we een idee. al tussen de 3 en 4 kuub worden.En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden. Meer wordt het zoiezo niet. :p( of het moet zijn dat Stefmar dadelijk toch nog zijn surfplank in stukjes wil zagen en in dozen aan ons mee geeft

Is niet meer nodig Stefan! We hebben iets geboekt!

Maar ik weet het goed gemaakt. Wij komen wel ff bij jullie op bezoek want ik zag dat jullie 2 extra bedden hebben. :evil: Dus we nemen ff een carton of beer mee :cheers: en komen jullie wel ff gezelgschap houden op het strand, :surfer: :beach: in het zwembad :bath: of zoals er bij je appartement beschreven stond: Exploring historical Fort Bribie accessible by 4WD along the beach. :drive:

Daar hadden we dan ook express op gezocht,met een extra slaapplek, want dan komen jullie met de 4x4 en kunnen wij mooi op Bribie rond crossen! :wink:
Had je de knuffels gezien op de bedden? Is dat een beetje jullie stijl, want als je liever een dino of dolfijntje wilt, regel ik dat wel ff hoor :p

Wat doen we nu met die grot in the topend, mag het "te koop" bord er terug op?.
45 minuutjes rijden is aan de deur.
Dat si voor mij een enkel rit naar mijn werk elke dag en er zullen er hier meer zijn die ietsje langer moeten rijden om ergens te komen.

De Skippies zijn weer goed bezig :up:

CHeers,

Jack :evil:

Jack, save the cave! na die 3 weken moeten we toch nog een vaste plek vinden.... :up:

En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden.

Waarschijnlijk zal je geen geld terug krijgen. De vervoerder houdt nl. rekening met jou opgegeven kubage en zal dit dus ook in rekening brengen, of je het nou gebruikt of niet.

:lol:
( of het moet zijn dat Stefmar dadelijk toch nog zijn surfplank in stukjes wil zagen en in dozen aan ons mee geeft

Dat zal wel niet, ik heb de mast al in 2en kunnen delen, meer stukjes kan ik er niet van maken....

Had je de knuffels gezien op de bedden? Is dat een beetje jullie stijl, want als je liever een dino of dolfijntje wilt, regel ik dat wel ff hoor :p
Ja die zijn wel geweldig, maar ik heb liever mijn eigen knuffel die al helemaal naar mijn kwijl stinkt :lol:

En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden.

Waarschijnlijk zal je geen geld terug krijgen. De vervoerder houdt nl. rekening met jou opgegeven kubage en zal dit dus ook in rekening brengen, of je het nou gebruikt of niet.
Goed dat je het zegt Sacha. Ik zorg dat ik weet hoeveel het wordt voor we de officiele aanvraag indienen. Eerst nog maar eens goed nagaan hoeveel zooi we hebben. Maar dat wordt dat over een paar maandjes pas duidelijk.

uhhhhh, wie zegt dat marijn die knuffel is?.........
:grin: :grin: :grin:

"To whom it may concern"

Vraagje : ben een beetje aan het kijken hoe een mooie referentie brief er uit moet zien en heb hier een voorbeeld, maar is dit een goede referentie brief ( of een beetje te overdreven? ) :

"To Whom It May Concern:

Reference for Jan Janssen

Jan joined the A.N.Y. Company in July 1998. Since then he has proved to be a most reliable and effective member of the sales team.

Jan is professional and efficient in his approach to work and very well-liked by his colleagues and executive clients. He is well-presented and able to work both independently and as part of a team.

His contribution to all areas of company activity in which he has been involved have been much appreciated.

I believe that Jan will make a valuable addition to any organization that he may join. We deeply regret his decision to move on and I recommend him without hesitation.

I would gladly answer any request for further information.

Sincerely,

Hee Skip,

ik heb nog nooit een referentiebrief gezien, maar vind deze er goed uit zien!
Is het niet de bedoeling dat het bedrijf deze opstelt?

Hee Skip,

ik heb nog nooit een referentiebrief gezien, maar vind deze er goed uit zien!
Is het niet de bedoeling dat het bedrijf deze opstelt?

Hee Gwenny,
In principe wel hoor, maar wat ik al heb gemerkt bij de referenties die we voor Rim nodig hadden, bedrijven weten vaak niet hoe ze zo'n brief moeten opstellen , laat staan dat het in het Engels moet. In NL wordt een referentiebrief niet vaak gevraagd dus zijn ze er niet zo bekend mee.
Nu wilde ik dus een soort voorbveeld brief voor ze meenemen, dan kunnen ze hem zo aanpassen zodat het op mij slaat.

Prima brief :up:

Dus jij vond um ook niet te klef?

ben benieuwd of mensen die al in Oz zijn, er ervaring mee hebben of zo'n brief okee is.Missschien is het juist hoe positiver ( veer in je kont ) hoe beter de brief is , maar ik dacht ook altijd dat ze niet zo gecharmeerd zijn van mensen die zichzelf heel goed vinden. Nu heb je de brief niet zelf geschreven ( officieel :roll: ) maar toch komt het een beetje over, zo van "kijk eens wat voor perfecte werknemer ik zou zijn!"

Ik heb wel, toen ik op mijn WHV in oz was, een nieuwe CV gemaakt. Ik had toen die van mijn achternichtje als voorbeeld. Maar ook daar prijzen ze zichzelf de hemel in, dus het zal wel iets cultureels zijn :up: dus gewoon doen!

Back