Lastavaza Skippie's: terug in NL

hahaha Skip die vind ik wel goed! Heb mijn moeder al gezegd dat ze een dag rust moest boeken in een hotel tijdens de tussenstop zodat ze een beetje uitgerust aankomt... zie de bui al hangen.. een sjagarijnige moeder die aankomt... die verwacht vertroeteld - en aan het handje meegenomen te worden gedurende haar verblijf....

Oh nee dat overleef ik niet!!! :shocking:

Zou in het eerste weekend een tripje naar Freo plannen met een bezoek naar de gevangenis. Schuif de gids wat geld toe en vraag of hij haar wil insluiten :evil:

Zou in het eerste weekend een tripje naar Freo plannen met een bezoek naar de gevangenis. Schuif de gids wat geld toe en vraag of hij haar wil insluiten :evil:
Ik zit meer in over HEM.
Zijn er ook speciale schoonvader trips te boeken bij Jack?
Volgens mij vind hij vissen wel leuk, dus daar kunnen we misschien iets mee.

Bart

Straks even met Leon praten, misschien dat jullie dan HEM mee kunnen nemen op een tripje en dan vraag ik wel of Dirk weer met zijn vislijn wil rommelen en hem "per ongeluk" een zetje geeft.... :rolleyes:

.... hoewel, ik kan natuurlijk Stefmar vragen of ze een logeetje willen <_<

Vragen staat immers vrij toch?! Maar helaas, ik ga er niet op in...... (krijg al wat ouders en schoon ouders over de vloer binnen nu en een jaar.) das wel ff genoeg!

Gossie... Stefan trapt er ook niet in.

Nee , maar ik ben wel blij met jullie tips Alie en Sasha, we hebben altijd Jack nog met zijn geweldige fishing trips! Met de nadruk op GEWELDige. Hij zou moeten beginnen voor speciale kortingen voor 60+ers :evil:

Nee , maar ik ben wel blij met jullie tips Alie en Sasha, we hebben altijd Jack nog met zijn geweldige fishing trips! Met de nadruk op GEWELDige. Hij zou moeten beginnen voor speciale kortingen voor 60+ers :evil:

gneh, gneh, gneh ... >:D

gneh, gneh, gneh ... >:D

Na 4 vergaderingen en 3 dagen verder kan Jack fishing safaris nu met trots zijn nieuwe discount voor zijn klanten boven de 60 voorleggen.
De body bags worden supplied en betaald door de company.
Dit na het voorgelegd contractje getekent te hebben
Zo ze je maar weer dat Jack's fishing safaris alleen maar het goede voor zijn klanten over heeft.

See ya soon (for the last time....)
Cheers,

Jack :evil:

Nog maar een paar weken en jullie Huppen naar de overkant. Geniet van deze laatste weken!

Groetjes, Chantal

Dank je Chantal.
Jack, ben blij dat je alvast kortingen geeft voor t geval we straks een trip bij je nodig hebben.Hoever van te voren moeten we boeken?

Zaterdag hebben we ons afscheidsfeest, beetje vroeg maar vanwege vakantietijd was dit het beste. Nu vinden we het wel lekker, hebben we nog een 1,5 week echt lekker voor ons zelf en kunnen we nog ff doen wat we willen.
Hoop maar dat het een beetje gezellig gaat worden zaterdag.Als het aan ons ligt wel :wink:
En na deze week zijn we werkloos!Ook een grappig idee.... lekker vrij!

Boekingen kan nog dezelfde dag...
Kan niet beter ....vakantie en daarna hoef je niet meer terug naar dezelfde baas waar je voor gewerkt hebt.
Tijd voor een nieuw avontuur in een prachtig land.

Have fun Skippies.

Jack :evil:

Ben je zo ongeveer klaar met voorbereiden en afronden Skippie?
Lekker kalm genieten de laatste weken of juist van hot naar her rennen?

Zo, afscheidfeest achter de rug.Het was best leuk ( zeker voor de bezoekers heb ik gehoord ) maar ben blij dat het achter de rug is. Ik was er kei hyper van :w00t: ..... al die aandacht verdelen tussen de 75 man/vrouw en zorgen dat je met iedereen buurt ( kan niet!!! )
Op het einde van de avond/nacht was ik kei kapot! Door dat gehyper van me. Rimko was gewoon as usual relaxt en heeft zich echt goed vermaakt.Lees maar op ons weblog hoe het was, ik heb er wat fotootjes opgezet( www.rimkoeningrid.blogspot.com )

Zeker tijd voor het nieuwe avontuur! Ben weer net als afgelopen maanden ongeduldig terwijl het nog minder dan 2 weken is :grin: Maar ik zou willen dat ik deze weken kon skippen en zeker dat Schiphol afschijteid :|

Ik had mijn baas eigenlijk wel willen meenemen, Jack. Had de mafste, leukste, liefste baas van de wereld.Wel zin in een nieuwe job, maar ik had t echt goed daar in het Diagnostisch Centrum in Eindhoven.

Ben nog steeds druk aant doen Laurens...Was t maar waar lekker kalm genieten! :lol: mij kennende is druk zijn geen uitzondering.Maar nog steeds veel te doen.Tja, er staan nog steeds wat spullen in huis die opgehaald moeten worden door Marktplaats mensen, vrienden en familie.Huis moet nog schoon, laatste dingen regelen.
De koffers zijn we vast aan het vullen, langzaam aan, want maandag is de laatste dag in onze flat.
Dan nog paar daagjes vriendin, schoonmoeder en Schiphol.

Ohhhh spannend Skip! maar ja die laatste maanden zijn ongelooflijk snel gegaan dus die 10 dagen lukken ook nog wel.

Wie weet tot in Brissie!!!!

Liefs
kathren

Heel veel plezier en sterkte de laatste dagen! Straks zit je in het vliegtuig en kan het grote avontuur eindelijk beginnen!!!

Heel veel sterkte (en plezier natuurlijk) die laatste dagen, wat heerlijk als je straks eindelijk in het vliegtuig zit!

Groet,
Annemarie

Back