@ Bloemetje, hebben jullie al je verblijfsplaats geregeld? ( ps ik heb ook een offerte opgevraagd bij Hazeleger )
Is niet meer nodig Stefan! We hebben iets geboekt!
Klein nadeeltje... we zitten iets verder van Stefan en Marijn vandaan dan we in 1e instantie wilden, en dus ook iets verder van de bewoonde wereld waar we van alles willen ontdekken en moeten regelen, want we zitten op Bribie island. Maar goed het is vlg mij maar 45 min rijden naar de omgeving Maroochydore?Dus das peanuts.
Ik vind het ook heel moeilijk Kath. Ik heb laatst eens zitten bouwen in de woonkamer, met allerlei dozen en toen hadden we een idee. al tussen de 3 en 4 kuub worden.En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden. Meer wordt het zoiezo niet. ( of het moet zijn dat Stefmar dadelijk toch nog zijn surfplank in stukjes wil zagen en in dozen aan ons mee geeftWeten jullie al hoeveel m3 jullie mee gaan nemen dan? Vind het zo moeilijk om in te schatten.
Is niet meer nodig Stefan! We hebben iets geboekt!
Maar ik weet het goed gemaakt. Wij komen wel ff bij jullie op bezoek want ik zag dat jullie 2 extra bedden hebben. :evil: Dus we nemen ff een carton of beer mee :cheers: en komen jullie wel ff gezelgschap houden op het strand, :surfer: :beach: in het zwembad :bath: of zoals er bij je appartement beschreven stond: Exploring historical Fort Bribie accessible by 4WD along the beach. :drive:
Wat doen we nu met die grot in the topend, mag het "te koop" bord er terug op?.
45 minuutjes rijden is aan de deur.
Dat si voor mij een enkel rit naar mijn werk elke dag en er zullen er hier meer zijn die ietsje langer moeten rijden om ergens te komen.
De Skippies zijn weer goed bezig
CHeers,
Jack :evil:
En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden.
( of het moet zijn dat Stefmar dadelijk toch nog zijn surfplank in stukjes wil zagen en in dozen aan ons mee geeft
Ja die zijn wel geweldig, maar ik heb liever mijn eigen knuffel die al helemaal naar mijn kwijl stinkt :lol:Had je de knuffels gezien op de bedden? Is dat een beetje jullie stijl, want als je liever een dino of dolfijntje wilt, regel ik dat wel ff hoor
Goed dat je het zegt Sacha. Ik zorg dat ik weet hoeveel het wordt voor we de officiele aanvraag indienen. Eerst nog maar eens goed nagaan hoeveel zooi we hebben. Maar dat wordt dat over een paar maandjes pas duidelijk.En i ga ervanuit dat we geld terug krijgen als het uiteindelijk minder blijkt dat we gedacht hadden.
Waarschijnlijk zal je geen geld terug krijgen. De vervoerder houdt nl. rekening met jou opgegeven kubage en zal dit dus ook in rekening brengen, of je het nou gebruikt of niet.
:grin: :grin: :grin:uhhhhh, wie zegt dat marijn die knuffel is?.........
Hee Skip,
ik heb nog nooit een referentiebrief gezien, maar vind deze er goed uit zien!
Is het niet de bedoeling dat het bedrijf deze opstelt?
Prima brief